Nederig optrekje voor onze Bradge. Dan is een FOK!housewarming wel een ideetje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij zou dit kunnen kraken, lekker dicht in de buurt ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch plsquote:
Moeilijk hè, de disclaimer lezen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Mag ik nou vragen wat de bedoeling is van deze reeks? Zeiken op Braddie?
en dan hopen dat braddie niet post wanneer hij verhuisd zodat zijn groupies hem niet volgen en zn nieuwe adres wetenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
Waar gaat hij wonen dan, als in wat voor huis niet welk adres
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Hij postte laatst al waar hij ging kijken dus dat kan nooit lang duren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan hopen dat braddie niet post wanneer hij verhuisd zodat zijn groupies hem niet volgen en zn nieuwe adres weten
Hij is zelf de reeks gestart, het is zijn SC. Dus nee, niet zeiken op Braddie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
hahaha madquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je eigenlijk geen idee hebt wie Braddie is, als je ooit een stream hebt gezien had je al beter geweten door de achtergrond.
[..]
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch pls
Nee dat is niet zo, dat was mozy.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij is zelf de reeks gestart, het is zijn SC. Dus nee, niet zeiken op Braddie.
Hij vindt wel meer dingen leuk die niet gunstig voor hem zijn ben ik inmiddels achter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.Maar de Brad vond het zelf ook wel leuk, een eigen sc
Hij vindt het altijd leuk tot hij er ineens niet meer tegen kan en dan vraagt hij aan de mods of het gesloten kan worden, wie immer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.Maar de Brad vond het zelf ook wel leuk, een eigen sc
Ah, dan is Guess who's back gewoon gereekst met die SC. My bad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, dat was mozy.
Wat precies dan wel? Er is geen Twitch, er is een Youtube.... er is zelfs geen fucking keyboard meer.quote:
Hahaha te dom om te poepenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hahaha te dom om te poepen
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
Snap ik maar was het niet zo dat de vorige reeks gesloten is door FOK!/Moira, omdat FOK! geen zin had hem nog langer een platform te bieden??quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
alleen zwervers zoals jij nemen een woning met een al aanwezige,afgeleefde vloer, omdat je te arm bent. Ik zwaai gewoon met mijn flappenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.
Van al die auto's denk ik dat je met die Cinq op de roest na de minste problemen hebt in die prijsklasse eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.
Hey vriend hou je smoel tegen madelove ja gesnope?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je eigenlijk geen idee hebt wie Braddie is, als je ooit een stream hebt gezien had je al beter geweten door de achtergrond.
[..]
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |