Indien de luchtdoppen aan de bovenkant dichtzitten komt de warmte aan de voorkant boven het deurtje. Ventilator lijkt mij nog steeds zinvol maar ik heb geen idee waar deze veilig geplaatst kan worden.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:53 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Als de ventilator de lucht nergens heen kan blazen omdat de lucht-doppen aan de bovenkant nog dicht zitten en niet zijn aangesloten, zal dat denk ik niet heel veel toevoegen...
Bij een universal-6 zit de ventilator in het toestel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:21 schreef Daankon het volgende:
[..]
Indien de luchtdoppen aan de bovenkant dichtzitten komt de warmte aan de voorkant boven het deurtje. Ventilator lijkt mij nog steeds zinvol maar ik heb geen idee waar deze veilig geplaatst kan worden.
Klopt maar we hebben het over de unilux.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:37 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Bij een universal-6 zit de ventilator in het toestel.
Bij de unilux kun je geen ventilator inbouwen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:06 schreef Daankon het volgende:
[..]
Klopt maar we hebben het over de unilux.
De universal heeft een schuine binnenwand.
dat dacht ik al gelezen te hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:18 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Bij de unilux kun je geen ventilator inbouwen.
Toestel isoleren aan achter/zij- en bovenkant. Dit kan met keramische deken. Deze is bestand tot 1200 graden en gaat niet stinken(wat andere isolatie materialen wel kunnen doen).quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:53 schreef Daankon het volgende:
[..]
dat dacht ik al gelezen te hebben.
Hoe is deze optimaal aan te sluiten zonder de mogelijkheid om convectie roosters in de zijkant van de schouw te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |