Ja, dan wordt het idd een ander verhaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tue en BNW zijn geen nieuws sites he, Maar als ze sites zoals natural nieuws martinvrijland en niburu boetes op gaan leggen word het een ander verhaal.
Wow lekker bezig jullie.....met open ogen er voor vallennoem ik datquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het idd een ander verhaal.
Waarvoor dan Molay?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:53 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Wow lekker bezig jullie.....met open ogen er voor vallennoem ik dat
ditquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft zelfs onwenselijk om te verbieden, dat er een site is die de berichten factchecked is prima maar de EU lijkt me daar dan niet de juiste instantie daarvoor.
Fake news kan prima op de ouderwetse manier aangepakt worden zoals dat vroeger bijvoorbeeld ook bij de roddelbladen gebeurde, rechtszaak, schadevergoeding en rectificatie.
Dat heb ik niet gezegd hoor. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Van mij mag Vrijland blaten wat hij wil en Niburu precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:00 schreef DeMolay het volgende:
lees eens terug dat jij boetes terecht vind ipv vrijheids van meningsuiting respecteerd
Gebeurt nu al in feite, sites als argusoog zijn daardoor uit de lucht.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tue en BNW zijn geen nieuws sites he, Maar als ze sites zoals natural nieuws martinvrijland en niburu boetes op gaan leggen word het een ander verhaal.
Yup, dan krijgen we Oost-Europese toestanden...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Zodra een overheid of overheidsorgaan gaat bepalen wat "correct" nieuws is en wat niet dan gaat het de verkeerde kant op.
die heeft helemaal geen tonnen aan boetes gekregen, maar op een gegeven moment heeft de moeder van de vermoorde Marianne Vaatstra hem tot 16.000 euro aan schadevergoeding wegens laster laten veroordelen. Later heeft hij ook drie maanden cel wegens laster en smaad in diezelfde zaak gekregen...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:38 schreef Wantie het volgende:
Wim Dankbaar is inmiddels geen miljonair meer, mede dankzij tonnen aan boetes...
Meende dat Vaatstra ininmiddels half miljoen betrof.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die heeft helemaal geen tonnen aan boetes gekregen, maar op een gegeven moment heeft de moeder van de vermoorde Marianne Vaatstra hem tot 16.000 euro aan schadevergoeding wegens laster laten veroordelen. Later heeft hij ook drie maanden cel wegens laster en smaad in diezelfde zaak gekregen...
Dat is verder geen overheidsingrijpen maar zijn gewoon civielrechterlijke zaken van mensen die ook verschrikkelijk door hem lastig gevallen en beschuldigd worden.
Met censuur heeft dat niet zoveel te maken, wel een hoop ermee dat die man gewoon een zieke geest heeft.
https://www.ad.nl/binnenl(...)toegewezen~a8f86102/quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Meende dat Vaatstra ininmiddels half miljoen betrof.
Maar je hebt gelijk, gaat hierbij om civielrechtelijke zaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |