abonnement Unibet Coolblue
pi_176566597
Een artikel was niet meer te krijgen bij een Aliexpress store.

Ik kreeg een refund van ¤ 4.82 terwijl ik ¤ 5.56 betaald had. Het verschil van ¤ 0.74 is het bedrag wat de store (op mijn kosten dus) aan PayPal aan kosten betaalde.

Maar .... ik kreeg geen ¤ 4.82 op de rekening, hoor. Ook ik betaalde kosten.
Voor valuta omreken en voor ontvangen van buitenlandse betalingen. Samen 12.65 % !!!!!
LET OP - die kosten gaan in procenten, dus hoe meer je terug krijgt hoe hoger de totale kosten.

Dus aan het eind van het liedje hield ik van de betaalde ¤ 5.56 maar ¤ 4.21 over.
Verschil is ¤ 1.35 en dat is 24.28 % aan totale kosten voor PayPal !!!!!
PROBEER DIT DUS TE VOORKOMEN

Mr. Ali Store gaf mij bij een nieuwe Aliexpress bestelling in die zelfde store, mijn geld terug door de prijs aan te passen. Hoe weet ik niet. Maar waarschijnlijk kunnen de store's zelf een discount invoeren.
LET OP - het is wel zaak om die order te doen ZONDER betaling. Hoe ....
zie plaatje (download het gelijk om eventueel te bewaren)



Op link - rechtermuis klik - openen in nieuw tabblad - opslaan als
Of plak dit in je browser en zet ervoor even ... https
://www.dropbox.com/s/olqic57aaywhcmh/Aliexpress%20-%20How%20to%20Order%20without%20payment%20and%20get%20an%20Order%20ID%20%3D%20ZONDER%20betaling.jpg?dl=0

de tekst alleen
How to NOT pay for an Aliexpress order
Log in and put item to cart - Go to the cart - Click "Buy from this seller" button - Check "Other payment method" botton -
Click "Click and Pay" button or just "Place order" button - (next page) Click "Cancel payment and return to Alipress"
Go to the "My Orders" tab to see the result (there you also can cancel the order).
Send the store a massage (via "Contact Seller" or the message center tab) with the order ID, so they can reduce the price.

[ Bericht 4% gewijzigd door CrippledRider op 17-01-2018 15:03:53 ]
kritisch, doch rechtvaardig
pi_176567060
Een nieuwe user die met een vaag linkje aan komt. Hmm :D
pi_176567152
kan aan mij liggen, maar ik vind het maar een warrig verhaal
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_176567195
Ja, lijkt me niet zo'n goed plan dit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')