Mooie route om in de zomer te fietsen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd zeer zeker niet.
Maar ik denk ook aan afstand vanuit financieel oogpunt, ik heb het soms al lastig met benzine in de auto, ken je nagaan hoe dat dan straks gaat als ik bijwijze van spreken in Harderwijk woon of in Ermelo of zo.
Ja true, moet ook wel te doen zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Stel, je gaat dus echt 1 keer per maand op familiebezoek en de band buiten beschouwing gelaten, dan moet dat wel te doen zijn.. Toch? Ik ga er vanuit dat je in je nieuwe woonplaats ook niet de intentie hebt om als kluizenaar te leven, aangezien ik denk dat je zelf ook wel ergens aan de slag wil?
Als je daadwerkelijk de was moet brengen, tja, dan is het niet te doen.
Niet lullig bedoelt, maar het klinkt alsof je misschien in aanmerking zou kunnen komen voor een begeleidwonentraject en je daar ook gebaat bij zou zijn. Krijg je bijvoorbeeld ook ondersteuning bij het regelen van je financiën.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja true, moet ook wel te doen zijn.
Ik vind het alleen lastig om zo`n enorme stap te maken, het op mezelf wonen is al een stap an sich, maar om dan ergens anders te wonen, waar jij niemand kent, waar niemand jou kent, ver van familie en andere sociale contacten (Oke, je snapt wat ik bedoeld maar goed)
Nou, ik ken toevallig een jongen die jonger is dan Braddie, die ook niet werkt en maar wat aankloot, en die heeft best een leuk huisje gekregen op de Diependaalselaan in Hilversumquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt niks, want letterlijk alle woningen gaan naar vluchtelingen en daardoor is er geen enkel aanbod meer over voor Braddie.
Precies. Niets mis mee. En je kan bij sommige busvervoerders een dagticket kopen van nog geen 10 euro. Dan kan je een hele dag onbeperkt bussen. Zelfde geldt voor treinkaartjes. Als je ergens anders woont en je hebt een baan Brad, dan kan je ook potjes maken voor brandstof. Als jij geen onnodige ritjes maakt (boodschappen gewoon lopend of fietsend doen), en alleen naar je werk en dan een keer naar je ouders, weet je dat je X liter diesel per maand nodig hebt. Nou dat zet je elke maand apart en doe je in je auto. Klaar. Die auto moet je zoveel mogelijk laten staan, en enkel met noodzaak gebruiken. Niet voor loze ritjes rijden om te streamen (volgens mij doe je dat ook niet meer gelukkig). Maar ook niet voor boodschappen. Gewoon lopen en veel fietsen. Via marktplaats of desnoods de plaatselijke fietsendief heb je voor 15 euro een fiets. Enige dat een fiets moet kunnen is rijden en remmen. Lampjes kan je los kopen en zolang je ketting er niet af flikkert hoef je er niets aan te doen. Een keer je band plakken. Ach, als dat alles is?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:14 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Mooie route om in de zomer te fietsen.
Joepie, een hoog plafondquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb 20m2 voor 390, incl hoog plafond
Ik zou beslist geen diesel in Corrie doen. Hoewel Braad daardoor uiteindelijk wel gestimuleerd zal worden om meer te fietsen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
weet je dat je X liter diesel per maand nodig hebt. Nou dat zet je elke maand apart en doe je in je auto.
Ken hem niet, maar vind het wel grappig hoe vlogger Braddie dingen beargumenteerd. Op een hele kronkelige manier waarvan ik me idd kan voorstellen dat hij telkens in dezelfde patronen vervalt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:25 schreef 164836 het volgende:
Sjongejongejonge hoe vaak heeft dit de revue al niet gepasseerd? Allemaal goede adviezen van mensen met de beste intenties maar het herhalende patroon zet zich gewoon voort.
quote:
NIETquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:25 schreef 164836 het volgende:
Sjongejongejonge hoe vaak heeft dit de revue al niet gepasseerd? Allemaal goede adviezen van mensen met de beste intenties maar het herhalende patroon zet zich gewoon voort.
Ik weet dat het lastig kan zijn, dus ik begrijp je wel. Ergens zal het ook wel de angst voor het onbekende zijn.. Maar vergeet niet: Een andere plaats in NL is niet de andere kant van de wereld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja true, moet ook wel te doen zijn.
Ik vind het alleen lastig om zo`n enorme stap te maken, het op mezelf wonen is al een stap an sich, maar om dan ergens anders te wonen, waar jij niemand kent, waar niemand jou kent, ver van familie en andere sociale contacten (Oke, je snapt wat ik bedoeld maar goed)
Wist jij trouwens dat er een autoweeker een auto heeft gekocht bij Jet Cars?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou beslist geen diesel in Corrie doen. Hoewel Braad daardoor uiteindelijk wel gestimuleerd zal worden om meer te fietsen.
Verder mooie adviezen, maar opzich kun je ook in en rond Hilversum gewoon betaalbaar wonen. Al zou het al zoveel makkelijker zijn met een baantje waarmee hij, zeg, een paar honderd euro meer verdient tov de huidige wajong.
Hahaha, wat? Wie dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat er een autoweeker een auto heeft gekocht bij Jet Cars?BMW 1 Serie
Jan Lemkes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hahaha, wat? Wie dan?
Uhh, is dit wel de bedoeling dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Lemkes.
Hij zocht een 1 serie diesel automaat, en die was nergens te vinden behalve bij Jet Cars
Allemaal waarschuwingslampjes op het dashboard, vieze uitgezakte stoel, 3 ton op de klok.
Hij zei dat een beurt a 300 euro de lampjes allemaal heeft doen uitgaan.. Ik vrees het ergste
Is daar een redacteur, heeft er zelf een weblog over geplaatstquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Uhh, is dit wel de bedoeling dan?Roddelen over users van andere fora?
254 zoekresultaten: https://www.gaspedaal.nl/bmw/1-serie/diesel?srt=pr-a&trns=14quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
Jan Lemkes.
Hij zocht een 1 serie diesel automaat, en die was nergens te vinden behalve bij Jet Cars
Want er is verder nergens een 1 serie diesel met automaat te koop? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Lemkes.
Allemaal waarschuwingslampjes op het dashboard, vieze uitgezakte stoel, 3 ton op de klok.
Hij zei dat een beurt a 300 euro de lampjes allemaal heeft doen uitgaan.. Ik vrees het ergste
Heeft 'ie echt lekker werk verrichtquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:45 schreef 164836 het volgende:
[..]
254 zoekresultaten: https://www.gaspedaal.nl/bmw/1-serie/diesel?srt=pr-a&trns=14
https://www.autoweek.nl/c(...)n-auto-bij-jet-cars/quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want er is verder nergens een 1 serie diesel met automaat te koop? Geloof er niks van.
ja. En dit is geen roddelquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Uhh, is dit wel de bedoeling dan?Roddelen over users van andere fora?
Hoezo niet? omdat het waar is? Uitwisselen dat Patricia Paay zich in haar bek heeft laten pissen is ook gewoon roddelen tochquote:
Als het in de kranten staat nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hoezo niet? omdat het waar is? Uitwisselen dat Patricia Paay zich in haar bek heeft laten pissen is ook gewoon roddelen toch
Nee het heeft zelfs in kranten gestaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hoezo niet? omdat het waar is? Uitwisselen dat Patricia Paay zich in haar bek heeft laten pissen is ook gewoon roddelen toch
Alleen als het in de Story of Privé staat ja?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als het in de kranten staat niet
En in welk segment zit die?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Voszje het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Heeft de BMW een degelijk aantal vakjes?
Waar is die zelfreflectie? Zie je de ironie niet? Jij denkt dat die sloopauto van jou met 350 euro investeren nog wel een jaartje of tien meegaat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Lemkes.
Bleek toch geen roddel te zijn? Het stond in kranten, tijdschrijften, INTERNET met video en al.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:52 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Alleen als het in de Story of Privé staat ja?Kranten van tegenwoordig zijn ook afgegleden hoor.
Vakjesfetisjismequote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Voszje het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Heeft de BMW een degelijk aantal vakjes?
Ik weet zeker dat als er niks raars gebeurd dat die Corsa het echt nog wel ff volhoud! 5 jaar minimaalquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:54 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Waar is die zelfreflectie? Zie je de ironie niet? Jij denkt dat die sloopauto van jou met 350 euro investeren nog wel een jaartje of tien meegaat.
WOW, wat?!quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo zie je maar, ook bij Jet Cars kun je een nog bruikbare auto kopen. Vergeet het keyboard, en ga voor een forse D-segmenter van 200 euro*![]()
* 590 euro als je het ook nog eens nodig acht om een apk te hebben.
Dat niks raars gebeuren is natuurlijk net de krux.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:56 schreef Braddie het volgende:
als er niks raars gebeurd dat die Corsa het echt nog wel ff volhoud!
Dit is goed om te weten. Als het op internet staat, is erover praten dus geen roddelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bleek toch geen roddel te zijn? Het stond in kranten, tijdschrijften, INTERNET met video en al.
Dan mag je er gewoon over praten.
Het is wat anders als je begint over de schuldsanering van Tante Trudy in Appelscha tegen de buurvrouw terwijl zelfs familie daar niks over weet.
Ik geloof dat het een heuse C-segmenter is.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En in welk segment zit die?
rod·de·len (roddelde, heeft geroddeld)quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bleek toch geen roddel te zijn? Het stond in kranten, tijdschrijften, INTERNET met video en al.
Dan mag je er gewoon over praten.
Het is wat anders als je begint over de schuldsanering van Tante Trudy in Appelscha tegen de buurvrouw terwijl zelfs familie daar niks over weet.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
. Als het op internet staat, is erover praten dus geen roddelen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit is goed om te weten. Als het op internet staat, is erover praten dus geen roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |