Haha, kijk deze zolderkamerautistquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
de slet die zich omhoog heeft geneukt
Maar hoe zit het met je raket?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:10 schreef Zipportal het volgende:
MIJN RODE KNOP IS GROTER EN HIJ WERKT.
Ik kon er vaak wel om lachenquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:10 schreef richolio het volgende:
Heel powned is gewoon één grote rechtse haatzaaiende cirklejerk. Ben blij dat ze weg zijnDoe dat maar lekker op Veronica
United States of Shushquote:
Dit dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:12 schreef Rockefellow het volgende:
Een kwartier Trump afzeiken.
En Powned was altijd negatief.
Ja ik ook wel hoorquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kon er vaak wel om lachen![]()
...het is goed dat ook (dom) rechts vertegenwoordigd is bij de publieke omroep.
beide terechtquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:12 schreef Rockefellow het volgende:
Een kwartier Trump afzeiken.
En Powned was altijd negatief.
wat zou jij zeggen als je iemand kent die door zijn baas anaal wordt gepenetreerdquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Haha, kijk deze zolderkamerautist
Gelijk beledigen
*tips fedora*
Dat dat niet hoort.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat zou jij zeggen als je iemand kent die door zijn baas anaal wordt gepenetreerd
de neger omdat het moet was ook een geniaal itempje, maar 3x raden wie er gingen klagenquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hoorVooral bij de niet politieke items, want dat werd mettertijd allemaal hetzelfde. Zoals het legendarische pan bami in Rotterdam
En meer legendarische items
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |