is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen zin om een heel topic terug te lezen.
Waarom is het kanaal weg?
Ja, anders zou ik hem uiteraard niet stellen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:46 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Ai. Sterkte.quote:Op donderdag 18 januari 2018 02:43 schreef isax het volgende:
[..]
tease mensen nou niet zo.
die zijn natuurlijk ook verwijderd.
kan er allemaal niet van slapen
Ik heb nergens een klap op gegeven "jong"quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:40 schreef Embraer89 het volgende:
Daar heb je gewoon een klap tegen aangegeven of iets op laten vallen, maar zo'n barst komt er niet vanzelf in jongHet binnenscherm is gewoon gebarsten.
Dan waarschijnlijk te veel druk er op met inklappen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nergens een klap op gegeven "jong"
Er zit geen barst in het scherm:
[ afbeelding ]
Binnenscherm zal inderdaad wel gebarsten zijn, maar ik snap niet hoe dat is gekomen met de beweging van het scherm openklappen? Scherm was sowieso al niet helemaal jofel (Problemen met backlight, en viel soms uit) Maar dit eh
Ja, scherm is volgens google 280 euro ongeveer, en dat is (Als ze het leveren) Exclusief inbouw a 55 euro p/u.. Ik wacht die muziekzaak af.. Hier ben ik echt goed ziek vanquote:Op donderdag 18 januari 2018 03:46 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk te veel druk er op met inklappen.
Mja dat is ook meteen het dure deel.
Niet eens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:50 schreef Monopoly het volgende:
Dat krijg je ook met 4e hands meuk.
Dat was niet om 3.30, was om een uur of 9 geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:52 schreef nostra het volgende:
Waarom ben je om 3.30 en ' 's avonds laat meer dan een uur ' keyboard aan het spelen in een gehorig appartement?
Hele keyboard moet uit elkaar, en geloof dat het dan niks anders is dan een ribbon connector.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:52 schreef Embraer89 het volgende:
Dat inbouwen lijkt me niet zo moeilijk, dat kun je zelf wel. Kwestie van een paar schroefjes en de kabeltjes heel houden.
Ja, als het een keer mee lijkt te zitten draait het altijd 180 graden en word het een deceptie, dat klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Embraer89 het volgende:
Het past ook wel echt bij de Braddieleef
Je hebt dat scherm toch niet perse nodig om te kunnen spelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hele keyboard moet uit elkaar, en geloof dat het dan niks anders is dan een ribbon connector.
Maar het is wel weer zo`n klap geld wat ik niet kan uitgeven voorlopig.
Deze maand niet omdat ik er niet op voorbereid ben, volgende maand niet omdat ik het dan ook nog niet heb, en de maand daarna ook niet, want dan moet ik m`n woning uit..
Jawel, want op dat scherm word alles weergegeven. Ik kan geen instrumenten en begeleidingen kiezen zonder dat scherm..quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:56 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je hebt dat scherm toch niet perse nodig om te kunnen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |