Je zit tegenwoordig als jongen echt niet alleen maar potentiele klanten te bekijken in de kroeg, maar af en toe probeer je toch een gezellige meid op te zoeken, of hoop je dat er een gezellige meid op jou afkomt. Maar nee, het gebeurt niet...
Maar dan, je hebt een vriendin!
Echt het overkomt me keer op keer, dat zodra ik een vriendin heb, de meiden bijna 'in de rij' staan.
Ineens zien ze je ofzow, geen idee...
waarom?
leggen jullie dat maar eens uit
[edit] moet ik nog wel even kwijt dat het dan ook echt van de mooiste tot de vreemdste types zijn die aan je deur staan, maar goed
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 21-12-2002 16:01]
quote:idd
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef xf0rz het volgende:
bepaalde uitstraling die je dan hebt...rust...verliefd...niet zo frusti look
Maar vrijgezel lukt het me ook wel goed hoor
quote:dat klinkt gewoon té logisch idd, irritant!!!
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
inderdaad.
meisjes willen het onbereikbare, als je een vriendin hebt, ben je onbereikbaar dus willen ze je
daarna ben je bereikbaar willen ze je nie meer..
logisch? ik vind van niet
maar het is wel zo
quote:Typisch is dat ja, maar zo werkt het inderdaad
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef xf0rz het volgende:
bepaalde uitstraling die je dan hebt...rust...verliefd...niet zo frusti look
quote:Ja, jij wilt zelfs mij neuken
Op zaterdag 21 december 2002 16:01 schreef t0n het volgende:[..]
idd
Maar vrijgezel lukt het me ook wel goed hoor
quote:Dat vind ik dan weer een beetje een gefrustreerde theorie. Ik geloof eerder in wat xfOrz zegt. Je straalt uit dat je lekker in je vel zit en dat je niet zo nodig 'hoeft'. Dat trekt mensen aan.
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
inderdaad.
meisjes willen het onbereikbare, als je een vriendin hebt, ben je onbereikbaar dus willen ze je
daarna ben je bereikbaar willen ze je nie meer..
logisch? ik vind van niet
maar het is wel zo
quote:Nou, frustie... Iets te gretig lijkt me een betere bewoording.
Op zaterdag 21 december 2002 16:04 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
maar hebben 'wij mannen' dan een frusty look?probeer toch altijd zo mijn best te doen dat NIET uit te stralen.. maar misschien dat dat me al verraad...
quote:niks gefustreerds aan hoor
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dat vind ik dan weer een beetje een gefrustreerde theorie. Ik geloof eerder in wat xfOrz zegt. Je straalt uit dat je lekker in je vel zit en dat je niet zo nodig 'hoeft'. Dat is aantrekkelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 21-12-2002 16:07]
quote:dat vrouwen graag het onbereikbare willen klinkt ook vrij logisch.......
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dat vind ik dan weer een beetje een gefrustreerde theorie. Ik geloof eerder in wat xfOrz zegt. Je straalt uit dat je lekker in je vel zit en dat je niet zo nodig 'hoeft'. Dat trekt mensen aan.
zucht, vrouwen
Had eerst geen girl.. toen deed ik een poging op een leuk meisje. Dit meisje zat altijd in zo een groep met andere meiden.
Achteraf hoor je, ja die andere vonden je altijd al leuk, en word je oppeens gebeld door een paar.
Tis een vreemde wereld.
quote:aarggg zo'n perfect voorbeeld krijg ik gewoon jeuk van! waarom laten die meiden dat dan niet eerder weten
Op zaterdag 21 december 2002 16:10 schreef Slug-Twista het volgende:
Dit klopt helemaal..Had eerst geen girl.. toen deed ik een poging op een leuk meisje. Dit meisje zat altijd in zo een groep met andere meiden.
Achteraf hoor je, ja die andere vonden je altijd al leuk, en word je oppeens gebeld door een paar.
Tis een vreemde wereld.
quote:als je smufin was wel.
Op zaterdag 21 december 2002 16:04 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ja, jij wilt zelfs mij neuken
quote:Jouw theorie zou impliceren dat op het moment dat de man besluit zijn relatie te verbreken omdat hij jou wil, dat jij hem dan niet meer interessant vindt. En dat is niet waar, weet ik uit eigen ervaring en zie ik om me heen.
Op zaterdag 21 december 2002 16:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
niks gefustreerds aan hoor
het is gewoon zo..
Hij straalde gewoon uit wat xfOrz noemde, en zodra hij zijn relatie verbreekt straalt ie dat nog steeds uit en blijft ie aantrekkelijk. Kijk als ie eenmaal weer een paar maanden vrijgezel is en gaat uitstralen dat ie weer dolgraag van bil wil, DAN wordt het anders en dan verliest ie die aantrekkelijkheid weer.
quote:Helemaal waar!
Op zaterdag 21 december 2002 16:16 schreef Fogerty het volgende:[..]
Kijk als ie eenmaal weer een paar maanden vrijgezel is en gaat uitstralen dat ie weer dolgraag van bil wil, DAN wordt het anders en dan verliest ie die aantrekkelijkheid weer.
quote:t moet nou niet veel gekker gaan worden...
Op zaterdag 21 december 2002 16:22 schreef akkien het volgende:
het is leuk als je een jongen eerst helemaal voor je moet winnen, en hij niet gelijk als een klodder stroop achter je aanhangt.
[Dit bericht is gewijzigd door Gran_Turismo op 21-12-2002 16:34]
quote:toch ben ik het híer meer mee eens....
Op zaterdag 21 december 2002 16:22 schreef akkien het volgende:
het is leuk als je een jongen eerst helemaal voor je moet winnen, en hij niet gelijk als een klodder stroop achter je aanhangt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 21-12-2002 16:29]
quote:ok.. ben het met je eens..
Jouw theorie zou impliceren dat op het moment dat de man besluit zijn relatie te verbreken omdat hij jou wil, dat jij hem dan niet meer interessant vindt. En dat is niet waar, weet ik uit eigen ervaring en zie ik om me heen.
Zo'n kutwijven zijn vrouwen ook weer niet![]()
Hij straalde gewoon uit wat xfOrz noemde, en zodra hij zijn relatie verbreekt straalt ie dat nog steeds uit en blijft ie aantrekkelijk. Kijk als ie eenmaal weer een paar maanden vrijgezel is en gaat uitstralen dat ie weer dolgraag van bil wil, DAN wordt het anders en dan verliest ie die aantrekkelijkheid weer.
quote:sommige mannen hebben dat niet nee....(sommige ook wel, maar het blijft toch leuker om een jongen te veroveren, dan om veroverd te worden door een jongen)
Op zaterdag 21 december 2002 16:27 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
t moet nou niet veel gekker gaan worden...
alsof wij dat ook niet hebben....
quote:jongens die gelijk in je geinteresseerd zijn, zijn vind ik eigenlijk meteen al een stuk minder aantrekkelijk. MAar ik zou nooit een jongen van zn vriendin afpakken, nooit gedaan ook. Want dat vind ik echt niet kunnen. Maar het gaet mij even om het feit waarom onbereikbare jongens voor veel vrouwen aantrekkelijker zijn.
en dan nog? waarvoor zou je hem van een ander af moeten pakken? terwijl er iemand die in jou geinteresseerd en wel vrijgezel is, misschien wel leuker is!
[Dit bericht is gewijzigd door akkien op 21-12-2002 16:36]
quote:en dan nog? waarvoor zou je hem van een ander af moeten pakken? terwijl er iemand die in jou geinteresseerd en wel vrijgezel is, misschien wel leuker is!
Op zaterdag 21 december 2002 16:32 schreef akkien het volgende:[..]
sommige mannen hebben dat niet nee....(sommige ook wel, maar het blijft toch leuker om een jongen te veroveren, dan om veroverd te worden door een jongen)
quote:kdacht die emancipatie er nou wel es door zou zijn
Op zaterdag 21 december 2002 16:32 schreef akkien het volgende:[..]
sommige mannen hebben dat niet nee....(sommige ook wel, maar het blijft toch leuker om een jongen te veroveren, dan om veroverd te worden door een jongen)
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:34 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
kdacht die emancipatie er nou wel es door zou zijn
quote:waarna? als jij het al zover hebt geschopt dat zijn relatie met zn vriendin is uitgegaan, omdat jij em zonodig moest hebben?
Op zaterdag 21 december 2002 16:39 schreef akkien het volgende:[..]
daarna moeten jongens de volgende stap ook zetten vind ik
(misschien omdat ik dat zelf niet durf
)
[Dit bericht is gewijzigd door Gran_Turismo op 21-12-2002 16:41]
quote:zeg dan niets
Op zaterdag 21 december 2002 16:39 schreef akkien het volgende:[..]
daarna moeten jongens de volgende stap ook zetten vind ik
(misschien omdat ik dat zelf niet durf
)
quote:nee...als je het hart van een onbereikbare jongen veroverd hebt.
Op zaterdag 21 december 2002 16:39 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
waarna? als jij het al zover hebt geschopt dat zijn relatie met zn vriendin is uitgegaan?
quote:
MAar ik zou nooit een jongen van zn vriendin afpakken, nooit gedaan ook. Want dat vind ik echt niet kunnen. Maar het gaet mij even om het feit waarom onbereikbare jongens voor veel vrouwen aantrekkelijker zijn.
Toen ik geen vriendin had heb ik dit uit geprobeerd door met een goeie vriendin te gaan stappen, zij deed als of ik haar vriend was en ik als of zij mijn vriendin was. Niet tong worstelen of zo maar gewoon kletsen relax dicht in de buurt staan. En ja hoor als of je een hoop stront bent ze komen mannen meisjes, alles. dus zij staat met een gooser te praten ik met een meid. toen hebben we het uit gemaakt hehehe was er iets dan??? later hebben we het wel vertelt aan onze nieuwe metgezel en die konden beide on af hankelijk van elkaar er wel om lachen.
Beide leuke one night stand gehad. helaas daar bleef het bij.
Maar toch het werkt dus wel?????
Rare wereld soms
quote:mag ik als 16-jarige mn theorie over dit onderwerp niet geven???
Op zaterdag 21 december 2002 16:40 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
zeg dan niets
(1986)
quote:wat een bullshit alsof wij ook geen onbereikbaar lekker wijf willen....
Op zaterdag 21 december 2002 16:41 schreef akkien het volgende:[..]
MAar ik zou nooit een jongen van zn vriendin afpakken, nooit gedaan ook. Want dat vind ik echt niet kunnen. Maar het gaet mij even om het feit waarom onbereikbare jongens voor veel vrouwen aantrekkelijker zijn.nee...als je het hart van een onbereikbare jongen veroverd hebt.
[..]
quote:nee..maar sommige jongens met een vriendin stralen wel die zelfverzekerheid uit, en dat vinden veel vrouwen aantrekkelijk, maar ik zei dat ik zelf nooit een jongen af zou pakken, omdat dat tegen mijn principes ingaat.
Op zaterdag 21 december 2002 16:43 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
wat een bullshit alsof wij ook geen onbereikbaar lekker wijf willen....
maar wat je dus net wel pretendeerde is dat je hem dan zonodig moet afpakken! Onderbouw je mening voortaan!
[Dit bericht is gewijzigd door akkien op 21-12-2002 16:50]
quote:homo?
Op zaterdag 21 december 2002 16:46 schreef akkien het volgende:[..]
nee..maar sommige jongens met een vriend stralen wel die zelfverzekerheid uit, en dat vinden veel vrouwen aantrekkelijk, maar ik zei dat ik zelf nooit een jongen af zou pakken, omdat dat tegen mijn principes ingaat.
dat zeg ik onderbouwing!
quote:ik schaam me diep. (en nee ik ben geen homo, kben een meisje met een vriend)
Op zaterdag 21 december 2002 16:47 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
homo?
dat zeg ik onderbouwing!
quote:Tja, ook als je een groep meiden die een voor een et liefst meteen met je et bed in zouden duiken bij mekaar zet, vinden ze je maar niets...
Op zaterdag 21 december 2002 16:10 schreef Slug-Twista het volgende:
Had eerst geen girl.. toen deed ik een poging op een leuk meisje. Dit meisje zat altijd in zo een groep met andere meiden.Achteraf hoor je, ja die andere vonden je altijd al leuk, en word je oppeens gebeld door een paar.
quote:Tuurlijk wel
Op zaterdag 21 december 2002 16:42 schreef akkien het volgende:[..]
mag ik als 16-jarige mn theorie over dit onderwerp niet geven???
[Dit bericht is gewijzigd door eetje op 16-01-2003 13:18]
ofzo
quote:Wat?! zitten er jongens achter je aan!!!, moet ik dat nou via deze weg horen!
Op donderdag 16 januari 2003 13:12 schreef eetje het volgende:
ik ben het helemaal met jullie eens alleen vind ik het nu echt niet tof als ik erachter kom dat andere meisjes achter mijn vriendje aan zitten maar tegelijker tijd gebeurd er hetzelfde bij mij....
quote:Het komt er dus op neer dat ik de tijd van m'n leven ga hebben, aangezien ik sinds afgelopen weekend weer vrijgezel ben?
Hij straalde gewoon uit wat xfOrz noemde, en zodra hij zijn relatie verbreekt straalt ie dat nog steeds uit en blijft ie aantrekkelijk.
Herken het overigens wel, als je een vriendin hebt (vooral zoals in 'mijn' geval het meisje een eind weg woont en dus niet heel erg vaak, maar zo nu en dan eens met me opdook in bijvoorbeeld de kroeg) ben je ineens erg interessant voor vrouwen...
* Gerdo maakt zich op voor een mooie tijd!
quote:wat een tragisch en herkenbaar verhaal... those Damn Girls!
Op donderdag 16 januari 2003 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben blij dat er iemand over begint...Ik heb dit zelf ook meegemaakt. Ik had hier in Nederland een vriendin, toen ging ik naar Spanje (voel je'm??) Daar ontmoette ik een nieuw meisje...ik verwachte nix omdat ik toch al bezet was. Wat gebeurd er...ze pakt me opeens vol op m'n bek (nou moet ik toegeven dat het een mooi meisje was). Nou goed...ik in Nederland, uitgemaakt met m'n andere vriendin voor dat nieuwe meisje..Ga ik weer is gezellig uit met m'n vrienden. Komt er een meisje naar me toe: Je bent zo'n leuk jongen (eindelijk een duidelijke vrouw
). Ik zeg: Sorry, ik heb al een vriendin.
Nah goed, zij weg...1 week later was het uit. Ben nu nog steeds vrijgezel...en dan krijg je weer niemand achter je aan, helaas merk ik ook nooit dat een meisje me leuk vindt...maar daarover gaat een ander topic
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:12 schreef paricos het volgende:
vrouwen (die een beter ruikorgaan dan mannen hebben) ruiken de feromonen die je met je meedraagt als je een vriendin hebt, en feromonen hebben een aanzuigende werking.
quote:dat is zeker waar!!!!!!!!!!!!!! Daarom heb ik er ook een tijd lang van genoten bij een vorige vriendin, maar het is toch ook wel een zware manier van een relatie hebben hoor, tot hoever moet je dan gaan...
Op vrijdag 17 januari 2003 16:15 schreef Big_M het volgende:
Een vrije relatie is dus gewoon goed voor de vrijgezellen, heb je eerder sjans!
maar dit is inderdaad wél waarom vrije relaties er zijn........
Ik baalde zelf juist altijd heel erg als de jongen op wie ik een oogje had al een vriendin had, ik vond dat een reden om meteen af te haken. Als een jongen met vriendin mij versierde dan vond ik dat wel zijn eigen schuld, dan voelde ik me niet schuldig, hij moet maar zorgen dat hij trouw blijft aan zijn vriendin (in het geval van een vakantieliefde of zo, die jongen had ook eerst niet zo duidelijk gezegd dat hij een vriendin had), maar ik ging niet bewust achter iemand met een vriendin aan. Meestal probeerde ik zo iemand dan gewoon te vergeten en dat ging dan ook wel.
Ze vinden je leuk omdat ze denken dat je niks met ze wil
(zoals het "homo-vriendje" van sommige vrouwen)
Gelukkig weten wij mannen beter
Ik heb dat dus ook IEDERE keer! Dat net als ik een vriendin heb meisjes die voorheen geen interesse hadden ineens dolgraag iets met me hebben! En als ik vrijgezel ben zie ik ze niet!! Frustrie
Moeten ze dat maar veranderen toch?
quote:Het feit dat je misschien iets aantrekkelijker overkomt als je een vriendin hebt (lees: minder gefrustreerd) wil niet zeggen dat de wereld van die vrouwen meteen in duigen valt als blijkt dat hij onbereikbaar is.
Op zondag 19 januari 2003 00:41 schreef KingCold het volgende:
Als dit echt zo is dan hebben vrouwen dus gewoon keivaak dikke pech!Hard voor ze.
Moeten ze dat maar veranderen toch?
Verder vallen jongens toch ook vaak zat op bezette dames, had ik de indruk.
ik ben benieuwd
en nou niet gelijk een slotje mod's, geef het een kans
Wees monogaam en hou het bij 1 harem...
Je hebt een vriendin, zit ontspannen in de kroeg en nog komen de vrouwen langs lopen... aanvallen maar
quote:Jaaaaaaaaaaaaaa, maar dat is vals
Op dinsdag 22 juli 2003 00:07 schreef jo0st het volgende:
whahaha zoveel erkenning,
totaal niet populair, had ik een vriendin, al na een week begon er zon meisje me te vertellen wat voor zwak ze wel niet voor me had enzo. echt super raar, en nu ik vrijgezel ben en wil dat de meisjes zo tegen me doen, gaat t niet :< echt zonde
quote:Welke kroeg is dat?
Op dinsdag 22 juli 2003 00:09 schreef DaPinky het volgende:
Om hier niet teveel last van te hebben, doe net als ik:Wees monogaam en hou het bij 1 harem...
Je hebt een vriendin, zit ontspannen in de kroeg en nog komen de vrouwen langs lopen... aanvallen maar
quote:Moeten wij mannen eens proberen
Op dinsdag 22 juli 2003 00:12 schreef motown het volgende:
Vrouwen willen kennelijk altijd juist hetgene hebben wat ze niet kunnen krijgen.
quote:klaarkomen
Op dinsdag 22 juli 2003 00:12 schreef motown het volgende:
Vrouwen willen kennelijk altijd juist hetgene hebben wat ze niet kunnen krijgen.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:13 schreef DaPinky het volgende:[..]
klaarkomen
man die afwast
geen gezeur
man die niet van bier houdt
man zonder vrienden
man die na het werken overstroomt van energie
Anyway, ik denk dat het idd zo is.
quote:Dankje
Op dinsdag 22 juli 2003 00:17 schreef DaPinky het volgende:
Caipirinhia
Alvast feli met je 21 jaar
Zien ze een jongen met een meid waarvan zij denken dat hij wel beter kan krijgen (namelijk zichzelf), dan zal ze zich proberen te bewijzen.
Zie het als een vijandelijk overname / het voor zichzelf bewijzen dat ze echt beter is dan die andere meid (streep door wat niet van toepassing is)
Of heb ik nu een heel vreemd idee over de vrouw-mens
quote:Zo zullen er wel dames zijn ja...
Op dinsdag 22 juli 2003 01:16 schreef Stinger__ het volgende:
Vrouwen willen en denken beter/populairder/gewilder/mooier/etc te zijn dan de rest.
Helaas is dit zelfbeeld bij niet alle meiden helemaal terecht. (sorry dames)Zien ze een jongen met een meid waarvan zij denken dat hij wel beter kan krijgen (namelijk zichzelf), dan zal ze zich proberen te bewijzen.
Zie het als een vijandelijk overname / het voor zichzelf bewijzen dat ze echt beter is dan die andere meid (streep door wat niet van toepassing is)
Of heb ik nu een heel vreemd idee over de vrouw-mens
quote:Die heb je ook ja
Op dinsdag 22 juli 2003 01:19 schreef cinnamongirl het volgende:Zo zullen er wel dames zijn ja...
Maar omgekeerd is het net zo denk ik (man denkt: hee ik ben een veel betere partij voor die meid-pik in!).
Vrouwen willen wat andere vrouwen willen. Vrouwen houden van concurrentie.
De meeste meiden willen iemand die andere meiden ook leuk vinden. En niet iemand die geen 1 meid leuk vind.
Met jongens is 't het zelfde. Als je weet dat bijna elke jongen in de kroeg die ene mooie meid wilt. Dan heeft die meid automatisch al een extra +punt qua attraction bij jou, omdat iedereen haar wilt.
Je kan het bijvoorbeeld vergelijken met een hype of kleding dat in de mode is. Of het Celebrity effect.
(Er zijn natuurlijk ook mensen die juist willen wat de meeste mensen niet willen.)
[Dit bericht is gewijzigd door Revenant2k op 22-07-2003 04:24]
Ikzelf zit ook met een dergelijk iets wat hier redelijk op aansluit. Een goede vriendin van me (waar ook al het een en ander mee gebeurt is tussen ons) vind/vond me ook niet interessant, maar nu ze in de gaten krijgt dat de kans nu wel erg groot is dat ik er met een andere meid vandoor ga, begint ze toch "spontaan" wel heel erg aanhankelijk te doen en wil ze in een keer van alles
Soms zijn vrouwen niet te begrijpen, maar meestal ook weer wel
quote:Ik snap wat je bedoelt...
Op zaterdag 21 december 2002 15:59 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
Ja, het kan aan mij liggen, maar iedereen weet volgens mij wel wat ik bedoel.Echt het overkomt me keer op keer, dat zodra ik een vriendin heb, de meiden bijna 'in de rij' staan.
Ineens zien ze je ofzow, geen idee...
waarom?
Tevens zijn vrouwen hard.. ze vinden het leuk om jongens die bezet zijn te treiteren door ze sjansen als ze bezet zijn... dan kan je nix..
quote:Heel vervelend idd..
Op dinsdag 22 juli 2003 10:23 schreef Chub het volgende:[..]
Tevens zijn vrouwen hard.. ze vinden het leuk om jongens die bezet zijn te treiteren door ze sjansen als ze bezet zijn... dan kan je nix..
quote:Dit is dus waarom George Costanza (seinfeld) een foto van een model in zijn portemonnee heeft. Zegt ie tegen alle mooie vrouwen dat het zijn vriendin was die op tragische wijze om het leven is gekomen
Op dinsdag 22 juli 2003 04:09 schreef Revenant2k het volgende:
Als je vriendin qua uiterlijk/uitstraling een mooie en leuke meid is. Dan zien andere meiden dat jij in de markt ben bij mooie leuke meiden en er ook goed mee kan omgaan, want anders zou ze niet bij je zijn.Vrouwen willen wat andere vrouwen willen. Vrouwen houden van concurrentie.
De meeste meiden willen iemand die andere meiden ook leuk vinden. En niet iemand die geen 1 meid leuk vind.
Met jongens is 't het zelfde. Als je weet dat bijna elke jongen in de kroeg die ene mooie meid wilt. Dan heeft die meid automatisch al een extra +punt qua attraction bij jou, omdat iedereen haar wilt.
Je kan het bijvoorbeeld vergelijken met een hype of kleding dat in de mode is. Of het Celebrity effect.
(Er zijn natuurlijk ook mensen die juist willen wat de meeste mensen niet willen.)
quote:Bent -omdat je een vriendin hebt- min of meer onbereikbaar en dus een uitdaging...
Ja, het kan aan mij liggen, maar iedereen weet volgens mij wel wat ik bedoel.Je zit tegenwoordig als jongen echt niet alleen maar potentiele klanten te bekijken in de kroeg, maar af en toe probeer je toch een gezellige meid op te zoeken, of hoop je dat er een gezellige meid op jou afkomt. Maar nee, het gebeurt niet...
Echt het overkomt me keer op keer, dat zodra ik een vriendin heb, de meiden bijna 'in de rij' staan.Ineens zien ze je ofzow, geen idee...
waarom?
[edit] moet ik nog wel even kwijt dat het dan ook echt van de mooiste tot de vreemdste types zijn die aan je deur staan, maar goed
![]()
[/edit]
quote:* Caipirinhia Googled es even naar een mooi model
Op woensdag 23 juli 2003 00:04 schreef Stewie het volgende:[..]
Dit is dus waarom George Costanza (seinfeld) een foto van een model in zijn portemonnee heeft. Zegt ie tegen alle mooie vrouwen dat het zijn vriendin was die op tragische wijze om het leven is gekomen
opeens hoort hij bij de "club van mannen die met mooie vrouwen mogen omgaan"...
Die goeie ouwe tijd
quote:is altijd zo, vrouwen ruiken dat, dat weten ze zelf ook niet, maar dit zijn puur de hormonen, het is de natuur.
Ja, het kan aan mij liggen, maar iedereen weet volgens mij wel wat ik bedoel.Je zit tegenwoordig als jongen echt niet alleen maar potentiele klanten te bekijken in de kroeg, maar af en toe probeer je toch een gezellige meid op te zoeken, of hoop je dat er een gezellige meid op jou afkomt. Maar nee, het gebeurt niet...
Echt het overkomt me keer op keer, dat zodra ik een vriendin heb, de meiden bijna 'in de rij' staan.Ineens zien ze je ofzow, geen idee...
waarom?
![]()
[/edit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |