Er ligt nog wel een aantal kilometers tussen Hardenberg en Gelderland. Niet onmogelijk, maar wat hij zei, niet waarschijnlijk dat schade van bevingen door grondstofwinning komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:17 schreef Zolderkamer het volgende:
"Nee hoor schades uit Gelderland lijkt me vreemd"
NAM waarschuwt voor aardbevingen in Overijssel
Kom op Wiebel..
Vooralsnog zie ik een showtje..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef Postbus100 het volgende:
Heb wel eens een profiel van Wiebes gelezen waarin stond dat hij een bijzondere kerel is vanwege zijn atypische opvattingen over politiek voeren enzo. Ik zie het en ik mag dat wel. Gewoon zichzelf een sneer geven
DAT vind ik dan wel weer tof..quote:
Ja, inhoudelijk weet ik nog niet of hij nou een verademing is t.o.v. Kamp of dat het hetzelfde verhaal is in een ander jasje.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik een showtje..
Aandelen Gazprom kopenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:28 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Russisch gas is de toekomst.
Als het uit Rusland komt is het nep. D66 gaat het blokkeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:28 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, laten we ons afhankelijk maken van een dictator als Poetin die ons kapot wil makenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:28 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar, winter is coming.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:32 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Als het uit Rusland komt is het nep. D66 gaat het blokkeren.
Tis niet dat het gas uit onze bodem verdwijnt hè, energietransitie gaat gewoon door, maar de korte termijn oplossingen zijn wel degelijk daar te zoeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, laten we ons afhankelijk maken van een dictator als Poetin die ons kapot wil maken
Eisen dat er serieus perspectief komt op een gesloten gaskraan is echter wél realistisch. Daar wordt nog steeds omheen gedraaid.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt dit gewoon nooit goed doen, je kunt de gaskraan morgen niet dichtdraaien zonder grote gevolgen... ik snap dat het vervelend is als je op een bevende grond woont en je moet die schades inderdaad zsm kunnen claimen, maar eisen dat de gaskraan accuut dichtgaat is niet realistisch
Dat deed wel ff pijn denk ghehe,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |