Wat doe jij zo vroeg buitenquote:Op woensdag 17 januari 2018 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan het nou GVD eens een keer een moment droog zijn op momenten dat ik naar buiten moet ! ! ! !
Ik moet opzich ook nog wel een keer ergens werkenquote:Op woensdag 17 januari 2018 06:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg buiten
Niks van gemerkt (Roermond), terwijl ik normaal gepsroken toch echt wel wakker wordt en blijf van onweer. Ik heb het er namelijk niet zo opquote:Op woensdag 17 januari 2018 07:54 schreef jajablahblah het volgende:
Voor mijn gevoel heeft het hier in Midden-Limburg de hele nacht gehageld icm onweer.
Het is toch echt gebeurd. Veel bliksem ook.quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:44 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Niks van gemerkt (Roermond), terwijl ik normaal gepsroken toch echt wel wakker wordt en blijf van onweer. Ik heb het er namelijk niet zo op
Dooit nu alweer behoorlijk wegquote:Op woensdag 17 januari 2018 09:57 schreef FlyingEagle het volgende:
In Twente ook nog aardig wit geworden. Heb er een half uur langer voor in de bus mogen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |