Leuk en aardig, maar dit topic gaat over het nieuwjaarsrondjequote:Op dinsdag 27 november 2018 21:58 schreef _serial_ het volgende:
De Inspectie Leefomgeving en Transport heeft vandaag het rapport spoorveiligheid 2017 gepubliceerd.
Ik vond het al zo leegquote:Op dinsdag 27 november 2018 22:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dit topic gaat over het nieuwjaarsrondje
Vooral dat laatste is wel jammer!quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:06 schreef greavy het volgende:
53 dagen, foutje..
Ik ga 23 september 2019 op roadtrip in Canada voor 6 weken, maar ben dan 7 weken vrij. Dat zijn er al 35 dagen. Zit daarnaast nog een week in Engeland bij vrienden, een week bij een maatje in Oostenrijk en her en der nog wat losse dagen.
Helaas lukt het ook niet om naar Albanië te gaan volgend jaar
Jij?quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:36 schreef James1988 het volgende:
Maar als greavy niet meegaat, wie is dan de ticketboekmaestro?
Keuzes moeten maken, en even er tussenuit met vrienden is ook belangrijk. 2020 staat Albanië zeker weer een week op de agenda.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is wel jammer!
Gezeik weer.....quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:24 schreef Peter het volgende:
8-10 of 22-24 hebben mijn voorkeur. De andere weekenden in Maart zou wel kunnen, maar onder voorbehoud van onmogelijkheden ivm vakanties van collega's met kinderen..
Als we op vrijdag vertrekken natuurlijk geen probleem, maar voor de terugreis op zondag wel iets om rekening mee te houdenquote:Amsterdam C-Brussel-Zuid/Midi-Paris-Nord
Wanneer
zaterdag 16 en zondag 17 maart
Oorzaak
werkzaamheden
Advies
Ga eerder op reis
Thalys rijdt dit weekend niet tussen Amsterdam Centraal en Brussel-Zuid/Midi
reis dit weekend met andere treinen naar Brussel-Zuid en stap daar over en plan uw reis vanaf 10 dagen van tevoren opnieuw voor een actueel reisadvies
Extra reistijd
een uur
ik kan gewoon indienen als ik de datum weet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezeik weer.....Je hebt toch zelf ook wat te willen?
Wanneer komt daar duidelijkheid over?
Voorpret straks!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:51 schreef greavy het volgende:
in maart weer een vrijdag-zondag naar Lyon
quote:19.45-20.20 uur 3 OP REIS
Geraldine Kemper,Chris Zegers,Evi
Hanssen,Maurice Lede en Nienke de la
Rive Box reizen de wereld over.
Nienke de la Rive Box is in de Franse
stad Lyon.Een fantastische alternatief
voor Parijs en weer eens iets nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |