abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176555027
Heb niet zoveel met Baudet maar hij is wel een fijne pain in the ass _O_
Somebody that I used to know
pi_176555082
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dit is koren op de molen voor dit soort figuren, paar goedkope oneliners en ondertussen nergens voor verantwoordelijk zijn is lekker scoren
Mja maar zo flexibel en daadkrachtig is een overheid ook weer niet die wordt op zoveel fronten ingeperkt qua macht... Je kunt niet verwachten dat het bestuurd wordt las een bedrijf.

Maar dat neemt niet weg dat een duidelijke concrete visie wel wat ontbreekt als ik dit zo hoor..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:45:34 #278
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176555092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt dit gewoon nooit goed doen, je kunt de gaskraan morgen niet dichtdraaien zonder grote gevolgen... ik snap dat het vervelend is als je op een bevende grond woont en je moet die schades inderdaad zsm kunnen claimen, maar eisen dat de gaskraan accuut dichtgaat is niet realistisch
Eerst maar eens een woning die geen last van bevingen heeft, en waar niet continue werk aan is..
Dan nog even de tijd die ik kwijt ben geweest vergoeden a 20 Euro per uur..

Dan pompen ze maar lekker verder onder het beding dat de transitie binnen 10 jaar gerealiseerd is..

Een beving of 120 per jaar is helemaal geen punt als je weet dat er geen schade ontstaat..
Wel moet je bestaande monumenten zo bewerken dat ze onzichtbaar verankerd worden in de tijd..

Zo moeilijk is het niet.. ik kan dat in 1 post en het kabinet is al vijf debatten aan het lullen met elkaar..
pi_176555170
En Baudet heeft toch tegen een motie gestemd om de export van Nederlands gas te verminderen :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176555194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:48 schreef TheVulture het volgende:
En Baudet heeft toch tegen een motie gestemd om de export van Nederlands gas te verminderen :?
Als dat door Groenlinks ter sprake is gekomen dan weet je dat de niveau's die gesteld worden niet realistisch zijn.

Export ligt vast aan contracten... Wat ik zeg, haal Russisch gas en maak het chemisch geschikt als vervanging en stuur dat door om aan je contracteisen te voldoen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176555258
Ik vind Wiebes wel een goed realistisch verhaal hebben
pi_176555291
Wiebes zegt nu zelf dus dat ze met 200 bedrijven gaan kijken of ZIJ aan het Russisch gas gaan.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:51:52 #283
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176555296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wiebes wel een goed realistisch verhaal hebben
Het is beter vol te houden en te volgen dan robot henk
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:52:54 #284
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176555351
Maar hij heeft wel heel lang nodig om uit te leggen dat het geld kost.. :O
pi_176555407
Stikstof installatie maakt het mogelijk om nog meer Russisch gas binnen te halen en dan te gebruiken op normale gasinstallaties.
pi_176555447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:41 schreef Fylax het volgende:
Weer applaus voor Baudet
Duh... :D *O*
pi_176555537
Als Wiebes nu zegt dat twee weken niet haalbaar is, betekent dat dat Rutte dus wéér onzin heeft staan verklaren in dit dossier.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_176555587
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Tunafish het volgende:
Als Wiebes nu zegt dat twee weken niet haalbaar is, betekent dat dat Rutte dus wéér onzin heeft staan verklaren in dit dossier.
Rutte... Onze Pro cyclische conservertariër.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:01:06 #289
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176555618
Rob Jetten JAA
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176555648
5 Miljard kuub gas naar de grootverbruikers hoog calorisch, dus Russisch gas.

Huidige stikstof installaties verdubbelen, 5 miljard dus 10 Miljard maken...

Dan zit je toch al op die 12 Miljard kuub of niet? Dan laat je de rest van NL rustig op laag calorisch gas stoken totdat het uitgefaseerd is door alternatieve energie. (stroom dat goedkoop wordt)
pi_176555965
Wat is die Baudet toch een vreselijke debater :')
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:12:20 #292
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176555988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Baudet toch een vreselijke debater :')
Nogal ja :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176556069
Kluitje riet voor Baudet.
pi_176556103
Baudet moet ook eens zijn kop stoten wel, zou hem iets terughoudender maken in zijn stellingen.
pi_176556131
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:16 schreef ludovico het volgende:
Baudet moet ook eens zijn kop stoten wel, zou hem iets terughoudender maken in zijn stellingen.
Die heeft alleen het boek Politiek voor Dummies gelezen, het zou ergens wel mooi zijn dat hij onderdeel van de macht wordt, dan ligt hij zo onderuit....
pi_176556147
Wie is dat mevrouwtje?
pi_176556166
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die heeft alleen het boek Politiek voor Dummies gelezen, het zou ergens wel mooi zijn dat hij onderdeel van de macht wordt, dan ligt hij zo onderuit....
Hij bereikt een hoop, dus aan energie, daadkracht etc ligt het hem niet, maar zijn inschatting denk ik, is iets te rooskleurig.
pi_176556239
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Shhhh, hij krijgt applaus en daar gaat het om.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:21:28 #299
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176556253
Deze specifieke wijk...

Overschild is een dorp.. debiel.. :')
pi_176556279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij bereikt een hoop, dus aan energie, daadkracht etc ligt het hem niet, maar zijn inschatting denk ik, is iets te rooskleurig.
Wat heeft hij bereikt dan? Is er al een wet Baudet? Hij heeft tegen gestemd toen het ging om vermindering van gas export, nogal een cruciaal punt in deze zaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')