Ik werd zojuist kk jong genoemd dus zoals je begrijpt ben ik mad, sad, misselijk en wil ik eigenlijk niets anders dan huilen in een hoekjequote:
steuntje in de rug voor jequote:Op zondag 14 januari 2018 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik werd zojuist kk jong genoemd dus zoals je begrijpt ben ik mad, sad, misselijk en wil ik eigenlijk niets anders dan huilen in een hoekje
zak in elkaar johquote:Op zondag 14 januari 2018 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik werd zojuist kk jong genoemd dus zoals je begrijpt ben ik mad, sad, misselijk en wil ik eigenlijk niets anders dan huilen in een hoekje
Eens. Vermakelijk toernooi!quote:Op zondag 14 januari 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Beslissende set past helemaal bij dit WK.
Denk ook het leukste WK sinds de grote overstapgolf (al miste ik dan twee middagsessies)quote:Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij ook voor het eerst sinds de grote overstapgolf dat ik eigenlijk elke wedstrijd wel gezien heb
Zelfs tijdens het hometraineren en douchen gewoon gekeken
Daar doet dit me ook aan denken jaquote:
1 of 2 sessies gemist. Voor mij voor het eerst sinds de editie van Kist dat ik weer zoveel heb gezien. Leuk toernooi geweest!quote:Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij ook voor het eerst sinds de grote overstapgolf dat ik eigenlijk elke wedstrijd wel gezien heb
Zelfs tijdens het hometraineren en douchen gewoon gekeken
Adams miste een 9-darter op de dubbel #neverforgetquote:Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar doet dit me ook aan denken jaKon hij het ook niet afmaken toch?
Samen met HAFC naar het pieterbaan centrum.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:28 schreef Grifte het volgende:
Als McGeeney ook nog een 9-darter had gegooid, hadden we Stijn wel kunnen afvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |