Wat maakt het zwak?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:48 schreef KetchupFTW het volgende:
´´Ik vind dat een belangrijk instituut en ik luister daarnaar´´.
Wat een zwak einde zeg.
Ze brengt een logisch argument in, gebaseerd op een klaarblijkelijk gewaardeerd instituut. Ze zou even moeten ingaan op waarom dat instituut gewaardeerd wordt en niet zomaar eindigen met simpele afdoener.quote:
Nee.. Dat was niet de context.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beroep_op_autoriteit
Kan een drogreden zijn.
Ze stelt dat zij het advies van het SodM respecteert. De kern van de discussie is of dat advies wel of niet opgevolgd moet worden. Dan lijkt mij die uitspraak voldoende?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze brengt een logisch argument in, gebaseerd op een gewaardeerd instituut. Ze zou even moeten ingaan op waarom dat instituut gewaardeerd wordt en niet zomaar eindigen met simpele afdoener.
Riet ruist slechts lichtjes wanneer het meebuigt met de natte wind.quote:
Ontwikkelingshulpquote:
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 20:52:51PVV-Kamerlid Kops: “Bij ramp ergens in de wereld staat Nederland vooraan om te helpen, maar Groningers worden aan hun lot overgelaten” #gasdebat reageer retweet
Helaas. Te grote kans op glasschade.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:54 schreef Postbus100 het volgende:
Glazen huis volgend jaar voor Groningen?
Ze is politica. Ze moet het volk overtuigen, overtuigen dat het SodM (ik kende het niet) bekend is bij de gemiddelde Nederlander. Mensen die daadwerkeljk iets van de situatie in Groningen weten zijn ver in de minderheid. Ik durf zelfs te wedden dat de meeste Groningers ook niet precies weten hoe complex de situatie is. Een korte uitleg waarom zij dat instituut vertrouwt of wat het doet helpt om meer mensen te overtuigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze stelt dat zij het advies van het SodM respecteert. De kern van de discussie is of dat advies wel of niet opgevolgd moet worden. Dan lijkt mij die uitspraak voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |