Voor mij ook wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:15 schreef Ineensverliefd het volgende:
Een goede mannelijke collega op kantoor heb ik dit in vertrouwen verteld en hij zegt dat het voor hem duidelijk is dat ze wel wat ziet in mij.
Als ik het zo hoor is dat 'toevallig' totaal overbodig. Als ze terug is in Europa kunnen jullie sowieso een avond - misschien wel een weekend - samen reserveren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:15 schreef Ineensverliefd het volgende:
Later in 2018 komt zij terug in Europa wonen en zouden we elkaar weer wat meer “toevallig” tegen het lijf kunnen lopen.
Goed bezig! Neem het heft in eigen handen. Het idee van de Valentijnskaart is niet helemaal mijn ding, maar grote kans dat zij het geweldig vind. Zulke verrassingen vind ik zelf leuker als jullie echt aan het daten zijn of in een relatie zitten. Nogmaals, dit is enkel hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:15 schreef Ineensverliefd het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet wachten op een “toevallige” date met haar en het lot een handje helpen. Aanvankelijk dacht ik een valentijnskaartje te sturen (anoniem) maar toen bedacht ik me eigenlijk iets leukers: waarom zou ik niet gewoon “even” naar de VS vliegen (onder het mom van: ik moet daar toch zijn voor een belangrijke meeting) en dan een date met haar organiseren, zoals een etentje. Dan kunnen we altijd nog zien; of het wederzijds is of niet. Zo niet, dan even goede vrienden, zo wel, dan denk ik dat we een fantastische tijd kunnen hebben samen.
Nu ben ik natuurlijk niet de jongste meer en zij is ook van mijn leeftijd. Ik zit er sterk over te denken mijn bovengenoemde plan ten uitvoer te brengem maar vraag me af of het niet een beetje “over the top” is en wellicht benauwend voor haar.
Zeker, ik zal quasi-onnozel zijn. Later mag ze het best weten, maar nu nog niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:26 schreef Kaizen_ het volgende:
Voor mij ook wel.Sowieso erg tof dat je nu regelmatig emailcontact hebt en het klikt. Bellen jullie ook weleens? Kan natuurlijk wat lastiger zijn in verband met tijdsverschil, maar zeker op jouw leeftijd is alleen emailcontact niet alles. Elkaar spreken is toch effectiever.
Jazeker, we bellen ook. Vaak over het werk, maar ook wel over meer privé zaken (meer en meer; gewoon wat we zoal doen etcetera)
Als ik het zo hoor is dat 'toevallig' totaal overbodig. Als ze terug is in Europa kunnen jullie sowieso een avond - misschien wel een weekend - samen reserveren.
[..]
Goed bezig! Neem het heft in eigen handen. Het idee van de Valentijnskaart is niet helemaal mijn ding, maar grote kans dat zij het geweldig vind. Zulke verrassingen vind ik zelf leuker als jullie echt aan het daten zijn of in een relatie zitten. Nogmaals, dit is enkel hoe ik erover denk.
Ik denk er nog even over na
Verder vind ik het erg tof dat je richting de US wilt. Volgens mij is zij het waard. Doe dit niet als verrassing, maar laat het haar op tijd weten. "Upcoming month I'll be the US for 4 days. - I'd say dinner for two on the 14th.." Ze hoeft overigens niet te weten dat je speciaal voor haar naar de US gaat. Hou het nog spannend.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:21 schreef C.L.Werner het volgende:
Blijf gewoon thuis, ze komt toch later in 2018 deze kant op? Bespaar jezelf de moeite. Scheelt een hoop geld ook!
U hoeft niet meteen met smilies te gooien een aannames te maken dat ik vrigjezel ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]vrijgezel zeker?
Kijk, als je het geld niet kan missen, dan zou ik het ook afraden. Maar het klinkt alsof Ts zijn schaapjes op het droge heeft en het is gewoon een heel mooi idee!
Hij wil er trouwens niet alleen een date van maken en ook wat gaan rondkijken daar. Is toch een mooie citytrip dan met hopelijk een bonus?
Spontaniteit, het is u vreemd?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:
U hoeft niet meteen met smilies te gooien een aannames te maken dat ik vrigjezel ben.
TS vraagt om een mening, en ik geef mijn mening. Als zij toch naar NL komt in 2018, waarom dan het geld uitgeven om nu al naar de US te gaan? Wacht gewoon, het gaat toch prima zo?
Neen, maar dan vraag ik wel graag door.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:47 schreef C.L.Werner het volgende:
Een andere mening, het is u vreemd?
Ja hoor, je mening is prima!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
U hoeft niet meteen met smilies te gooien een aannames te maken dat ik vrigjezel ben.
TS vraagt om een mening, en ik geef mijn mening. Als zij toch naar NL komt in 2018, waarom dan het geld uitgeven om nu al naar de US te gaan? Wacht gewoon, het gaat toch prima zo?
Misschien dat ik veel te voorzichtig ben maar ik zou eerst een balletje opgooien om te zien hoe ze erin staat. En dan niet op een te grappige manier wat onduidelijkheid kan scheppen (slechte ervaring mee, ik had iets serieus opgepakt wat blijkbaar als een grapje bedoeld wasquote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:30 schreef Ineensverliefd het volgende:
Ik ga gewoon aankondigen dat ik er aan kom; en ik zie wel waar het schip strand.
En als ze toevallig Lot heet dan kan ze zelf een handje helpenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:10 schreef Luuntje het volgende:
Als het allemaal kan, dan doen!
Soms moet je het lot een handje helpen
Ja, nu maar hopen dat ze niet To heet en TS Harry Potter wilt spelenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:12 schreef Kwadraad het volgende:
[..]
En als ze toevallig Lot heet dan kan ze zelf een handje helpen![]()
Flauw
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, nu maar hopen dat ze niet To heet en TS Harry Potter wilt spelen
Dit.quote:
Ik vind het romantisch en avontuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:17 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind het op z'n zachtst gezegd nogal vreemd en meer dan een tikkeltje wanhopig overkomen. Maar blijkbaar ben ik in de minderheid hiero.
Het is wel een beetje Friends achtig maar ze is wel Amerikaanse dus die kan zoiets vast en zeker waarderen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:17 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind het op z'n zachtst gezegd nogal vreemd en meer dan een tikkeltje wanhopig overkomen. Maar blijkbaar ben ik in de minderheid hiero.
Iedere vrouw ter wereld gaat hier oceaan van hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje Friends achtig maar ze is wel Amerikaanse dus die kan zoiets vast en zeker waarderen.
Aankondigen is wel verstandig, ja. Helemaal als je van uit een ander werelddeel komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Hoop mensen, waaronder vrouwen, zijn niet zo dol op verrassingen. Ik zou het wel even aankondigen van te voren en niet ineens onverwacht voor haar neus staan.
Ik denk dat je daar fout zit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:22 schreef Kwadraad het volgende:
[..]
Iedere vrouw ter wereld gaat hier oceaan van hoor
Misschien heeft ze daar al een vent zitten, dat zou het helemaal Friends achtig maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje Friends achtig maar ze is wel Amerikaanse dus die kan zoiets vast en zeker waarderen.
Dan is het geen verrassing meer!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Hoop mensen, waaronder vrouwen, zijn niet zo dol op verrassingen. Ik zou het wel even aankondigen van te voren en niet ineens onverwacht voor haar neus staan.
Lees het topic eens. Ze is vrijgezel net als TS.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daar al een vent zitten, dat zou het helemaal Friends achtig maken.
WE WERE ON A BREAK!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daar al een vent zitten, dat zou het helemaal Friends achtig maken.
Misschien alleen als ze aan de andere kant van de wereld is. Het leven is immers geen sprookje.quote:
Ik zou haar niet verrassen. De kans is vrij groot dat ze al andere verplichtingen heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:30 schreef Ineensverliefd het volgende:
Bedankt voor alle leuke reacties tot zover! Het lijkt me super haar te verrassen. Ik ga gewoon aankondigen dat ik er aan kom; en ik zie wel waar het schip strand. Ik heb geen hooggespannen verwachtingen, maar ik vind wel dat ik nu het initiatief moet nemen. Ik voel gewoon een enorme klik en hoewel ik dus echt helemaal niet op zoek was of openstond voor een relatie lijkt dat nu ineens wel het geval te zijn.
Ik denk eraan na het diner nog een dagje te blijven voor sightseeing. Als het een leuke avond is geweest, mag ze natuurlijk meedoen die dag!
Verder nog enige reacties op jullie reacties hieronder.
[..]
Zeker, ik zal quasi-onnozel zijn. Later mag ze het best weten, maar nu nog niet.
Ja zul je zien dat ze net een superbelangrijke afspraak bij de nagelstudio heeft of onder het mes moet voor een cosmetische ingreepquote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou haar niet verrassen. De kans is vrij groot dat ze al andere verplichtingen heeft.
We zien overduidelijk dat jij helemaal gespannen en enthousiast bent door dit topic.. heel leuk, maar je moet wel realistisch blijven dus de meningen van de mensen die twijfelen snap ik persoonlijk heel goed. Je zal maar aankomen en ze heeft gewoon geen tijd voor je bijv. Of ze vind verrassingen verschrikkelijk...Dat is niet zo fijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:44 schreef Kwadraad het volgende:
Vroeger toen we koud en verkleumd in een grot zaten is er ooit ergens de bliksem ingeslagen
[..]
Ja zul je zien dat ze net een superbelangrijke afspraak bij de nagelstudio heeft of onder het mes moet voor een cosmetische ingreep![]()
Waar is jullie gevoel voor avontuur gebleven?
In slechte romantische komedies, waar het thuishoort.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:44 schreef Kwadraad het volgende:
[..]
Ja zul je zien dat ze net een superbelangrijke afspraak bij de nagelstudio heeft of onder het mes moet voor een cosmetische ingreep![]()
Waar is jullie gevoel voor avontuur gebleven?
Glas is half vol denkersquote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:50 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
In slechte romantische komedies, waar het thuishoort.
Heb ik nooit gehad. Zij misschien ook wel niet, kan maar zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:44 schreef Kwadraad het volgende:
[..]
Waar is jullie gevoel voor avontuur gebleven? ;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |