Zoals in een ander topic reeds vermeld, heb ik een heuse wildwaterbaan in mijn achtertuin. Bootjes, bloemetjes, koikarpers, je kent het wel. Een groot feest. Wat heet, ik heb daar zelfs mijn persoonlijke efteling omheen gebouwd! Een soort fata morgana zeg maar. En om de boel wat op te leuken, heb ik enkele figuren, te weten gg7 en bg, ter leering ende vermaeck aldaar tentoongesteld. Altijd leuk om ze eens uit te lachen he, en om er rotte tomaten tegen hun kutkop te gooien.
Dat kwam ons alles pharkus ten gehore en hij had tevens wel oren naar een prominente positie in mijn wildwaterbaan annex efteling avonturen om als zodanig daarbinnen gepositioneerd te worden, en af en toe een rotte tomaat in zijn smoel te krijgen. Heeft die jongen ook eens wat te eten, he.
Maar nu de klacht, lieve fokkertjes. Pharkus is eigenlijk veel te lelijk om met mate uitgelachen te worden, en af en toe een rotte tomaat te scoren. Ik vrees dat mijn gasten dermate veel lol hebben om zijn kop en lullig voorkomen dat ze niet meer uit mijn wildwaterbaan willen komen.
Daar gaat mijn nachtrust. Iemand enige suggesties?