abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176496535
https://www.telegraaf.nl/(...)-afrika-om-protesten

H&M heeft winkels in Zuid- Afrika moeten sluiten nadat demonstrerend tuig winkels was binnengedrongen en vernielden. Er zouden zelfs schoten zijn gehoord. Deze 'demonstratie' naar aanleiding van een zwart jongetje dat voor H&M gefotografeerd was in een kledingstuk met de tekst 'coolest monkey in the jungle' waar idioten gelijk racistische motieven achter vermoeden.

Zuid- Afrika is een land met prachtig natuurschoon, maar helaas erg afgegleden met een overweldigende criminaliteit en daarnaast bijzonder onveilig voor vrouwen die grote kans lopen om verkracht te worden. Verder heeft en al vele jaren door en door corrupte regeringsleiders. Voorgaande is wel iets om geweldloos tegen te demonstreren.
pi_176496859
Gelukkig doen ze daar niet aan Sinterklaas en Zwarte Piet!
  zondag 14 januari 2018 @ 13:16:20 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176497381
Wat een apen.

En dus geen coole apen, trouwens. Zeker niet de coolste aap.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176497531
Zich druk maken over een H & M winkel in Zuid Afrika :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:38:44 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176497792
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:24 schreef Pedroso het volgende:
Zich druk maken over een H & M winkel in Zuid Afrika :'(
Ik denk dat mensen zich eerder druk maken om de inhoud van de meningen die men er toe drijft om geweld en vernieling te plegen alsmede het idee dat mensen op basis van zwakke politieke overtuigingen bereid zijn om te escaleren naar fysiek geweld.

Dat het dan een H&M is, of een Ben & Jerries of een Hema maakt stiekem geen klap uit. Het kan in feite elke winkel, elk persoon overkomen. Zeg eens voor de gein iets raars op twitter en je mag maanden lang dreigbrieven sorteren.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 14 januari 2018 @ 13:45:59 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176497916

Beeld & geluid. Je zou zweren dat je naar een video van Bokito zit te kijken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176498232
De vooroordelen bevestigen zichzelf maar weer eens. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_176498357
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:03 schreef Hathor het volgende:
De vooroordelen bevestigen zichzelf maar weer eens. :')
Denk dat het meer aan de situatie van de zwarten in ZA ligt. Hoeveel H&M winkels zijn er in Europa kort en klein geslagen ?
pi_176498412
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:06 schreef hollandia02 het volgende:
‘We zijn boos omdat een zwart jongetje ‘Coolest monkey in the jungle’ genoemd word.

Laten we ons dan ook maar eens gedragen als apen in een jungle!
Ik heb geen enkele aap ooit zulk gedrag zien vertonen...
pi_176498427
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:09 schreef DominusVobiscum het volgende:

[..]

Denk dat het meer aan de situatie van de zwarten in ZA ligt. Hoeveel H&M winkels zijn er in Europa kort en klein geslagen ?
Ik had het ook over de Zuid Afrikanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_176498447
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen zich eerder druk maken om de inhoud van de meningen die men er toe drijft om geweld en vernieling te plegen alsmede het idee dat mensen op basis van zwakke politieke overtuigingen bereid zijn om te escaleren naar fysiek geweld.

Dat het dan een H&M is, of een Ben & Jerries of een Hema maakt stiekem geen klap uit. Het kan in feite elke winkel, elk persoon overkomen. Zeg eens voor de gein iets raars op twitter en je mag maanden lang dreigbrieven sorteren.
Twitter :'( Het afvoerputje van de samenleving en wordt vnl. gebruikt voor zelfpijperij.
In dit geval opmerkelijk (of niet, ik zit al een tijdje op FOK!) dat er uitgebreid wordt gereageerd op een paar idioten in Zuid Afrika.
pi_176498500
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:45 schreef SeLang het volgende:

Ze wilden natuurlijk allemaal zo'n cool tshirt hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176498524
We zijn allen apen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 14 januari 2018 @ 14:22:59 #14
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_176498591
Misschien ook niet de meest slimme tekst voor een t-shirt.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:24:08 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176498607
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:14 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Twitter :'( Het afvoerputje van de samenleving en wordt vnl. gebruikt voor zelfpijperij.
In dit geval opmerkelijk (of niet, ik zit al een tijdje op FOK!) dat er uitgebreid wordt gereageerd op een paar idioten in Zuid Afrika.
Wat is je punt nou exact. Waarom doet deze gebeurtenis er ineens niet toe? Wat is volgens jou de drempel om iets te mogen bespreken op een forum?
pi_176498621
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176498680
Zuid-Afrika is wat GL en Bij1 voor ogen hebben: een kleine blanke minderheid die circa 70 tot 80% van de belastinginkomsten ophoest onderwijl ze op elk mogelijke manier afgeslacht of gediscrimineerd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 14:29:52 ]
pi_176498701
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is je punt nou exact. Waarom doet deze gebeurtenis er ineens niet toe? Wat is volgens jou de drempel om iets te mogen bespreken op een forum?
Het doet er uiteraard toe, alleen de sociaal-culturele achtergrond van Zuid-Afrika speelt hier een enorme rol is. Zoals iemand terecht stelde, we zien hier niet massaal donkere Afrikanen H&M's plunderen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 januari 2018 @ 14:30:48 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176498727
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het doet er uiteraard toe, alleen de sociaal-culturele achtergrond van Zuid-Afrika speelt hier een enorme rol is. Zoals iemand terecht stelde, we zien hier niet massaal donkere Afrikanen H&M's plunderen.
Wat heeft datgene waar jij op aan lijkt te sturen te maken met wat Pedroso zei dan?
pi_176498755
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat heeft datgene waar jij op aan lijkt te sturen te maken met wat Pedroso zei dan?
Alles. Namelijk dat het afvoerputje van de Nederlandse samenleving dit soort relletjes aangrijpt om hun eigen bruine agenda te propageren. Het is niet alsof ze een fuck geven om wat er daar nu daadwerkelijk aan de hand is.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 januari 2018 @ 14:33:48 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176498788
quote:
15s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:16 schreef SpecialK het volgende:
Wat een apen.

En dus geen coole apen, trouwens. Zeker niet de coolste aap.
Soms zou je toch hopen dat echte apen daar de boel overnemen, want dat zou een betere samenleving tot stand brengen dan wat mensen daar voormekaar krijgen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176498796
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat mij betreft wordt er een topic gemaakt over de ongesteldheid van een medewerkster in Timboektoe, het boeit me alleen niet.
Zelfde geldt voor dit non-nieuws.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:34:42 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176498809
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alles. Namelijk dat het afvoerputje van de Nederlandse samenleving dit soort relletjes aangrijpt om hun eigen bruine agenda te propageren. Het is niet alsof ze een fuck geven om wat er daar nu daadwerkelijk aan de hand is.
Ik vind dit toch wel interessant. Een stel idioten in Zuid-Afrika trapt een H&M in elkaar en het ergste hier aan is dat.... bepaalde mensen waar jij een hekel aan hebt kunnen roepen "zie je wel!".

Is dit daadwerkelijk de prioriteit tegenwoordig?

Als ik morgen door een stel mocro's uit mijn buurt kapot wordt gestoken/geslagen en het komt in het nieuws dan ben jij er ook als eerste bij om te klagen over de huidskleur of politieke inslag van de mensen die het nieuwsbericht willen bespreken?

Heel meta, dit.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:35:23 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176498821
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wat mij betreft wordt er een topic gemaakt over de ongesteldheid van een medewerkster in Timboektoe, het boeit me alleen niet.
Zelfde geldt voor dit non-nieuws.
Als het je niet boeit dan hoef je niet te reageren natuurlijk.

Maar stiekem boeit het je was anders was je hier niet, toch? Ik bedoel.. heb ik gelijk of heb ik gelijk? Even goede vrienden.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:35:32 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176498827
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef truthortruth het volgende:
We zijn allen apen.
Kijk weer iemand die nooit opgelet heeft bij biologieles, we hebben een gezamelijke voorouder met de apen, we stammen niet af van apen en zijn ook geen apen.

Groetjes.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:36:15 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176498842
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kijk weer iemand die nooit opgelet heeft bij biologieles, we hebben een gezamelijke voorouder met de apen, we stammen niet af van apen en zijn ook geen apen.

Groetjes.
We zijn apen taxonomisch gezien.

Groetjes.
pi_176498867
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:34 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind dit toch wel interessant. Een stel idioten in Zuid-Afrika trapt een H&M in elkaar en het ergste hier aan is dat.... bepaalde mensen waar jij een hekel aan hebt kunnen roepen "zie je wel!".

Is dit daadwerkelijk de prioriteit tegenwoordig?
Jazeker, want die mensen die 'zie je wel' roepen, maken onderdeel uit van de samenleving waar ik zelf ook onderdeel van uitmaak. Dat is een stukje dichterbij dan Zuid-Afrika met volstrekt andere sociaal-economische problematiek en een totaal andere geschiedenis. Dat is een beetje ver van mijn bed show. Dan vind ik bruinhemdjes om de hoek wat prangender.

quote:
Als ik morgen door een stel mocro's uit mijn buurt kapot wordt gestoken/geslagen en het komt in het nieuws dan ben jij er ook als eerste bij om te klagen over de huidskleur of politieke inslag van de mensen die het nieuwsbericht willen bespreken?

Heel meta, dit.
Dat ligt uiteraard aan de inhoud van de reacties - en waar het zich heeft afgespeeld. Als een Marokkaan in China wordt doodgestoken omdat ie weigert hond te eten, dan vind ik dat wat minder interessant dan een SpecialK die in Nederland kapot wordt geslagen door een stel Marokkanen.

En met interessant bedoel ik dan ook 'politiek interessant'.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 januari 2018 @ 14:38:27 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176498891
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

We zijn apen taxonomisch gezien.

Groetjes.
Nee want apen zijn zelf ook niet taxonomisch gegeneraliseerd, zo heb je mensapen.. en dat zijn ook niet mensen.
pi_176498897
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als het je niet boeit dan hoef je niet te reageren natuurlijk.

Maar stiekem boeit het je was anders was je hier niet, toch? Ik bedoel.. heb ik gelijk of heb ik gelijk? Even goede vrienden.
Het onderwerp boeit me niet, de overdreven aandacht voor dit incident dan weer wel.
pi_176498958
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee want apen zijn zelf ook niet taxonomisch gegeneraliseerd, zo heb je mensapen.. en dat zijn ook niet mensen.
We vallen onder de primaten, waartoe alle halfapen en apen toebehoren. Zo ook mensen.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:42:35 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176498983
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jazeker, want die mensen die 'zie je wel' roepen, maken onderdeel uit van de samenleving waar ik zelf ook onderdeel van uitmaak. Dat is een stukje dichterbij dan Zuid-Afrika met volstrekt andere sociaal-economische problematiek en een totaal andere geschiedenis. Dat is een beetje ver van mijn bed show. Dan vind ik bruinhemdjes om de hoek wat prangender.
Wordt wel een beetje vermoeiend om gebeurtenissen te bespreken dan als je het steeds wil terugslaan op de reacties-op. Je snapt dat het constructiever is om dan te beginnen over die sociale problematiek mbt het onderwerp? Of dacht je mensen wat bij te kunnen brengen door ze gewoon voor bruinhemden uit te maken.

Ik kan je zeggen niemand voelt zich aangesproken en men ziet jou in zo'n geval eerder als een onderdeel van het probleem dan een oplossing.

quote:
[..]

Dat ligt uiteraard aan de inhoud van de reacties - en waar het zich heeft afgespeeld. Als een Marokkaan in China wordt doodgestoken omdat ie weigert hond te eten, dan vind ik dat wat minder interessant dan een SpecialK die in Nederland kapot wordt geslagen door een stel Marokkanen.
Dan is de vraag.. wat doe je hier behalve je eigen morele suprioriteit de claimen (niet eens te onderbouwen maar gewoon met een losse opmerking vast te stellen)?

Voor iemand die naar een discussie kijkt en zich er boven verheven voelt lijk je bar weinig te snappen van je eigen doelen en hoe die te bereiken. Datzelfde geldt voor anderen in dit topic die lopen te zeiken over hoe "onbelangrijk dit is en dat iedereen die dit wil bespreken waarschijnlijk een nazi is"
  zondag 14 januari 2018 @ 14:43:36 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176499007
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Lees je in over monofyletische taxonomie. Ben je daar mee klaar dan kom je terug gaan we het hier nog eens rustig over hebben, ok?
pi_176499143
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:42 schreef SpecialK het volgende:
Dat mag je vinden. Wordt wel een beetje vermoeiend om gebeurtenissen te bespreken dan als je het steeds wil terugslaan op de reacties-op. Je snapt dat het constructiever is om dan te beginnen over die sociale problematiek mbt het onderwerp? Of dacht je mensen wat bij te kunnen brengen door ze gewoon voor bruinhemden uit te maken.

Ik kan je zeggen niemand voelt zich aangesproken en men zie jou in zo'n geval eerder als een onderdeel van het probleem dan een oplossing.
Dat zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten. Het is nu niet alsof ik waardeoordelen van bruinhemderige figuren aan mijn adres serieus neem. Zoals je zegt, ik mag het vinden - dus vind ik dat ook. Ik leg ook netjes uit waarom ik dergelijke opmerkingen wat ernstiger vind - het is zoals ik al aangaf veel dichterbij dan een kapotgeslagen H&M in Zuid-Afrika. Dat jij je prioriteiten kennelijk daar hebt liggen moet je zelf weten, mag.

quote:
Dat mag je vinden maar dan is de vraag.. wat doe je hier behalve je eigen morele suprioriteit de claimen (niet eens te onderbouwen maar gewoon met een losse opmerking vast te stellen)?
Ik claim niets. Of is het verkondigen van een mening al meteen het claimen van morele superioriteit. Dat is iets wat jij er van maakt. Overigens hoef ik het niet te onderbouwen, dat doen de desbetreffende users prima zelf al.

quote:
Voor iemand die naar een discussie kijkt en zich er boven verheven voelt lijk je bar weinig te snappen van je eigen doelen en hoe die te bereiken. Datzelfde geldt voor anderen in dit topic die lopen te zeiken over hoe "onbelangrijk dit is en dat iedereen die dit wil bespreken waarschijnlijk een nazi is"
Dat mag je vinden, maar ik deel die constateringen niet. Wat op zich niet zo gek is, gezien onze visies, zowel op politiek als sociaal vlak, volstrekt haaks op elkaar staan. Zoals we wel vaker in het verleden hebben kunnen concluderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutant01 op 14-01-2018 14:54:28 ]
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 januari 2018 @ 14:49:15 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499144
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

We vallen onder de primaten, waartoe alle halfapen en apen toebehoren. Zo ook mensen.
Ja, maar apen zijn niet een umbrella voor primaten, andersom wel dus. Zeg dan ook niet dat we apen zijn.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:49:35 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499152
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lees je in over monofyletische taxonomie. Ben je daar mee klaar dan kom je terug gaan we het hier nog eens rustig over hebben, ok?
Neem een hobby vent.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:53:16 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176499219
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja, maar apen zijn niet een umbrella voor primaten, andersom wel dus. Zeg dan ook niet dat we apen zijn.
Datgene waar we van afstammen zijn "apen". Volgens de regels van monofyletische taxonomie zijn we ook (een subsoort van) "apen".

Prima. Als jij je niet wil inlezen dan hier een filmpje.

pi_176499262
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Datgene waar we van afstammen zijn "apen". Volgens de regels van monofyletische taxonomie zijn we ook (een subsoort van) "apen".

Prima. Als jij je niet wil inlezen dan hier een filmpje.

De gemeenschappelijke voorouder van mensen en apen waren geen Apen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176499267
Gaan we nu echt een discussie voeren over afstammen van apen etc. ?
  zondag 14 januari 2018 @ 14:57:19 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176499303
Om te bewijzen dat ze geen apen zijn, gedragen ze zich als apen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 14 januari 2018 @ 14:59:50 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176499353
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten. Het is nu niet alsof ik waardeoordelen van bruinhemderige figuren aan mijn adres serieus neem. Zoals je zegt, ik mag het vinden - dus vind ik dat ook. Ik leg ook netjes uit waarom ik dergelijke opmerkingen wat ernstiger vind - het is zoals ik al aangaf veel dichterbij dan een kapotgeslagen H&M in Zuid-Afrika. Dat jij je prioriteiten kennelijk daar hebt liggen moet je zelf weten, mag.
Het is een discussie onafhankelijk waar ik persoonlijk mijn prioriteiten heb liggen.

Jij lijkt te denken dat je veel over dit onderwerp weet. Zo veel dat je met een zucht en opgeheven handen je aandacht hebt verschoven. Alleen in het proces daarvan ben je vergeten dat je MET mensen hoort te discussieren niet OVER mensen.

Je bereikt geen enkel doel met je rare insteek. Geen enkel van JOUW doelen. Tenminste. Er vanuitgaande dat je op dit forum zit om kennis over te dragen en op te nemen dmv dialectiek.

Mensen uitmaken voor bruinhemden, jezelf dan een handje geven en naar de volgende discussie zoeken waar je jezelf op een of andere manier beter kan voelen dan de rest bereikt dat doel niet.

Dus of je doel is iets te leren en iets geleerd te worden of geef gewoon toe dat jouw carriere hier een vorm van mentale masturbatie is.
pi_176499397
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Je snapt het nog steeds niet, primaten zijn onderverdeeld in apen en halfapen. Mensen zijn geen aparte categorie binnen de primaten, wij vallen derhalve onder de apen.
pi_176499475
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:59 schreef SpecialK het volgende:
Het is een discussie onafhankelijk waar ik persoonlijk mijn prioriteiten heb liggen.
Vind ik niet. Want de insteek van die discussie hangt juist af van je persoonlijke prioriteiten.

quote:
Jij lijkt te denken dat je veel over dit onderwerp weet. Zo veel dat je met een zucht en opgeheven handen je aandacht hebt verschoven. Alleen in het proces daarvan ben je vergeten dat je MET mensen hoort te discussieren niet OVER mensen.
Nee hoor. Ik discussieer inhoudelijk mee - alleen dan wel over de reacties van mensen op een onderwerp als dit. En ik trek het toe naar Nederland.

quote:
Je bereikt geen enkel doel met je rare insteek. Geen enkel van JOUW doelen. Tenminste. Er vanuitgaande dat je op dit forum zit om kennis over te dragen en op te nemen dmv dialectiek.
Je hebt geen weet van mijn doelen. Kennisoverdracht is louter aan de orde indien je discussieert met mensen die enigszins in staat zijn om redelijke standpunten in te willen of durven nemen en die kennis ook uberhaupt tot zich nemen. Anders heeft het volstrekt geen zin, dan kan je namelijk praten als brugman.

quote:
Mensen uitmaken voor bruinhemden, jezelf dan een handje geven en naar de volgende discussie zoeken waar je jezelf op een of andere manier beter kan voelen dan de rest bereikt dat doel niet.

Dus of je doel is iets te leren en iets geleerd te worden of geef gewoon toe dat jouw carriere hier een vorm van mentale masturbatie is.
Volgens mij zit ik hier niet om geforceerd te worden om een van je debiele constateringen over te moeten nemen. Je hebt er een handje van om anderen erop te wijzen dat ze vooral andere mensen niet voor iets of iemand moeten uitmaken, maar ondertussen maak je zelf gebruik van die taktiek - zeker als ze je mening niet delen. Welnu SpecialK, welcome to my club.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 januari 2018 @ 15:09:02 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499529
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet, primaten zijn onderverdeeld in apen en halfapen. Mensen zijn geen aparte categorie binnen de primaten, wij vallen derhalve onder de apen.
Nee jij snapt het niet want je gaat in logical fallacy hier. Wij vallen niet onder apen, apen vallen wel onder primaten. Wij hebben geen connectie met de bloedlijn van apen behalve dat we daar een gemeenschappelijke voorouder mee hebben derhalve zijn wij geen apen wat jij dus letterlijk neerplempte.
pi_176499582
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee jij snapt het niet want je gaat in logical fallacy hier. Wij vallen niet onder apen, apen vallen wel onder primaten. Wij hebben geen connectie met de bloedlijn van apen behalve dat we daar een gemeenschappelijke voorouder mee hebben derhalve zijn wij geen apen wat jij dus letterlijk neerplempte.
:|W Ik neem aan dat je wel weet dat wij mensen onder de primaten vallen. Dus binnen welke groep bij de primaten vallen we dan onder?
  zondag 14 januari 2018 @ 15:19:59 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176499752
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Want de insteek van die discussie hangt juist af van je persoonlijke prioriteiten.
Er gebeurt iets in Zuid-Afrika. Niet een geheel onzinnig ver-van-je-bed land in vergelijking met bijvoorbeeld een Pakistan. Zat mensen in Nederland met een binding met Zuid-Afrika. Familie die er woont of wat dan ook. Verder is het het meest "westerse" Afrikaanse land en zijn er financiele bindingen.

Mensen willen een gebeurtenis daar bespreken. Maar jij gelooft die mensen niet mbt hun oprechtheid. Jij denkt dat iedereen die hier op in wil gaan dit alleen en volledig doet omdat ze stiekem met cryptofascistische steekwoorden naar elkaar willen signallen dat ze een omgedraaid protret van Hitler aan de muur hebben hangen die elke 20 april onder het genot van een fles Strum even omgedraaid wordt...

Toch? En zo zijn al die mensen op Twitter en op Fok! stiekem en jij bent de held die dat eventjes aan durft te wijzen. Niet de held die we willen, maar de held die we verdienen. Een echte batman.

quote:
[..]

Nee hoor. Ik discussieer inhoudelijk mee - alleen dan wel over de reacties van mensen op een onderwerp als dit. En ik trek het toe naar Nederland.
De vraag is... wat bereik je er mee. Behalve dan dat mensen zich niet aangesproken voelen, dat de mensen die het al met je eens waren je massaal in de DM's schouderklopjes geven "jij hebt ze toch even een lesje geleerd, mutant". Niemand heeft wat geleerd. Je hebt de wijsheid toch in pacht? Deel em.

quote:
[..]

Je hebt geen weet van mijn doelen. Kennisoverdracht is louter aan de orde indien je discussieert met mensen die enigszins in staat zijn om redelijke standpunten in te willen of durven nemen en die kennis ook uberhaupt tot zich nemen. Anders heeft het volstrekt geen zin, dan kan je namelijk praten als brugman.
Ik ga toch ook met jou in discussie. Niet om jou te overtuigen trouwens. Om andere lezers te overtuigen. Door je steeds genoeg touw te geven om jezelf op te hangen. En vervolgens breed uit te meten hoe je faalt in je pogingen de discussie te ontsporen.

quote:
[..]

Volgens mij zit ik hier niet om geforceerd te worden om een van je debiele constateringen over te moeten nemen. Je hebt er een handje van om anderen erop te wijzen dat ze vooral andere mensen niet voor iets of iemand moeten uitmaken, maar ondertussen maak je zelf gebruik van die taktiek - zeker als ze je mening niet delen. Welnu SpecialK, welcome to my club.
Ik vind het prima als je een persoon (met goede aanwijzbare reden) voor iets uitmaakt. Maar wat jij doet is totaal anders. Het is het equivalent van die discussies waarin iemand ineens begint met:

"ja.. want SOMMIGE MENSEN... zijn echt zus en zo... weet je hahaha jatoch??".

Karikaturen maken, die vervolgens omverduwen en jezelf dan als winnaar aanwijzen. Dat is makkelijk. Ik val jou specifiek af op dit gedrag, niet achter je rug om.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 14-01-2018 15:31:35 ]
  zondag 14 januari 2018 @ 15:20:29 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176499759
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij weigert zelfs dat filmpje te kijken, he. Fascinerend.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:20:30 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499760
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

:|W Ik neem aan dat je wel weet dat wij mensen onder de primaten vallen. Dus binnen welke groep bij de primaten vallen we dan onder?
De mensen.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:20:59 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499768
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij weigert zelfs dat filmpje te kijken, he. Fascinerend.
Ik kijk geen filmpjes.
pi_176499870
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef BaajGuardian het volgende:
De mensen.
Dat is geen aparte subgroep binnen de primaten.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:30:41 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499912
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is geen aparte subgroep binnen de primaten.
Ik weet niet wat vermoeiender is, een stapel volle emmers een stijle trap op dragen of de wetenschap dat jij op elke post van mij moet komen reageren met een verdere complicerende overanalyse.
pi_176500333
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik weet niet wat vermoeiender is, een stapel volle emmers een stijle trap op dragen of de wetenschap dat jij op elke post van mij moet komen reageren met een verdere complicerende overanalyse.
Volle emmers met wat? Dat maakt nogal een verschil. En als het iets te complex voor je is dan zou je ook geen foute stellingen moeten deponeren.

We zijn met zijn allen apen en daar is niets mis mee.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:56:13 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176500403
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Volle emmers met wat? Dat maakt nogal een verschil. En als het iets te complex voor je is dan zou je ook geen foute stellingen moeten deponeren.

We zijn met zijn allen apen en daar is niets mis mee.
Dit is dus exact waarom niemand jou op feestjes uitnodigt dude.
pi_176500446
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zondag 14 januari 2018 @ 16:07:25 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176500608
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit is dus exact waarom niemand jou op feestjes uitnodigt dude.
Overtuigend argument, dit.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:11:03 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176500661
quote:
"Peace love and blessings for all of mankind"

2 tellen later

"STUPID ASS WHITE BOY"..."those crackers need to get the fuck out of there go back to Europe!"..."Caucasian rhesus monkey demons!"

Heerlijk. :D
  zondag 14 januari 2018 @ 16:16:44 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176500729
Duidelijk niet de coolste monkeys in the jungle.

Ik maak hier ook uit op dat ze niet op zoek zijn naar gelijkwaardige behandeling, maar naar privileges.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 januari 2018 @ 16:17:21 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176500737
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Overtuigend argument, dit.
Hij was dan ook erg overtuigend.
pi_176500742
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:16 schreef Red_85 het volgende:
Duidelijk niet de coolste monkeys in the jungle.

Ik maak hier ook uit op dat ze niet op zoek zijn naar gelijkwaardige behandeling, maar naar privileges.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176502760
Deze rood hemden zijn zelf grote racisten.
  maandag 15 januari 2018 @ 12:18:36 #60
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176516792
Geachte Zuid-Afrikaanse klant,

Dit H&M filiaal is gesloten, zoals alle filialen in Zuid-Afrika. Recente ontwikkelingen betreffende de "coolest monkey in the jungle" trui heeft ons doen besluiten Zuid-Afrika te dekoloniseren. Wij hopen dat ons voorbeeld anderen doet volgen.

U bent altijd van harte welkom in een van onze filialen op het Europese continent en u kunt, al naar gelang de infrastructuur in Zuid-Afrika intact blijft, altijd onze mode online bestellen en bij u thuis laten bezorgen.

Vriendelijke groeten,

H&M
  maandag 15 januari 2018 @ 14:02:26 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176518747
Dit is hun cultuur en daar moeten wij respect voor hebben.
pi_176519459
Wat een debielen hebben we op deze planeet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_176522378
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

"Peace love and blessings for all of mankind"

2 tellen later

"STUPID ASS WHITE BOY"..."those crackers need to get the fuck out of there go back to Europe!"..."Caucasian rhesus monkey demons!"

Heerlijk. :D
Zou die man dat van mening zijn over alle kleurtjes onder de regenboog? Dus Aziaten in Azië, Afrikanen in Afrika etc.?
  maandag 15 januari 2018 @ 17:28:48 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176522917
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:04 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zou die man dat van mening zijn over alle kleurtjes onder de regenboog? Dus Aziaten in Azië, Afrikanen in Afrika etc.?
Wat te denken van hemzelf. Een beetje native-american land en lucht inademen.
pi_176522926
Is dit fok.za?
  maandag 15 januari 2018 @ 18:18:44 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_176524062
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:45 schreef SeLang het volgende:

doet me denken aan de beeldenstorm, ook puur vandalisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 januari 2018 @ 18:36:38 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176524484
Het is ook een kutmerk, H&M. :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176528803
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:36 schreef Ringo het volgende:
Het is ook een kutmerk, H&M. :r.
Ja man, gelijk slopen die winkels. Jij komt er niet, dus weg er mee. Direct!!! RAUS!!!!!

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 januari 2018 @ 21:22:14 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176528970
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:16 schreef Red_85 het volgende:
Ja man, gelijk slopen die winkels. Jij komt er niet, dus weg er mee. Direct!!! RAUS!!!!!
ZO IS HET! De pest voor ons straatbeeld, die Zweedse voddenboeren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176531886
Het ware gevaar van racisme, zondebokken. Al het foute in mijn leven is de schuld van de witte/zwarte mens/winkel noem maar op. Gekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')