Jullie kunnen dit ook oplossen door te praten. Je hebt niet altijd meteen een slotje nodigquote:Op maandag 15 januari 2018 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een slotje op je waterbaan zetten.
We hadden dit vantevoren al overlegd hoor, dus hij is ermee bekend. En de afspraak was dat hij geen slotje zetten als hij in mijn wildwaterbaan mocht.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit ook oplossen door te praten. Je hebt niet altijd meteen een slotje nodig
Moet je eens bovenaan een wildwaterbaan schijten. Dan krijg je pas strepen.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Je kunt een streepje door Pharkus halen.
lijkt me heerlijkquote:Op maandag 15 januari 2018 17:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet je eens bovenaan een wildwaterbaan schijten. Dan krijg je pas strepen.
Goede kloon bonethugss.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:55 schreef LurkJeVogeltje het volgende:
Pharkus is daar veul te autistisch voor. Maak je dus geen zorgen, vogeltjesmans.
Hangt ervan af. Hoe lelijk ben je?quote:
Ik ben altijd ready.quote:Op [url=/topic/2420845/1/25#p176523512]maandag 15 januari 2018 17:56[/url] schreef [url=/user/profile/451823]Plompzakker[/url] het volgende:
[..]
Goede kloon bonethugss.
Wanneer ben je weer ready?
Jouw usernamequote:
Goede kloon weer vogelmansquote:Op maandag 15 januari 2018 17:55 schreef LurkJeVogeltje het volgende:
Pharkus is daar veul te autistisch voor. Maak je dus geen zorgen, vogeltjesmans.
Jij bent niet lelijk genoeg, dat zijn alleen mods. En gg7 en bg natuurlijk. Is het een optie om tomaten naar hen te gooien?quote:
op een schaal van 1 tot 10?quote:Op maandag 15 januari 2018 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Hoe lelijk ben je?
Wat een erg onsympathieke reactie.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hahaquote:
Waarbij 0 lelijk is, 10 knap en jij -100?quote:Op maandag 15 januari 2018 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op een schaal van 1 tot 10?
Dat klinkt interessant dus ik overweeg wel een mutatie. Zijn daar kosten aan verbonden?quote:Op maandag 15 januari 2018 18:28 schreef Fogel het volgende:
Heb je ook een waterskibaan? Zo nee dan is er een motor te koop.
Ja lekker toch, eerst plassen in iemands kont, dan eruit spuiten en dat water WHAAAHHH en dan heb je een wildwaterbaan en dat is wild he. Jongen dat is wild.quote:Op maandag 15 januari 2018 18:10 schreef Karig_Hutje het volgende:
Noem jij je reet een wildwaterbaan?
Haha. Gekkenhuis.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja lekker toch, eerst plassen in iemands kont, dan eruit spuiten en dat water WHAAAHHH en dan heb je een wildwaterbaan en dat is wild he. Jongen dat is wild.
Dat schreeuwt om een lemming, dat snap je he?quote:Op maandag 15 januari 2018 17:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een aparte sectie in mijn prive efteling. Een plas in kont show maar ook een ruimte voor verzekerde bewaring.quote:
onder water jaquote:Op maandag 15 januari 2018 20:29 schreef Lenny77 het volgende:
Mag ik meedoen met je wildwaterbaan vogeltjesdans? Er zal vast wel ergens een stukje gereserveerd zijn voor de Belgjes?
Hoezo? Het ligt toch onder Nederland?quote:Op maandag 15 januari 2018 20:54 schreef Pharkus het volgende:
Belgen hebben toch een beetje the higher ground.
Dat is ook maar hoe je het bekijkt! Als jullie meesterwerken aan de zee het ooit begeven, dan mogen jullie bij mij komen wonenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Het ligt toch onder Nederland?
Prop er een kurk in.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een slotje op je waterbaan zetten.
Welke plaats?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is ook maar hoe je het bekijkt! Als jullie meesterwerken aan de zee het ooit begeven, dan mogen jullie bij mij komen wonen
65m boven zeespiegel
DANK JE ROBJEGEUSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |