Ik heb er zelf nog eentje in bezit waar ik tijdens de volgende pump voorgoed afscheid van neem. Stabiliteit boven gretigheid.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, je zou verwachten dat men er wel van geleerd heeft.
wquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Weet je nog dat ik zei dat het met horten en stoten zou gaan? Maar goed dat ik HODL en niet daytrade.
Tegen wie zeg je dit?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Weet je nog dat ik zei dat het met horten en stoten zou gaan? Maar goed dat ik HODL en niet daytrade.
Met daytraden had je juist vandaag zo ontzettend veel kunnen verdienen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Ach, ik heb vandaag geluk gehad dat ik gratis heb kunnen shoppenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Jaquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mezelf voornamelijk. Dit is toch een soort dagboek?
Valt een aantal coins in de gaten houden en op lage momenten bijkopen ook onder daytraden of valt dat onder Buy & HODL ?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met daytraden had je juist vandaag zo ontzettend veel kunnen verdienen.
Ik ben zo een slechte daytrader.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, ik weet zeker dat ik dan mijn hele portfolio al ooit had verkocht het dan was gaan stijgen en ik nu met een stuk minder ETH zat. Cold wallet en zien waar het schip strandquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag geluk gehad dat ik gratis heb kunnen shoppenBeetje daytraden moet kunnen
Gratis mijn coins aantal kunnen verhogen en nu alles weer in waarde stijgt is het echt ziek hoeveel het eigenlijk oplevert.
Heb het vandaag weer een kans gegeven...weer verlorenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een klein fortuin verneukt afgelopen jaar met dom daytraden. Ik hodl nu voornamelijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben zo een slechte daytrader.
Laat ze weghalen, kan je jezelf pijpen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:48 schreef LoveProfuzion het volgende:
Heb m'n ribben gekneusd dus misschien beter om uit te loggen
Mooi he...en als we het zelfde geintje als gisteren hebben is het morgenochtend weer dramaquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:48 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik moet echt zo lachen om alle reacties hier, van lichte paniek tot euforie het gaat alle kanten op. Heb m'n ribben gekneusd dus misschien beter om uit te loggen
Mensen hebben dus nog steeds niks geleerd. Bubble blijft nog wel even. Als ik zie dat TRX XRP Dentacoin en alle andere rotzooi nu aan de top staan is het toch te triest voor woorden man ...quote:
Xrp en trx met elkaar vergelijken is dan ook wel enorm debiel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mensen hebben dus nog steeds niks geleerd. Bubble blijft nog wel even. Als ik zie dat TRX XRP Dentacoin en alle andere rotzooi nu aan de top staan is het toch te triest voor woorden man ...
Alleen maar mooi dat er nog maar vele bullruns mogen volgen. Lekker cashen en vooral niet vergeten om ook tussendoor uit te cashen zodat je op dagen zoals gister en vandaag weer goedkoop de boel kan aanvullen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mensen hebben dus nog steeds niks geleerd. Bubble blijft nog wel even. Als ik zie dat TRX XRP Dentacoin en alle andere rotzooi nu aan de top staan is het toch te triest voor woorden man ...
Dit gewoonquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:46 schreef Kyran het volgende:
3 uur geleden
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
Had nog wat reserves.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het kan dat ik na het kijken van een film er ineens weer meer dan 50 miljard is bij gekomen qua marketcap? Is dat gewoon geld dat op een exchange staat te wachten? Hoe berekent men dit nou?
XRP is net zo kut. Dat het wat waard is maakt het geen goede coin.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Xrp en trx met elkaar vergelijken is dan ook wel enorm debiel.
Jij bent triest. XRP is geen rotzooi.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Market cap is niet geld wat de markt ingaat. Het is gewoon huidige marktprijs * uitstaande coins. Als niemand een BTC verkoopt kan de prijs dus oplopen tot 1 ton (omdat men steeds meer gaat bieden want ze willen kopen) en dan stijgt de hele marktwaarde zonder dat er iets van fiat is bijgekomen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het kan dat ik na het kijken van een film er ineens weer meer dan 50 miljard is bij gekomen qua marketcap? Is dat gewoon geld dat op een exchange staat te wachten? Hoe berekent men dit nou?
Stel er is 1 munt en er zijn 100 muntjes van die iedereen gekocht heeft voor ¤1. Dan is de marketcap ¤100. Als 99 mensen besluiten te hodlen en de 100e verkoopt zijn munt voor ¤5 aan iemand anders, dan gaat de marketcap naar ¤500.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
Weakhand normies 3 uur geleden:quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:46 schreef Kyran het volgende:
3 uur geleden
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
quote:I am pretty confident we are the new wealthy elite, gentlemen.
June 05, 2011, 03:50
http://astrohacker.com/ahc/bitcoin-is-the-economic-singularity/
After reading this, the scale of black market and digital economies and the effect Bitcoin will have on them I am pretty certain we are going to be very wealthy men -- even with a sum as small as 10 Bitcoins. It's just so hard to believe. We are only in the beginning storms with these significant rallies from 10 to 20 dollars. I will not be surprised to see prices from hundreds to thousands in the coming months.
The world just isn't going to be the same and we have been blessed as the pioneers.
What are you going to do with your Bitcoin wealth once your coins hit upwards of $10,000 a pop?
Negeer het gewoon als je andere mening hebt. Ik vind XRP kut en een nep crypto waarbij teveel coins in handen zijn van een ex-eigenaar. Klaarquote:
Beter voorbeeld jaquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:58 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Stel er is 1 munt en er zijn 100 muntjes van die iedereen gekocht heeft voor ¤1. Dan is de marketcap ¤100. Als 99 mensen besluiten te hodlen en de 100e verkoopt zijn munt voor ¤5 aan iemand anders, dan gaat de marketcap naar ¤500.
Wat moeten zij vies veel geld hebben verdiend afgelopen dagen.quote:
Weak handsquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weakhand normies 3 uur geleden:
[ afbeelding ]
Whales nu:
[ afbeelding ]
Vind het lastig te zeggen...kan me ook voorstellen dat mensen nu de prijs omhoog zien gaan en dat bitonic door hun voorraad heen gaat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:58 schreef metallicelmo het volgende:
haha je ziet het gewoon he, ineens is er niets meer te koop bij Bitonic als de prijs omhoog knalt, jajaja goeie indicator wel.. eindelijk weer wat groen
XRP IS GEWELDIG!!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Negeer het gewoon als je andere mening hebt. Ik vind XRP kut en een nep crypto waarbij teveel coins in handen zijn van een ex-eigenaar. Klaar
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
XRP IS GEWELDIG!!
negeer het gewoon als je een andere mening hebt.
Ik vraag me soms oprecht af of mensen zo dom zijn of dat ze doen alsof ze dat zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
Weet je, ik zou het eigenlijk niet erg vinden om dit elke maand te laten gebeurenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weak hands
Ben dan geen whale, maar genoeg binnen weten te harken als een klein visje
Laatst ff uitgezocht, gaat om vraag aanbod. Stel aanbod van een coin is beperkt, en iemand wil die kopen, moet die het al vrij snel voor een hogere prijs kopen. Laten we zeggen er staat 1 coin voor 9, en 2 voor tien in de aanbieding. Als de vierde aangeboden coin 15 is, is nadat er 3 coins zijn verkocht de prijs van die coin ineens 15. Dat maal het aantal coins beschikbaar maakt dat market cap ineens kan stijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
Duurde bij mij een uur precies vanavond.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:56 schreef Toto69 het volgende:
Bitonic neemt de tijd met versturen zeg. Normaliter staat het er al op na 25 min, nu nog niet eens verzonden.
Jij hebt best al wat praatjes valt mij op. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
XRP is net zo kut. Dat het wat waard is maakt het geen goede coin.
Oké tot zoquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:01 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Nie huilie komen doen als die op een dag klapt en je bij de Bitconnect gasten moet aansluiten voor je geld.
XRP met BitConnect vergelijken. Wat een kneuzenlogica. Man man man...quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:01 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Nie huilie komen doen als die op een dag klapt en je bij de Bitconnect gasten moet aansluiten voor je geld.
Ik kreeg wifi in ruil voor wat eth.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in je keukentje zou blijven
jk
Ik vind dat traden wel stress hoorquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je, ik zou het eigenlijk niet erg vinden om dit elke maand te laten gebeurenDes te meer de normies in paniek raken, des te meer geld in mijn zakken stroomt
Aldus de persoon die niet eens weet wat marketcap precies inhoudt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:03 schreef metallicelmo het volgende:
XRP is gewoon naar mijn idee een goede coin, ook al steekt het wat in tegen de echte crypto gedachte. handel is handel zeggen ze
Goede coin.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:03 schreef metallicelmo het volgende:
XRP is gewoon naar mijn idee een goede coin, ook al steekt het wat in tegen de echte crypto gedachte. handel is handel zeggen ze
Geertcoin is verwijderd van bitconnect waardoor 90% vd gebruikers is uitgestapt. Geertcoin staat nu op coinbasequote:
Oehhh ja pleasequote:Op woensdag 17 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind dat traden wel stress hoorIederen 2e maandag/dinsdag van de maand even een crash, gratis coins inslaan en weer verder?
Yupquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Delta bij jullie ook retetraag met verversen?
Rond 18:00 stond de teller ‘de vraag is in hoeverre deze klopt’ nog op 200+quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
Bitonic heeft geen voorraad bitcoins meer.
Uitverkocht dus.
Houdt dat in dat er weer een enorme run op is?
Dat is wel een goede indicatie ja dat BTC weer enorm gaat stijgenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
Uitverkocht dus.
Token.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:03 schreef metallicelmo het volgende:
Net als gisteren in de drukte.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Delta bij jullie ook retetraag met verversen?
Is er nog een andere goede site waar je Bitcoins of Ethereums kunt kopen? (Litebit neemt geen nieuwe accounts meer aan.)quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede indicatie ja dat BTC weer enorm gaat stijgenWanneer BTC laag staat zeggen ze ja we hebben niks want ze willen niks goedkoop verkopen. Dus BTC gaat zo weer omhoog
nee hoor nxc niet.quote:
De oude media is niet snel genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:07 schreef DSVM het volgende:
Eva Jinek over de daling van de bitcoin nu
Biittooniiiiiiiiiiicccquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
Uitverkocht dus.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:07 schreef DSVM het volgende:
Eva Jinek over de daling van de bitcoin nu
Nik mis met wat daytraden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:07 schreef vigen98 het volgende:
REQ +22%![]()
Oh God had ik maar mijn REQ verkocht en het weer gekocht op 31 cent paar uur geledenHet is nu over de 50 cent
Morgen ook nog nieuwe update van het team dus die gaat wel hard stijgen
Ligt dat niet gewoon aan Bitcoin zelf?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:08 schreef Jimbo het volgende:
nou, mocht iemand nog bij bitvavo wat coins willen kopen
Doe t vooral nietHet terughalen / versturen van de coins naar je wallet kost je al 25eur. (zegt iemand die net 150 eur aan btc heeft gekocht, om vervolgens te zien dat ik nog 125 over had na verzenden
)
Dat is normaal bij btc?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:08 schreef Jimbo het volgende:
nou, mocht iemand nog bij bitvavo wat coins willen kopen
Doe t vooral nietHet terughalen / versturen van de coins naar je wallet kost je al 25eur. (zegt iemand die net 150 eur aan btc heeft gekocht, om vervolgens te zien dat ik nog 125 over had na verzenden
)
in je dashboard? of kan je ze al in je wallet opslaan?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
Na 4 weken gekut en tickets met Tokenpay eindelijk vandaag coins binnen gekregen. Beter gaan ze live en kan ik mijn hyptoheek paar maanden later aflossen.
Als telt niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:07 schreef vigen98 het volgende:
REQ +22%![]()
Oh God had ik maar mijn REQ verkocht en het weer gekocht op 31 cent paar uur geledenHet is nu over de 50 cent
Morgen ook nog nieuwe update van het team dus die gaat wel hard stijgen
ja idd. ben blij dat ik die gisteren heb aangeschaft. Had het liever vandaag gedaan maar agh, ieder geval in een dip gekochtquote:
Gistermiddag leek alles zich ook weer te herstellen........quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wtf, wil je nou zeggen dat alles weer stijgt na een crash?
[ afbeelding ]
Hopen op een stevige recovery na een crash, maybe?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:10 schreef metallicelmo het volgende:
toch bijzonder dat er toch nog mensen zijn die die bitconnect coin aan het kopen zijn... why?
Heb net wallet geïnstalleerd en adres opgegeven ze zullen binnenkort alles versturen voor einde van de maand als goed isquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
in je dashboard? of kan je ze al in je wallet opslaan?
Je ziet toch wel echt een duidelijk verschil hier?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gistermiddag leek alles zich ook weer te herstellen........
Ja maar bitconnect als coin zijnde, dat is zo'n beetje de Mein Kampf van de cryptowereldquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen op een stevige recovery na een crash, maybe?
really je wilt je geld kwijtraken......quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:09 schreef Oscar. het volgende:
jezus wat is coinbase een verademing in vergelijking tot kraken
heb begrepen dat vanaf ze vanaf morgen verstuurd worden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb net wallet geïnstalleerd en adres opgegeven ze zullen binnenkort alles versturen voor einde van de maand als goed is
#metooquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:11 schreef descon het volgende:
23.00 geweest..ben benieuwd of we vannacht weer gaan crashen
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:10 schreef metallicelmo het volgende:
toch bijzonder dat er toch nog mensen zijn die die bitconnect coin aan het kopen zijn... why?
Geen idee, ik kom nu net katjelam bij de buren vandaan en weer niet meer vanuit welke lichaamsopening ik nou hoor te schijten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je ziet toch wel echt een duidelijk verschil hier?
Ik heb al weer wat eth eruit getrokken. Efkes in fiat en kijk morgen wel waar ik het in pomp.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:11 schreef descon het volgende:
Coinbasequote:Op woensdag 17 januari 2018 23:12 schreef ToT het volgende:
Maar niemand weet ff een andere betrouwbare plek waar je BTC of Ethereums kunt kopen voor euro's?
Krakenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:12 schreef ToT het volgende:
Maar niemand weet ff een andere betrouwbare plek waar je BTC of Ethereums kunt kopen voor euro's?
Hopen dat Azië wat FOMO actie erin pomptquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:11 schreef descon het volgende:
Vanuit mijn ervaringen op HitBTC zitten alle mensen in die trollbox buy BCC cheap now te spammen en vervolgens doen de weakhands dit dan ook allemaal maarquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:10 schreef metallicelmo het volgende:
Dit is niet unlikely.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hopen dat Azië wat FOMO actie erin pomptmorgen wakker worden met 15k BTC
Heb je een link?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja
Kwam wel onverwacht eigenlijk.
(Hugo Borst voor degenen die niet keken)
Ging even over crypto bij Jinek.quote:
Was net op tvquote:
Die trollboxen doen me altijd denken aan de brugklas ofzo, dingen voorstellen die je moet doen die ze zelf nooit zouden doen. Ruiten ingooien enzoquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:14 schreef Virtuoszo het volgende:
[..]
Vanuit mijn ervaringen op HitBTC zitten alle mensen in die trollbox buy BCC cheap now te spammen en vervolgens doen de weakhands dit dan ook allemaal maar
ik lees niet wat andere exchanges ook doen. heb je die van kraken gezienquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:12 schreef anitapatat het volgende:
[..]
really je wilt je geld kwijtraken......
overal word al voor coinbase gewaarschuwd en jij denkt goh laat ik eens coinbase namen.
https://www.trustpilot.com/review/coinbase.com
Had je deze Tweet al gezien? Ik moest daar zo hard om lachen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja
Kwam wel onverwacht eigenlijk.
(Hugo Borst voor degenen die niet keken)
twitter:RGrosjean twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 18:55:09Could someone from @Bitstamp reply to my support ticket...??? reageer retweet
Bidden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]![]()
Vechain gaat de klapper worden dit jaar
ja tot een bepaalde datum denk ik daarna weer hetzelfde gezeikquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:18 schreef crpytoshill het volgende:
future contracten lopen ook af toch? dat betekend moon als ik t goed begrijp
Niks geen problemen mee anders, storten en opnemen gaat met 1/2 werkdagen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:12 schreef anitapatat het volgende:
[..]
really je wilt je geld kwijtraken......
overal word al voor coinbase gewaarschuwd en jij denkt goh laat ik eens coinbase namen.
https://www.trustpilot.com/review/coinbase.com
Moet je eens de klachten over ING lezen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik lees niet wat andere exchanges ook doen. heb je die van kraken gezien
Laten we het hopen. VEN die een NEO'tje doet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]![]()
Vechain gaat de klapper worden dit jaar
ik had vandaag ook weer de pagina van anycoindirect volgekalktquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:19 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Moet je eens de klachten over ING lezen.
Nu weer 173 BTC beschikbaar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
Uitverkocht dus.
Naar beneden? Hou je je laptop op de kop?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:19 schreef Kyran het volgende:
BTC weer naar beneden, doe eens niet Azië.
quote:
Je chicki wil geen lambo?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je moet voor minstens 200 euro inleggen. Da's meer dan wat mijn chickie er in wil stoppen.
crashed nu weerquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:21 schreef vigen98 het volgende:
Het is gewoon 11.1k wat praten jullie
Van 11.7k naar 10.8k in 2 minuten op Binance and droppingquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:21 schreef vigen98 het volgende:
Het is gewoon 11.1k wat praten jullie
Ehhh het verschilt per exchange. Kijk hier eens op, dat is wat accurater. https://cryptowat.ch/quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van 11.7k naar 10.8k in 2 minuten op Binance and dropping
Wil je chick een mooi huis? Dan moet er MEER in!quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je moet voor minstens 200 euro inleggen. Da's meer dan wat mijn chickie er in wil stoppen.
joh, misschien moet je ff die pagina verversenquote:
Het ververst gewoon zelf hoor, ik zie 11kquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
joh, misschien moet je ff die pagina verversen
Op de 1 minute chart ziet het er heel dramatisch uit ja.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van 11.7k naar 10.8k in 2 minuten op Binance and dropping
daar zou ik al blij mee zijn ja.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:25 schreef roislecxe het volgende:
Nou, ben benieuwd of we netjes boven de 10k grens grend blijven vannacht.
Zei ik toch..... duurt sowieso één uur tot verzenden en dan nog half uur Binance.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Tering wat is Bitonic ineens traag. Bijna een uur al en nog 0 confirms
een foto van jou in een gele zwembroek.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het ververst gewoon zelf hoor, ik zie 11kWat zie jij?
Ze woont nog maar net een paar maand in Nederland.quote:
We zijn net 10% omhoog geklommen na een crash van 40%quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:22 schreef ryannboy het volgende:
Zo zie je maar weer dat hodlen wordt beloont, balen dat ik geen fiat had klaarstaan, VEN voor $3.75 was echt een cadeautje
Man, wat lul je toch..quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik wil speculeren dan wel in instrumenten die een waarde achter zich hebben.
sprinters, turboos, indexen dat is betrouwbaarder maar vaak nog gevaarlijker als cryptoos, maar je word alleen maar genaaid door je zelf.
bij al die cryptoos word je genaaid door al die exchanges en bitcoin handelaren.
Het is geld in een bodemloze put gooien.
Ik raad iedereen aan om in betrouwbare instrumenten te gaan zitten.
als je voor 5000 euro wil gaan handelen in cryptoos vraag ik me af waarom je die 5000 euro niet liever in turboos gooit. Daar kan je nog een hoger rendement mee halen en je krijgt altijd je geld.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
een foto van jou in een gele zwembroek.
Ah je hebt een Russian bride geimporteerd.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze woont nog maar net een paar maand in Nederland.Eerst ff zorgen dat e voldoende geld heeft.
sinds wanneer accepteert brides.ru BTC?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze woont nog maar net een paar maand in Nederland.Eerst ff zorgen dat e voldoende geld heeft.
Ja en als ik niet had gehodlt was mijn inleg naar de tering?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zijn net 10% omhoog geklommen na een crash van 40%
twitter:Reuters twitterde op woensdag 17-01-2018 om 13:51:04BREAKING: North Korea, South Korea agree to march together under unified Korea flag at Winter Olympics, South Korea says https://t.co/CbXZgZKbWK reageer retweet
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah je hebt een Russian bride geimporteerd.
dacht ik origineel te zijnquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef Oscar. het volgende:
[..]
sinds wanneer accepteert brides.ru BTC?
?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
joh, misschien moet je ff die pagina verversen
Hoe kun je euro's storten op Binance?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef ColeJ het volgende:
Blijf me keer op keer verbazen hoevaak hier Bitonic wordt genoemd. Ik ga ook zo’n woekerwebsite beginnen. Lekker tussenpersoon spelen tussen Exchange en het volk.
Jullie begrijpen toch ook wel dat als er geen Bitcoins beschikbaar zijn ze gewoon even geen euro’s op Bittrex/Binance hebben staan... Dan moeten ze weer storten en dat duurt even....
ramptoerist. zeker gefrustreerd dat ie de boot heeft gemistquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:28 schreef ITrade het volgende:
Lxiv loopt de hele dag te zagen over dat Bitcoin dood is en nooit boven de 10k$ meer komt. Het stijgt en hij is weer weg.![]()
Hopelijk blijft ie weg tot Bitcoin gaat crashen van 40k > 20k om weer te zeggen dat Bitcoin dood is.
Augur (REP)?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:21 schreef Geralt het volgende:
Zo, van mijn 0,08 en een beetje BTC wat ik had heb ik nu de helft in REP geduwd.
het staat je vrij om te doenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef ColeJ het volgende:
Blijf me keer op keer verbazen hoevaak hier Bitonic wordt genoemd. Ik ga ook zo’n woekerwebsite beginnen. Lekker tussenpersoon spelen tussen Exchange en het volk.
Jullie begrijpen toch ook wel dat als er geen Bitcoins beschikbaar zijn ze gewoon even geen euro’s op Bittrex/Binance hebben staan... Dan moeten ze weer storten en dat duurt even....
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:28 schreef crpytoshill het volgende:
twitter:Reuters twitterde op woensdag 17-01-2018 om 13:51:04BREAKING: North Korea, South Korea agree to march together under unified Korea flag at Winter Olympics, South Korea says https://t.co/CbXZgZKbWK reageer retweet
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah je hebt een Russian bride geimporteerd.
GMTAquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef Oscar. het volgende:
[..]
sinds wanneer accepteert brides.ru BTC?
Niet als je op tijd uit was gestapt en nu opnieuw instapt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:28 schreef ryannboy het volgende:
[..]
Ja en als ik niet had gehodlt was mijn inleg naar de tering?
Ligt aan miljoenen mensen die FOMO'en en tegelijkertijd BTC kopen denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Tering wat is Bitonic ineens traag. Bijna een uur al en nog 0 confirms
Zit nu iig op 1 confirm dus nog eentje te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zei ik toch..... duurt sowieso één uur tot verzenden en dan nog half uur Binance.
Binance was een voorbeeld. Genoeg andere Exchanges.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kun je euro's storten op Binance?
Ditquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef ColeJ het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
Enig idee wanneer dat Lightning Network voor bitcoin nou eens komt?
Ja.quote:
bitonic heeft btc gewoon in cold storage.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef ColeJ het volgende:
Goed geld mee verdiend via marktplaats, alleen dan wel handmatig en niet geautomatiseerd zoals Bitonic en/of Litebit. Totdat marktplaats mijn advertenties niet meet accepteerde en steeds ging verwijderen. (Dit is wel een aantal jaar geleden)quote:
http://www.shitcoins.nl/quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Negeer het gewoon als je andere mening hebt. Ik vind XRP kut en een nep crypto waarbij teveel coins in handen zijn van een ex-eigenaar. Klaar
maar dat doe je elke dag tochquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Uit ellende gaan zuipen en bij thuiskomst weer +25% zijn gegaanwtf
3 dagen wachten voordat je geld overgemaakt is?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:32 schreef BadVlad het volgende:
Alleen noobs kopen via Bitonic, Coinbase en soortgelijke websites.![]()
Tip: Kraken, GDAX, Bitstamp.
ja, was nog vrijquote:
Dan gaat dat geld overmaken wel snel :pquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef ColeJ het volgende:
Ja dat is het domste wat je kunt doen na een 40/50% dalingquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:34 schreef RobinaHoed het volgende:
ik wilde vanmiddag nog bijna uitcashen en op een spaarrekening zetten..
Ja nu verwachten we een kekke site ook he.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, was nog vrijmoet er nog wat leuks voor verzinnen.
Bitonic biedt een goed werkende dienst, in Nederland niets beters.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:27 schreef ColeJ het volgende:
Te weinig gezopen dan want je typt glashelderquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Uit ellende gaan zuipen en bij thuiskomst weer +25% zijn gegaanwtf
Nu overmaken naar Kraken is morgen handelen. Nu overmaken naar Bitonic is ook pas morgen handelen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:33 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
3 dagen wachten voordat je geld overgemaakt is?
1 tot 3 werkdagen inderdaad. Gewoon zorgen dat je fiat klaar hebt staan op een exchange.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:33 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
3 dagen wachten voordat je geld overgemaakt is?
Ach ja, iedereen kan een interessant verhaaltje op het internet zettenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:36 schreef Basxt het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)pening_now/?sort=new
Heel ziek. Prijs wordt nu weer gepumpt, over 7 dagen ongeveer weer een "crash".
Zo duur zijn ze ook helemaal niet, ik begrijp dat gezaag op bitonic hier nooit. Gewoon een solide bedrijf waar je bijna instant bitcoin kunt kopen met ideal.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:34 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vind Bitonic anders heel handig als je besluit per direct iets te verkopen en direct om te zetten naar euro die je de volgende dag gestort krijgt. Ze hebben maar 1 bevestiging nodig voor de deposit die je maakt. Goede klantenservice. Ze zijn wel wat duurder maar wat maken die paar euro uit als je tientallen zoniet honderden procenten winst hebt
competitie speren, 4 pils op. Morgen weer fiat verdienen om te pompen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te weinig gezopen dan want je typt glashelder
Blep is ook van bitonic.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze ook helemaal niet, ik begrijp dat gezaag op bitonic hier nooit. Gewoon een solide bedrijf waar je bijna instant bitcoin kunt kopen met ideal.
Ik heb zelf bl3p, dus geen bitonic nodig, maar anders zou ik rustig met bitonic werken.
Zal allemaal best, maar die lui hebben niet de volume om dit voor elkaar te krijgen. Enige reden dat het misschien lukt is dat iedereen al op puntje van hun stoel zat te wachten tot een crash. Als de weak hands gewoon even niet mee zouden helpen dan zou het echt niet zo hard crashen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:36 schreef Basxt het volgende:
Dat kun je doen ja, is mogelijk goedkoper maar het verleden heeft mij geleerd om nooit ergens geld of coins te stallen op een exchange. Die kunnen zomaar offline gaan. Dan heb ik liever een site waar ik met iDeal Bitcoin koop, naar een exchange stuur, omwissel voor de coin die ik wil kopen en weer eruit halen richting mijn eigen wallet. Minder risicoquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
1 tot 3 werkdagen inderdaad. Gewoon zorgen dat je fiat klaar hebt staan op een exchange.
Bitonic is gewoon direct, of maximaal een uurquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:36 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Nu overmaken naar Kraken is morgen handelen. Nu overmaken naar Bitonic is ook pas morgen handelen waarschijnlijk.
Ik heb je moeder net nog liggen speren en pompenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
competitie speren, 4 pils op. Morgen weer fiat verdienen om te pompen.
Gelukkig zijn ze nu niet meer zo duur. Vroegah was de marge veeeeeel groter. En voor mij waren dat dus ook gouden tijdenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze ook helemaal niet, ik begrijp dat gezaag op bitonic hier nooit. Gewoon een solide bedrijf waar je bijna instant bitcoin kunt kopen met ideal.
Ik heb zelf bl3p, dus geen bitonic nodig, maar anders zou ik rustig met bitonic werken.
Inderdaad alleen om uit te cashen is bitonic wel duur.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb je moeder net nog liggen speren en pompen
proficiatquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb je moeder net nog liggen speren en pompen
Snap ik ook wel. Ik vind het zo zonde om honderden euro's aan een Bitonic te betalen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:38 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat kun je doen ja, is mogelijk goedkoper maar het verleden heeft mij geleerd om nooit ergens geld of coins te stallen op een exchange. Die kunnen zomaar offline gaan. Dan heb ik liever een site waar ik met iDeal Bitcoin koop, naar een exchange stuur, omwissel voor de coin die ik wil kopen en weer eruit halen richting mijn eigen wallet. Minder risico
Mooi toch? Kan je weer goedkoop flippen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:36 schreef Basxt het volgende:
Ik gebruik Bitonic standaard om uit te cashen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad alleen om uit te cashen is bitonic wel duur.
Typische chinks 😤quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zullen het wel weer verpesten.
kraken was net een paar dagen ineens uit de lucht. nee dankje, ben tevreden met bitonic.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
1 tot 3 werkdagen inderdaad. Gewoon zorgen dat je fiat klaar hebt staan op een exchange.
Dat laatste dus, bij bitonic weet je zeker dat je direct je geld hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gebruik Bitonic standaard om uit te cashen.
In december toch weer een keer Bitstamp gebruikt en bijna 2 weken op m'n geld moeten wachten.
Geen zin meer in die stress, Bitonic zorgt dat het er uiterlijk de volgende werkdag bijgeschreven staat. Dat is me wel wat waard.
Hier hetzelfde ja, ik heb het ook wel eens via Bitstamp gedaan en via een andere exchange die nu niet meer bestaat, duurde twee weken inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In december toch weer een keer Bitstamp gebruikt en bijna 2 weken op m'n geld moeten wachten.
Geen zin meer in die stress, Bitonic zorgt dat het er uiterlijk de volgende werkdag bijgeschreven staat. Dat is me wel wat waard.
Waarom dan geen BL3P? Is ook van Bitonic.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat laatste dus, bij bitonic weet je zeker dat je direct je geld hebt.
Nee hoor. Dat kan ook zomaar afgelopen zijn. Omdat zoiets nu de standaard is wilt niet zeggen dat je geen risico loopt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bull trap. Bedankt voor uw inlegquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Rode getallen komen terug PANIEK
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:43 schreef NoNickOne het volgende:
Was ik maar een uur eerder gaan slapen, nu weer plafonddienst door die kut bamivreters.
Volgens typisch maakt het niet uit wanneer werelddelen wakkerworden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
waarom zouden aziaten gaan verkopen?
Ik gebruik zelf ook bl3p, maar ze nemen geen nieuwe mensen aan momenteel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:43 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waarom dan geen BL3P? Is ook van Bitonic.
Ja irritaaaaaaaant man, die accountlock daar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook bl3p, maar ze nemen geen nieuwe mensen aan momenteel.
Gebruik dus zelf geen bitonic momenteel, maar vind het een prima bedrijf (ja is hetzelfde bedrijf, weet ik).
Volgens mij beseft ook niet iedereen dat er marges nodig zijn om een gezond bedrijf te kunnen runnen als bitonic/bl3p
oh nee joh. ik denk toch dat een werelddeel slapend minder kan kopen of verkopen dan wakker.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens typisch maakt het niet uit wanneer werelddelen wakkerworden.
Heb één keer Kraken gebruikt tot nu toe. Bizar maar waar: 's ochtends opdracht gegeven, 's middags geld op de rekening.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gezond is het zeker voor ze. Harkennnnn!! Maar inderdaad, geef ze eens ongelijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook bl3p, maar ze nemen geen nieuwe mensen aan momenteel.
Gebruik dus zelf geen bitonic momenteel, maar vind het een prima bedrijf (ja is hetzelfde bedrijf, weet ik).
Volgens mij beseft ook niet iedereen dat er marges nodig zijn om een gezond bedrijf te kunnen runnen als bitonic/bl3p
Ik denk dat het ook best wel wat uitmaakt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:47 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
oh nee joh. ik denk toch dat een werelddeel slapend minder kan kopen of verkopen dan wakker.
Kraken heeft geen BTC/EUR op dit moment?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:32 schreef BadVlad het volgende:
Alleen noobs kopen via Bitonic, Coinbase en soortgelijke websites.![]()
Tip: Kraken, GDAX, Bitstamp.
Ik hoorde vanavond van wel. Ken iemand die daar een paar uur geleden BTC heeft gekocht met fiat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Kraken heeft geen BTC/EUR op dit moment?
vandaag rijst met saté op, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:43 schreef NoNickOne het volgende:
Was ik maar een uur eerder gaan slapen, nu weer plafonddienst door die kut bamivreters.
Via coinbase eigenlijk altijd 1 werkdag maar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ja kraken blijf ik liever weg wegens hun slechte website, maar die zijn wel betrouwbaar verderquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb één keer Kraken gebruikt tot nu toe. Bizar maar waar: 's ochtends opdracht gegeven, 's middags geld op de rekening.
Ja ze moeten ook ergens hun bedrijf van runnen, ik denk dat de winstmarge nog wel mee valt qua omzet. Ook in de barre tijden zijn ze altijd in de lucht gebleven.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:48 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Gezond is het zeker voor ze. Harkennnnn!! Maar inderdaad, geef ze eens ongelijk
nja 0.0025 moet je betalen, dus ja hoe duurder hoe hoger hij staatquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan Bitcoin zelf?
Jawel, heet daar alleen XBT.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ja hoor:quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
quote:
XBT is de voorgestelde ISO 4217 currency code voor Bitcoin, in gebruik bij financiele markten. Het gebruik is alleen nog niet erg wijdverspreid.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:57 schreef metallicelmo het volgende:
XBT? dat lijkt me onhandig, dat ziet toch niemand zo
Ja, een vriend wilde laatst 90euro aan BTC laten uitbetalen en zou dan 31euro aan fee hebben moeten betalen. Dat heeft hij een tijdje uitgesteld, tot de fee nog 'maar' 14euro was.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja 0.0025 moet je betalen, dus ja hoe duurder hoe hoger hij staat
maar vind het veel, en staat nergens goed aangegeven. Gewoon jammer van je 25eur
Barre tijden? Voor hun maakt het toch geen zak uit wat de koers doet, marge blijft hetzelfde. Juist in tijden van harde klappen verdienen ze veel geld. Harde klappen betekent veel volatiliteit (=meer handel) en hoe meer handel hoe meer marge inkomsten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ze moeten ook ergens hun bedrijf van runnen, ik denk dat de winstmarge nog wel mee valt qua omzet. Ook in de barre tijden zijn ze altijd in de lucht gebleven.
je kan tog ook eth laten uitbetale?quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een vriend wilde laatst 90euro aan BTC laten uitbetalen en zou dan 31euro aan fee hebben moeten betalen. Dat heeft hij een tijdje uitgesteld, tot de fee nog 'maar' 14euro was.
ach prima, als die btc naar de 100k gaat zoals iedereen zei aan t begin van t jaar betaal ik met liefde de fee, dan heb ik toch 1k winst over.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een vriend wilde laatst 90euro aan BTC laten uitbetalen en zou dan 31euro aan fee hebben moeten betalen. Dat heeft hij een tijdje uitgesteld, tot de fee nog 'maar' 14euro was.
Je zou bijna alles naar USD cashen rond 23:00 om in de ochtend er weer in te pompenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |