quote:Op zondag 14 januari 2018 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Veel belangrijker nog dan punten, is de teamgeest. Ik heb mijn team samengesteld uit persoonlijkheden die naadloos in elkaar overgaan. 14 absolute klasbakken die samen 1 massief geheel vormen en het hele seizoen lang voor elkaar de keien uit de straat rijden.
Ik ga alvast een platte kar reserveren.
Ziet er goed uit pik. De manager deelt dit statement dus ook?twitter:mihkelraim twitterde op zondag 14-01-2018 om 18:29:28Colombia
https://t.co/dxX0wjtg2W reageer retweet
We zijn daar inderdaad even op trainingskamp, wel in neutrale wielerkleding natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2018 18:37 schreef showtimer het volgende:
[..]Ziet er goed uit pik. De manager deelt dit statement dus ook?twitter:mihkelraim twitterde op zondag 14-01-2018 om 18:29:28Colombia [ afbeelding ][ afbeelding ] https://t.co/dxX0wjtg2W reageer retweet
Ik ben ook best wel benieuwd! Ik heb wel een aantal kneuzen alleen.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik wel doen.
Qua CQ zit jij aan 5628 en Wuwwa aan 8170. Dat lijkt al aardig significant.
Je bent niet leuk.quote:Op zondag 14 januari 2018 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn daar inderdaad even op trainingskamp, wel in neutrale wielerkleding natuurlijk.
Ah joh, laat gaan joh, maakt-jou-t-nou-uit. Hè?.. niet?! Kom op zeg.quote:
Mani is een mafketel.quote:Op zondag 14 januari 2018 19:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ah joh, laat gaan joh, maakt-jou-t-nou-uit. Hè?.. niet?! Kom op zeg.![]()
Mani is trouwens leuker dan De Speld.
Ik loop al 3000 punten in met Bernal.quote:Op zondag 14 januari 2018 19:40 schreef showtimer het volgende:
Alleen franklop blijft voorlopig enigszins in de buurt. De rest scheelt al een Sagannetje of meer met Wuwwa.
Als Krek tegen de Olvarit-lamp loopt, dan is het verschil ook zo weer weg.quote:Op zondag 14 januari 2018 19:40 schreef showtimer het volgende:
Alleen franklop blijft voorlopig enigszins in de buurt. De rest scheelt al een Sagannetje of meer met Wuwwa.
en dan had Moreno nog niet zijn beste jaar! Die komt dit jaar nogquote:Op zondag 14 januari 2018 19:40 schreef showtimer het volgende:
Maar ja, als je naar de eindstand van vorig jaar kijkt, zegt het aantal CQ niet zo veelquote:Op zondag 14 januari 2018 19:40 schreef showtimer het volgende:
Ja, een goed beeld van een jongen als Rebellin krijg je zo nog niet echt.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoewel een pak jonge renners op een jaar tijd enorme progressie kunnen maken.
Je kan bijna beter de sprintersranking van PCS erbij pakkenquote:Op zondag 14 januari 2018 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
CQ ranking zegt echt geen ruk voor dit spel.
Volgens mij zaten zowat al mijn renners in de top200 van de CQ-ranking. Heb toen eigenlijk alleen naar CQ-punten gekeken.quote:Op zondag 14 januari 2018 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, als je naar de eindstand van vorig jaar kijkt, zegt het aantal CQ niet zo veel
Naja, het is misschien moeilijk kiezen. Maar je weet wel zeker dat je hem gaat binnenhalen met je resterende budget.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:41 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dit de moeilijkste ronde van allemaal, een miljoen matige renners waarvan er ik nog eentje uit mag gaan zoeken die er wel iets van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |