Dat ga ik ook doenquote:Op zondag 14 januari 2018 20:24 schreef tha_dark het volgende:
Ik wacht nog op een pump van xrb als die op binance komt om vervolgens nog een deel richting ven te gooien. Moet die listing wel even opschieten.
Mooie opbouwquote:Op zondag 14 januari 2018 19:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik baal er wel van dat ik op 1.24 niet veel meer heb gekocht (maar had toen ook niet zo'n grote stack)
Mijn koopmomenten zijn:
1.24,
1.53,
1.60,
1.65,
1.78,
2.05,
2.20,
3.41,
5.70,
6.08,
6.15,
6.21
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op maandag 15 januari 2018 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Grootste nieuws in cryptogeschiedenis doet helemaal niks met de prijs. Nu degroen groen lijkt te kleuren presteertvechain het zelfs om te zakken.
Triest.
Na ceremony FUD en een bear market bleven we top 3 op Binance qua groenheid en we hebben een drietal irritante whales dus tussen de 40-45k willen zwemmen. Boeiend. Hodl of pak iets anders, ja toch?quote:Op maandag 15 januari 2018 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Grootste nieuws in cryptogeschiedenis doet helemaal niks met de prijs. Nu degroen groen lijkt te kleuren presteertvechain het zelfs om te zakken.
Triest.
450. Hoe vaak ga je die vraag nog stellen?quote:Op maandag 15 januari 2018 06:29 schreef Landgeld het volgende:
Tot welke prijs zou VEN kunnen reiken? Ik houd met smart de ontwikkeling bij.
Hodl-en voor minimaal een jaar?
Manipulatie door whales. Komt goed.quote:Op maandag 15 januari 2018 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Triest.
Wat bedoel je? Jij denkt dat het nieuws gisteren geen invloed heeft gehad op de koers van VEN?quote:Op maandag 15 januari 2018 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Triest.
Knal er 500 euro in en je hebt ze.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:07 schreef Patroon het volgende:
Vannacht nog 24 stuks bijgekocht. Nu 402 stuks VEN. Zou mooi zijn als ik er nog 100 bij kan halen voordat we naar de maan gaan.
Klopt, maar zit vast in andere coins die diep rood staan (FUN, REQ en ADA).quote:Op maandag 15 januari 2018 09:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Knal er 500 euro in en je hebt ze.
Ik snap ook niet zo goed waarom DRGN zo achterblijftquote:Op maandag 15 januari 2018 09:13 schreef Apekoek het volgende:
Ik had toch meer verwacht van Disneys DRGN, dus heb daar veel meer van gekocht dan VEN. Echter denk ik dat beide op termijn elkaar in hetzelfde spoor weten te blijven.
Moet nog even een grote exchange bijkomen denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom DRGN zo achterblijft
Ik heb teveel passie voor vechain om uit te stappen. Ik zie het echt als de #1. Crypto hoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 08:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Na ceremony FUD en een bear market bleven we top 3 op Binance qua groenheid en we hebben een drietal irritante whales dus tussen de 40-45k willen zwemmen. Boeiend. Hodl of pak iets anders, ja toch?
Same here. HODL TILL WE DIEquote:Op maandag 15 januari 2018 09:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb teveel passie voor vechain om uit te stappen. Ik zie het echt als de #1. Crypto hoor.
Ja hier ook. VEN is nu 50% van mijn stack, maar denk alleen maar dat dat goed is.quote:Op maandag 15 januari 2018 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Vechain is veruit het grootste aandeel in mijn portfolio nu. Ik zou graag wat meer verdelen en vooral meer BTC hebben. Maargoed ik heb zoveel vertrouwen in deze munt dat ik zeker weet dat als ik wat verkoop ik daar gigaveel spijt van ga krijgen.
Deze coin gaat Neo achteraan, geen twijfel over mogelijk. Dusja ik hoop dat mijn andere coins flink stijgen zodat ik die kan verkopen ipv VEN
Ik denk dat je Operation Shitstorm wel gaat waarderen als je van VeChain houdt.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb teveel passie voor vechain om uit te stappen. Ik zie het echt als de #1. Crypto hoor.
Gisteren binnengekregen maar snap nog niet hoe ik ven daar op moet zetten. Morgen eens even voor gaan zitten.quote:
Verstandig. Als crypto gek gaat doen, worden alle crypto's getroffen...dus dan beter in VEN zitten.quote:Op maandag 15 januari 2018 10:32 schreef Predator38 het volgende:
ik zit er echt aan te denken om er nog meer te kopen, een ding is zo goed als zeker, de koerst gaat stijgen dit jaar mits de cryptomarkt niet gek doet.
Ik hoop ook dat mijn andere coins eerst moon gaan voordat ven gaat. Zou mooi extra budget voor ven vrijmaken.quote:Op maandag 15 januari 2018 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Vechain is veruit het grootste aandeel in mijn portfolio nu. Ik zou graag wat meer verdelen en vooral meer BTC hebben. Maargoed ik heb zoveel vertrouwen in deze munt dat ik zeker weet dat als ik wat verkoop ik daar gigaveel spijt van ga krijgen.
Deze coin gaat Neo achteraan, geen twijfel over mogelijk. Dusja ik hoop dat mijn andere coins flink stijgen zodat ik die kan verkopen ipv VEN
Ltc of Neo transactiesquote:Op maandag 15 januari 2018 10:51 schreef MGeraads het volgende:
Hoe kan ik snelste mijn crypto van bittrex naar binance zetten? Heb daar nog 15 lisk staan waarvan ik twijfel om ze naar VEN om te zetten.
Thanks. Deze vraag is dan half VEN gerelateerd. Lisk aanhouden of omzetten in VEN? Dan zou ik 90 procent VEN hebben en 10 procent FUN.quote:
VEN natuurlijk...quote:Op maandag 15 januari 2018 10:59 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Thanks. Deze vraag is dan half VEN gerelateerd. Lisk aanhouden of omzetten in VEN? Dan zou ik 90 procent VEN hebben en 10 procent FUN.
Dan heb ik nog genoeg tijd om VEN om te wisselen voor BTC en lager terug te kopenquote:Op maandag 15 januari 2018 11:16 schreef Ralphmeister het volgende:
Heb exact hetzelfde probleem en deel jouw mening. Enige wat echt pijn zou kunnen doen is naar mijn idee een keiharde bull run van BTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |