Oh, we waren al een heel topic verder...quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:08 schreef Poes. het volgende:
Terug lezen kan vanaf hier; ONZ / [Braddie SC #5] volgende auto een roze Renault?
net zo sterk als brads benen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef isax het volgende:
braddie neem eens hier contact mee op
https://www.wijdemeren.nl/swt
misschien kunnen zij jou helpen aan een woning en kijken hoe dat deze keer wel goed loopt kwa financiën.
en nee het is niet zwak om hulp te vragen, zou ik juist sterk vinden.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:10 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
net zo sterk als brads benen?
Quote site:quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef isax het volgende:
braddie neem eens hier contact mee op
https://www.wijdemeren.nl/swt
misschien kunnen zij jou helpen aan een woning en kijken hoe dat deze keer wel goed loopt kwa financiën.
en nee het is niet zwak om hulp te vragen, zou ik juist sterk vinden.
Ik kan al 1000 dingen noemen waarom dit voor braddie niet gaat werken.quote:Heeft u meerdere vragen over of problemen met zorg, welzijn, opvoeden, opgroeien, werk of inkomen?
Dan zoekt het Sociaal Wijkteam samen met u naar oplossingen. Zo dicht mogelijk in de buurt, met hulp van familie en vrienden. Is er professionele hulp nodig? Dan kijken we samen welke hulp bij u past. De regie ligt altijd bij u.
Het niet onderkennen dat je überhaupt een probleem hebt gaat natuurlijk niet helpen bij het oplossen van welke hulpvraag dan ook.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Quote site:
[..]
Ik kan al 1000 dingen noemen waarom dit voor braddie niet gaat werken.
hoezo niet?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Quote site:
[..]
Ik kan al 1000 dingen noemen waarom dit voor braddie niet gaat werken.
SAMEN met u oplossen, de regie ligt altijd bij u?quote:
Een van de insteken is om zo'n persoon zelfredzaam te maken, dus om hem te leren hoe hij dat soort shit zelf kan doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
SAMEN met u oplossen, de regie ligt altijd bij u?
Dus dan moet Braddie het alsnog zelf doen en heeft ie alsnog geen tyros.
maar misschien wel een dak boven zijn hoofd over 2 maandenquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
SAMEN met u oplossen, de regie ligt altijd bij u?
Dus dan moet Braddie het alsnog zelf doen en heeft ie alsnog geen tyros.
Huurcontractje van z'n kamer is zo verlengd toch.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:15 schreef isax het volgende:
[..]
maar misschien wel een dak boven zijn hoofd over 2 maanden
prioriteiten enzo jeweetz
Ja, ze zijn best sneakyquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik snap jullie eventjes... ooh is met puntje ertussenmea culpa.
Eigenlijk zijn het ook vuile oplichters natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik snap jullie eventjes... ooh is met puntje ertussenmea culpa.
Snap ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een van de insteken is om zo'n persoon zelfredzaam te maken, dus om hem te leren hoe hij dat soort shit zelf kan doen.
Uiteraardquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar dan moet die persoon dat wel willen leren.
Ja, ik snapte het uitlachen al niet zoquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het ook vuile oplichters natuurlijk.
ken zijn huurcontract niet en geloof dat hij het niet wil omdat er mensen naar zijn huis komen om te schreeuwenquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Huurcontractje van z'n kamer is zo verlengd toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |