abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2018 @ 23:34:16 #276
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176511340
Mijn motto dit jaar is 'Meedoen is belangrijker dan winnen'
pi_176511357
Ach, nog 20 speelronden om me zorgen te maken over leed tegen Mani en consorten.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:35:11 #278
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511358
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:32 schreef showtimer het volgende:

[..]

bjorg_lambrecht twitterde op zondag 27-08-2017 om 17:11:00 Bernal and the columbian team where just to strong. reageer retweet
where hahahaha oh mijn God waarom heb ik deze totaalmalloot in mijn team.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:35:45 #279
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176511362
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

where hahahaha oh mijn God waarom heb ik deze totaalmalloot in mijn team.
to strong viel je niet op?
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:36:42 #280
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511377
Ik ga gewoon lol maken met mijn vriendenteam. Bjorg en Shilov mogen de banden oppompen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176511380
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen nu biddend voor het schema: ''Alsjeblieft niet tegen LekkerWeertje, alsjeblieft niet''.

[ afbeelding ]
Tegenstander present, maar meldt zich zonder renners aan de start in ronde 1.

Zo blijf ik in lijn met mijn doelstelling.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_176511391
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ambitieus ja
Zeker, met dit team :P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 14 januari 2018 @ 23:37:59 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511398
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

to strong viel je niet op?
Ik kon niet meer verder lezen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176511400
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je gaat eraan tegen de Veni Vidi Vini Fantini goden komende week _O_
Hup Laurens de Vreese!
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:38:21 #285
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176511402
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

where hahahaha oh mijn God waarom heb ik deze totaalmalloot in mijn team.
Bjorg krijgt wel twee sterretjes op een bepaalde Deense site.
pi_176511405
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

where hahahaha oh mijn God waarom heb ik deze totaalmalloot in mijn team.
Zet m alvast op de transferlijst.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:40:25 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511427
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Bjorg krijgt wel twee sterretjes op een bepaalde Deense site.
Denen hebben nog net geen syndroom van down.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176511453
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:40 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Denen hebben nog net geen syndroom van down.
Denen zijn lieve mensen.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:42:03 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511455
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zet m alvast op de transferlijst.
Ik houd hem als eyecandy bij de ploeg. Goed voor de commercie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:42:57 #290
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176511465
Løbets måske allermest spændende rytter er supertalentet Egan Bernal. Colombianeren, der tiltrak Androni-manager Gianni Savios interesse, da han i en ekstremt ung alder leverede fabelagtige tal i en række tests, har, selvom han i denne måned blot fylder 21 år, allerede kørt som professionel i to år, og her har han flere gange givet prøver på, hvorfor han formentlig er at regne som tidens allermest lovende klatrer. Det blev til en af de mest knusende sejre hidtil set i Tour de l’Avneir, hvor han af rivalerne blev beskrevet som værende på en anden planet, og han imponerede ligeledes stort med sin top 15-placeirng i Il Lombardia, den allerhårdest og mest bjergrige klassiker. Nu gør han debut i Sky-trøjen og får med det samme chancen for at køre som kaptajn i et WorldTour-løb. Som sagt er colombianere ofte i storform på denne tid af året, og meldingerne fra Oscar Sevilla, der har trænet med ham i de colombianske bjerge, er, at han kører fremragende. Bernal mangler formentlig stadig lidt for at kunne slås med de bedste i de stpre løb i Europa, men er han vitterligt i topform, kan han sagtens køre med om sejren allerede i sin første optræden som Sky-rytter.

Wow. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:44:38 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511494
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Løbets måske allermest spændende rytter er supertalentet Egan Bernal. Colombianeren, der tiltrak Androni-manager Gianni Savios interesse, da han i en ekstremt ung alder leverede fabelagtige tal i en række tests, har, selvom han i denne måned blot fylder 21 år, allerede kørt som professionel i to år, og her har han flere gange givet prøver på, hvorfor han formentlig er at regne som tidens allermest lovende klatrer. Det blev til en af de mest knusende sejre hidtil set i Tour de l’Avneir, hvor han af rivalerne blev beskrevet som værende på en anden planet, og han imponerede ligeledes stort med sin top 15-placeirng i Il Lombardia, den allerhårdest og mest bjergrige klassiker. Nu gør han debut i Sky-trøjen og får med det samme chancen for at køre som kaptajn i et WorldTour-løb. Som sagt er colombianere ofte i storform på denne tid af året, og meldingerne fra Oscar Sevilla, der har trænet med ham i de colombianske bjerge, er, at han kører fremragende. Bernal mangler formentlig stadig lidt for at kunne slås med de bedste i de stpre løb i Europa, men er han vitterligt i topform, kan han sagtens køre med om sejren allerede i sin første optræden som Sky-rytter.

Wow. _O_
Ik kan alleen Egan Bernal en Oscar Sevilla verstaan. Ik schrijf alvast strafpunten op voor Koffieplanter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176511495
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Løbets måske allermest spændende rytter er supertalentet Egan Bernal. Colombianeren, der tiltrak Androni-manager Gianni Savios interesse, da han i en ekstremt ung alder leverede fabelagtige tal i en række tests, har, selvom han i denne måned blot fylder 21 år, allerede kørt som professionel i to år, og her har han flere gange givet prøver på, hvorfor han formentlig er at regne som tidens allermest lovende klatrer. Det blev til en af de mest knusende sejre hidtil set i Tour de l’Avneir, hvor han af rivalerne blev beskrevet som værende på en anden planet, og han imponerede ligeledes stort med sin top 15-placeirng i Il Lombardia, den allerhårdest og mest bjergrige klassiker. Nu gør han debut i Sky-trøjen og får med det samme chancen for at køre som kaptajn i et WorldTour-løb. Som sagt er colombianere ofte i storform på denne tid af året, og meldingerne fra Oscar Sevilla, der har trænet med ham i de colombianske bjerge, er, at han kører fremragende. Bernal mangler formentlig stadig lidt for at kunne slås med de bedste i de stpre løb i Europa, men er han vitterligt i topform, kan han sagtens køre med om sejren allerede i sin første optræden som Sky-rytter.

De misschien wel meest opwindende rijder van de race is supertalent Egan Bernal. Colombiaanse dat de rente Androni manager Gianni Savio trok toen hij in een zeer jonge leeftijd geleverd fantastische figuur in een reeks tests, hoewel hij deze maand gewoon leeftijd van 21 jaar, al uitgevoerd als een professional voor twee jaar, en hier is hij herhaaldelijk gegeven speculatie waarom hij waarschijnlijk telt als de meest veelbelovende klim van de tijd. Het werd een van de meest verpletterende overwinningen tot nu toe in de Tour de l'Avneir, waar hij door de rivalen werd omschreven als zijnde op een andere planeet, en hij maakte ook grote indruk met zijn top 15-plaats in Il Lombardia, de zwaarste en meest bergachtige klassieker. Nu debuteert hij in het Sky-shirt en krijgt hij de kans om als kapitein in een WorldTour-race te rennen. Zoals gezegd zijn Colombianen in deze tijd van het jaar vaak in topvorm en de berichten van Oscar Sevilla, die hem hebben gecoacht in de Colombiaanse bergen, zijn dat hij uitstekend rijdt. Bernal zal waarschijnlijk nog steeds niet in staat zijn om de beste te verslaan in de opvallende race in Europa, maar hij is duidelijk in topvorm, hij kan gemakkelijk strijden voor de overwinning al in zijn eerste verschijning als Sky-rijder.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:46:15 #293
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176511517
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De misschien wel meest opwindende rijder van de race is supertalent Egan Bernal. Colombiaanse dat de rente Androni manager Gianni Savio trok toen hij in een zeer jonge leeftijd geleverd fantastische figuur in een reeks tests, hoewel hij deze maand gewoon leeftijd van 21 jaar, al uitgevoerd als een professional voor twee jaar, en hier is hij herhaaldelijk gegeven speculatie waarom hij waarschijnlijk telt als de meest veelbelovende klim van de tijd. Het werd een van de meest verpletterende overwinningen tot nu toe in de Tour de l'Avneir, waar hij door de rivalen werd omschreven als zijnde op een andere planeet, en hij maakte ook grote indruk met zijn top 15-plaats in Il Lombardia, de zwaarste en meest bergachtige klassieker. Nu debuteert hij in het Sky-shirt en krijgt hij de kans om als kapitein in een WorldTour-race te rennen. Zoals gezegd zijn Colombianen in deze tijd van het jaar vaak in topvorm en de berichten van Oscar Sevilla, die hem hebben gecoacht in de Colombiaanse bergen, zijn dat hij uitstekend rijdt. Bernal zal waarschijnlijk nog steeds niet in staat zijn om de beste te verslaan in de opvallende race in Europa, maar hij is duidelijk in topvorm, hij kan gemakkelijk strijden voor de overwinning al in zijn eerste verschijning als Sky-rijder.
Niet gewoon Deens kunnen lezen na een jaar feltet gebruiken voor al je poultjes :')
pi_176511519
Nu debuteert hij in het Sky-shirt en krijgt hij de kans om als kapitein in een WorldTour-race te rennen. Zoals gezegd zijn Colombianen in deze tijd van het jaar vaak in topvorm en de berichten van Oscar Sevilla, die hem hebben gecoacht in de Colombiaanse bergen, zijn dat hij uitstekend rijdt.

  zondag 14 januari 2018 @ 23:46:43 #295
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176511522
Gecoacht door Oscar Sevilla, even R_R lokquoten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:46:49 #296
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176511525
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De misschien wel meest opwindende rijder van de race is supertalent Egan Bernal. Colombiaanse dat de rente Androni manager Gianni Savio trok toen hij in een zeer jonge leeftijd geleverd fantastische figuur in een reeks tests, hoewel hij deze maand gewoon leeftijd van 21 jaar, al uitgevoerd als een professional voor twee jaar, en hier is hij herhaaldelijk gegeven speculatie waarom hij waarschijnlijk telt als de meest veelbelovende klim van de tijd. Het werd een van de meest verpletterende overwinningen tot nu toe in de Tour de l'Avneir, waar hij door de rivalen werd omschreven als zijnde op een andere planeet, en hij maakte ook grote indruk met zijn top 15-plaats in Il Lombardia, de zwaarste en meest bergachtige klassieker. Nu debuteert hij in het Sky-shirt en krijgt hij de kans om als kapitein in een WorldTour-race te rennen. Zoals gezegd zijn Colombianen in deze tijd van het jaar vaak in topvorm en de berichten van Oscar Sevilla, die hem hebben gecoacht in de Colombiaanse bergen, zijn dat hij uitstekend rijdt. Bernal zal waarschijnlijk nog steeds niet in staat zijn om de beste te verslaan in de opvallende race in Europa, maar hij is duidelijk in topvorm, hij kan gemakkelijk strijden voor de overwinning al in zijn eerste verschijning als Sky-rijder.
Jij kan dat inmiddels wel zelf vertalen na al die jaren feltet hahaha.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:46:52 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176511526
'Coaching gekregen van Oscar Sevilla in de columbiaanse bergen'.
pi_176511527
Ik wil ook gecoacht worden in de Colombiaanse bergen.
pi_176511533
Ik ga stuk momenteel.
pi_176511571
Bijna vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')