Mja maar zo flexibel en daadkrachtig is een overheid ook weer niet die wordt op zoveel fronten ingeperkt qua macht... Je kunt niet verwachten dat het bestuurd wordt las een bedrijf.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is koren op de molen voor dit soort figuren, paar goedkope oneliners en ondertussen nergens voor verantwoordelijk zijn is lekker scoren
Eerst maar eens een woning die geen last van bevingen heeft, en waar niet continue werk aan is..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt dit gewoon nooit goed doen, je kunt de gaskraan morgen niet dichtdraaien zonder grote gevolgen... ik snap dat het vervelend is als je op een bevende grond woont en je moet die schades inderdaad zsm kunnen claimen, maar eisen dat de gaskraan accuut dichtgaat is niet realistisch
Als dat door Groenlinks ter sprake is gekomen dan weet je dat de niveau's die gesteld worden niet realistisch zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:48 schreef TheVulture het volgende:
En Baudet heeft toch tegen een motie gestemd om de export van Nederlands gas te verminderen
Het is beter vol te houden en te volgen dan robot henkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wiebes wel een goed realistisch verhaal hebben
Rutte... Onze Pro cyclische conservertariër.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Tunafish het volgende:
Als Wiebes nu zegt dat twee weken niet haalbaar is, betekent dat dat Rutte dus wéér onzin heeft staan verklaren in dit dossier.
Nogal jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Baudet toch een vreselijke debater
Die heeft alleen het boek Politiek voor Dummies gelezen, het zou ergens wel mooi zijn dat hij onderdeel van de macht wordt, dan ligt hij zo onderuit....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:16 schreef ludovico het volgende:
Baudet moet ook eens zijn kop stoten wel, zou hem iets terughoudender maken in zijn stellingen.
Hij bereikt een hoop, dus aan energie, daadkracht etc ligt het hem niet, maar zijn inschatting denk ik, is iets te rooskleurig.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft alleen het boek Politiek voor Dummies gelezen, het zou ergens wel mooi zijn dat hij onderdeel van de macht wordt, dan ligt hij zo onderuit....
Shhhh, hij krijgt applaus en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:48 schreef TheVulture het volgende:
En Baudet heeft toch tegen een motie gestemd om de export van Nederlands gas te verminderen
Wat heeft hij bereikt dan? Is er al een wet Baudet? Hij heeft tegen gestemd toen het ging om vermindering van gas export, nogal een cruciaal punt in deze zaakquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij bereikt een hoop, dus aan energie, daadkracht etc ligt het hem niet, maar zijn inschatting denk ik, is iets te rooskleurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |