Ik woon niet in een huurkrot, maar in een koophuis. Daar zijn investeringen in het huis iets waard en geen weggegooid geld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen zwervers zoals jij nemen een woning met een afgeleefde vloer, omdat je te arm bent. Ik zwaai gewoon met mijn flappen
Haha ga lekker als een pauper in een woning zitten waarvan dingen je niet aanstaan maar ja het kost niks zo hè.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hahaha te dom om te poepen
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
Mja, maar een Cinquecento is behalve die roest ook nogal gevoelig qua koppakking en dat soort dingetjes. Dat is met zo'n Twingo toch minder. Sowieso vind ik een Twingo net iets "meer auto" dan zo'n Cinq.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Van al die auto's denk ik dat je met die Cinq op de roest na de minste problemen hebt in die prijsklasse eigenlijk
ja als je een pauper bent care je daarom. Ik koop gewoon in elk huis weer nieuwequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:14 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik woon niet in een huurkrot, maar in een koophuis. Daar zijn investeringen in het huis iets waard en geen weggegooid geld.
Braddie begrijpt dat beter dan jij. Die zou zelfs met een betonvloer nog kunnen leven.
Jij weet ook wel dat mensen die denken dat Braddie een bankstel heeft en verhuist met een verhuiswagen echt nitwits zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey vriend hou je smoel tegen madelove ja gesnope?
Nee nee, we bespreken puur zijn streams he, een COS topic dus. Alleen doet Braddie geen praatstreams meer, en zijn keyboard is kapot dus voorlopig ook geen keyboardstreams.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Mag ik nou vragen wat de bedoeling is van deze reeks? Zeiken op Braddie?
Ja meneer dit laminaat ziet er nog top uit hoor, 10k bij de prijs erbij zeg ik je.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:14 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik woon niet in een huurkrot, maar in een koophuis. Daar zijn investeringen in het huis iets waard en geen weggegooid geld.
Braddie begrijpt dat beter dan jij. Die zou zelfs met een betonvloer nog kunnen leven.
Ja, dat is ook wel zo, maar goed, onderdelen zijn wel weer een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mja, maar een Cinquecento is behalve die roest ook nogal gevoelig qua koppakking en dat soort dingetjes. Dat is met zo'n Twingo toch minder. Sowieso vind ik een Twingo net iets "meer auto" dan zo'n Cinq.
braddie heeft wel meer klasse dan jij ooit zult hebben. DUS JE WEET HET NIETquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat mensen die denken dat Braddie een bankstel heeft en verhuist met een verhuiswagen echt nitwits zijn.Geef toe.
Zulke uitspraken doen getuigt ook niet van hoge klasse anders.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
braddie heeft wel meer klasse dan jij ooit zult hebben. DUS JE WEET HET NIET
Lag nog een mooie vloer in en daar heb ik idd niet extra voor afgetikt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja meneer dit laminaat ziet er nog top uit hoor, 10k bij de prijs erbij zeg ik je.
Is hij een vluchteling dan? Alleen vluchtelingen komen bij zijn woningbouwvereniging in aanmerking.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:17 schreef Catkiller het volgende:
Braddie is een particulier huren dombo ondanks dat die voor elke sociale huurwoning in aanmerking zou komen, maar daar ligt alles er al in en kan je het maar beter laten zitten.
Jij hebt die sloppy slaapbank nooit zien staan? Of denk je srs dat daar nog een echte bank naast staat?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
braddie heeft wel meer klasse dan jij ooit zult hebben. DUS JE WEET HET NIET
moet je nagaan hoe het met jou gesteld isquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:19 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Lag nog een mooie vloer in en daar heb ik idd niet extra voor afgetikt.
[..]
Is hij een vluchteling dan? Alleen vluchtelingen komen bij zijn woningbouwvereniging in aanmerking.
[..]
Jij hebt die sloppy slaapbank nooit zien staan? Of denk je srs dat daar nog een echte bank naast staat?
Wil jij je erbuiten laten? Je bent geen mod of FA, dat je naam in de titel staat geeft je geen inhoudelijk zeggenschap.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:21 schreef Braddie het volgende:
Zullen we het gezellig houden? Ik vind een discussie niet zo`n probleem, maar hou het dan wel een beetje vriendelijk
Onderdelen van een Cinq zijn inderdaad spotgoedkoop. De autootjes zelf ook, trouwens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar goed, onderdelen zijn wel weer een stuk goedkoper.
Twingo is sowieso een stuk meer auto dan een Cinq, bij een Twingo voelt het ielig, maar bij een Cinq voelt alles alsof het al kapot gaat als je er naar kijkt.
Wat is dit voor onzin danquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:19 schreef Muisspinrat
Is hij een vluchteling dan? Alleen vluchtelingen komen bij zijn woningbouwvereniging in aanmerking.
Klopt, heeft natuurlijk ook een redenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Onderdelen van een Cinq zijn inderdaad spotgoedkoop. De autootjes zelf ook, trouwens.
Goede comeback hoor, roep maar even weer wat hulp in van een white knights Noël en Catkiller.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe het met jou gesteld is
Oh dacht dat het je eigen woorden waren, schrok alquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:23 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Dat zei Braddie laatst in een stream.
Ja, oke. Qua grootte vergelijkbare autootjes (Cuore, Alto) zijn vaak wat duurder omdat ze een stuk beter en gewilder zijn. Maar goed, zolang het niet kapot gaat kun je haast niet goedkoper rijden dan met een Cinq oid. En zeker als Sporting vind ik ze wel leuk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, heeft natuurlijk ook een reden
Ey Braadquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:21 schreef Braddie het volgende:
Zullen we het gezellig houden? Ik vind een discussie niet zo`n probleem, maar hou het dan wel een beetje vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |