Volgens mij bedoel je corpsbal.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:13 schreef jigggy het volgende:
Ik was net in een klein studentencafetje om nog even wat te drinken aan de bar met Mn vriendin, het is er altijd wel gezellig ,mensen van onze leeftijd maar niet het gigantische comagezuip ,gewoon iets leuks wat elke dag van de week open is .
Zit er een half uurtje en bestel mijn tweede gin tonic ,komt er een al best wel zatte groep van 5 studenten binnen , met hun jackjes met achterop de studentenvereniging ,allemaal leuk en aardig ,geen problemen mee.
Maar nu komt het
Mijn vriendin gaat even naar de sigarettenautomaat ,en een van de studenten op de kruk naast de studentenautomaat begint tegen dr te praten, zei gaat er niet te veel op in en haalt dr sigaretten en draait om ,slaat die kutkoorbal haar zomaar op haar kont, ik sta op en zeg er wat van en mijn vriendin word best wel lijp op hem, De jongeman bied zijn excuses aan ,koopt voor ons beide een drankje en gaat weer verder met zijn biertje , na ongeveer een half uur vertrekken ze weer omdat 1 van hen heeft lopen kotsen in de wc.
Lopen ze de deur van t café uit, hoor ik die gozer die aan mijn vriendin zat nog even “kankerhoer” roepen ,nou dan knapt er iets in mij hoor ,dus ik sta op om hem achterna gegaan maar hij was al weg
Mietjes, grote Bek en dan wegrennen, heb hun studentenvereniging wel onthouden, dit is nog niet klaar
excuusquote:Op maandag 15 januari 2018 22:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je corpsbal.
Koorbal, leer eens Nederlands man, mafkees.
Een koor is een groep mensen die aan samenzang doen.quote:
Welke sport beoefen jij met een gehaktbal?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:17 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Een koor is een groep mensen die aan samenzang doen.
Een bal is een object bedoeld om sport mee te beoefenen
Vandaar de verwarring.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:17 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Een koor is een groep mensen die aan samenzang doen.
Een bal is een object bedoeld om sport mee te beoefenen
BeerPongquote:Op maandag 15 januari 2018 22:20 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Welke sport beoefen jij met een gehaktbal?
quote:Op maandag 15 januari 2018 22:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Vandaar de verwarring.
Het woord mafkees sloeg trouwens niet op het taalgebruik, maar op de OP.
quote:Op maandag 15 januari 2018 22:20 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Welke sport beoefen jij met een gehaktbal?
nou TS.. ik vind het wel goed van je dat je voor je vriendin opkomt.. Dat siert je! dikke plus vriendquote:Op maandag 15 januari 2018 22:13 schreef jigggy het volgende:
eikel zit aan kontje vrienden en roept op het einde nog kankerhoer
Waar anders?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
Iets gaan drinken in een cafe met je vriendin, fuckin gezellig man
wat doe jij dan met je vriendin?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
in de zomer ga ik graag op n terrasje zitten ,maar met dit weer zie ik weinig andere optiesquote:Op maandag 15 januari 2018 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |