Mooi stukje zelfreflectie, brad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Maar eh, ik ben inderdaad naar die site gegaan
Achteraf pas beseffende wat voor oen ik was/ben, en heb ze nog ff verder gegoogeld.
Ze regelen het (gelukkig) wel gewoon voor je, het is een tussenpersoon alleen eh, het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen. want ze troggelen je wél 40 euro af![]()
En als je dan toch geen huursubsidie krijgt ben je die 40 euro kwijt, maar goed.. Als je het dan wel krijgt
Nu verder geen impulsieve acties doen, omdat je in gedachten binnenkort 2,5 gaat binnen harken hè.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Achteraf pas beseffende wat voor oen ik was/ben, en heb ze nog ff verder gegoogeld.
Ze regelen het (gelukkig) wel gewoon voor je, het is een tussenpersoon alleen eh, het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen. want ze troggelen je wél 40 euro af![]()
En als je dan toch geen huursubsidie krijgt ben je die 40 euro kwijt, maar goed.. Als je het dan wel krijgt
Maar ik las dat die 40 euro eenmalig is en je dan onbeperkte dienstverlening krijgt. Heel die Belastingdienst leegplunderen dan!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Ik zou ze gewoon bellen zodra dat kan, en zeggen dat je het niet wil, en het gewoon zelf aanvragen via TOESLAGEN.NLquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Dit dus. Volgens mij kan het helemaal niet. Of het is schimmige business.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.mquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon bellen zodra dat kan, en zeggen dat je het niet wil, en het gewoon zelf aanvragen via TOESLAGEN.NL
Dan gaat er nog heel veel shit voorbij komen..quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij kan het helemaal niet. Of het is schimmige business.
Nee, ik heb helemaal niks/niemand gemachtigd om dat te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.
regel anders in de tussentijd zelf via de belastingdienst je huurtoeslag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.m
Hmm. Zou het geld als verloren beschouwen. Gewoon jezelf goed inlezen en dan via de goede site aanvragen. Of ga even naar een formulierenbrigade of zo, dan word je tenminste goed geholpen ipv uitgelachen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.m
Ik ben verder niet bekend met NLD, maar kun je geen medicijnen krijgen of iets om dit wat tegen te gaan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mij alleen kunnen overkomen door die impulsieviteit![]()
Maar het lijkt vooralsnog mee te vallen
Maar wel een hele lijst gegevens ingevuld gok ik? IBAN, NAW etc?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niks/niemand gemachtigd om dat te doen.
En heb ze ook een paar minuten nadat het gebeurde een mail gestuurd met de vraag om het terug te draaien etc etc
Dus gewoon zelf aanvragen, en als ze het afschrijven storneren. Je hebt recht om het terug te draaien lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier dus.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
regel anders in de tussentijd zelf via de belastingdienst je huurtoeslag.
https://www.belastingdien(...)en_op_mijn_toeslagen
hier staan linkjes en uitleg van hoe of wat
Haha adres. Die site is een val van een FOK!ker om te zijner tijd Braddies nieuwe adres te achterhalen en op FOK! te openbaren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar wel een hele lijst gegevens ingevuld gok ik? IBAN, NAW etc?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:53 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Haha adres. Die site is een val van een FOK!ker om te zijner tijd Braddies nieuwe adres te achterhalen en op FOK! te openbaren.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mij alleen kunnen overkomen
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een bericht terug van dat bedrijf, HET IS GEANNULEERD!
Alleen dat mailtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |