Ah ja, dat zei je inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nope, de reden dat ik mijn woning uitga is heel simpel. Ik word NOG STEEDS lastig gevallen, zij het via mensen die langs mijn woning rijden en m`n naam schreeuwen, of zij het via bezorgers die hier aan de deur komen met voedsel wat ik niet heb besteld, soms meerdere keren per week.
Mijn contract KAN gewoon verlengd worden over 2 maanden, maar dit wil ik zelf niet, omdat ik het zat ben elke keer met die bullshit opgezadeld te worden.
Dat is wel klote man...quote:Op zondag 14 januari 2018 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alles onbetaald.
Dus het is nu gewoon treiteren.
Zou je misschien even boos kunnen worden en zeggen dat je weggaat en dan minstens 24 uur wegblijven zodat ik mijn poll win. Als dank krijg je dan geen pizzaquote:Op zondag 14 januari 2018 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nope, de reden dat ik mijn woning uitga is heel simpel. Ik word NOG STEEDS lastig gevallen, zij het via mensen die langs mijn woning rijden en m`n naam schreeuwen, of zij het via bezorgers die hier aan de deur komen met voedsel wat ik niet heb besteld, soms meerdere keren per week.
Mijn contract KAN gewoon verlengd worden over 2 maanden, maar dit wil ik zelf niet, omdat ik het zat ben elke keer met die bullshit opgezadeld te worden.
M`n baas was er inderdaad niet heel blij mee dat ik op Facebook mijn profielfoto had veranderd in mij + de werkbus, want social media moesten gescheiden blijven, wat ik overigens gewoon begreep en de desbetreffende foto er vanaf had gehaald.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Huisvesting en werk, wat hier al besproken is. In een eerdere vlog vertelde Braad ook dat de baas niet blij was met de foto's van de werkbus met Braad daarvoor op FB niet op prijs stelde. Het zal een opstapeling van dingen zijn geweest.
Ok.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik kan alleen de dildo van Ben Cramer betalen
Hehe, wel een mooi klusje!quote:Op zondag 14 januari 2018 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
De medailie (lekker belangrijk werk er toch niet meer) Moest ik ophalen bij de moeder van Sven Kramer, vervolgens werd ik bij het Mediapark opgewacht door 4 beveiligers en ben ik naar Studio Sport begeleid.
Stond er ook een bedrijfsnaam op die bus?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n baas was er inderdaad niet heel blij mee dat ik op Facebook mijn profielfoto had veranderd in mij + de werkbus, want social media moesten gescheiden blijven, wat ik overigens gewoon begreep en de desbetreffende foto er vanaf had gehaald.
Ja joh, het is een ding dat mijn adres bekend is, hoe naïef ook van mijzelf dat ik heb gevlogd in/om mijn woning, dit is mijn eigen fout geweest. Maar het is weer het andere uiterste dat er mensen ook echt "misbruik" van hebben gemaakt en nog steeds maken.quote:
Kramer verhaal word echt enorm overdreven.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef Braddie het volgende:
Dat Sven[quote]Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef Braddie het volgende:
Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.
Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:14 schreef praadje het volgende:
Kun je niet terug naar je moeder voorlopig Braad?
Lijkt me voor alle partijen niet prettig. Als ik braad was zou ik proberen z.s.m. in een sociale huurwoning te komen.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:14 schreef praadje het volgende:
Kun je niet terug naar je moeder voorlopig Braad?
Daar stond ik voorquote:Op zondag 14 januari 2018 23:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Stond er ook een bedrijfsnaam op die bus?
Heel slim.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er word zelfs niet bekend wat m`n volgende woonplaats word i.i.g
Ik ging er vanuit dat er niet zo moeilijk werd gedaan om een foto waarbij ik bij de bedrijfsbus sta.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie aannemen en dan verwachten dat hij niets online zet.
Mja, is op een gegeven moment ook een opstapeling. Misschien dacht je baas van 'wat doet die kerel nu weer?'.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat er niet zo moeilijk werd gedaan om een foto waarbij ik bij de bedrijfsbus sta.
Je ziet de naam van het bedrijf niet, alleen het logo. Maar achteraf gezien erg dom ja, en ik had die foto ook verwijderd nadat m`n baas mij er op aansprak.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:35 schreef Braddie het volgende:
JOUW VIEZE RANZIGE AFGENEUKTE KANKER KANKER KANKER MOEDER VRIEND..
Dat zou wel kunnen.. Maar goed, het is helaas niet anders, over 2 - 3 weken eerste gesprek met een andere jobcoach, en dan hopen dat er wat anders in de pijpleiding zit wat snel verwezenlijkt kan worden.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mja, is op een gegeven moment ook een opstapeling. Misschien dacht je baas van 'wat doet die kerel nu weer?'.
Weer koerieren of nu naar iets anders kijken?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen.. Maar goed, het is helaas niet anders, over 2 - 3 weken eerste gesprek met een andere jobcoach, en dan hopen dat er wat anders in de pijpleiding zit wat snel verwezenlijkt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |