Ik heb 150 van de 188 subs ook gekregen buiten FOK! dus zal wel los lopen, ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Nu heb je geen podium meer om je kanaal te promoten. Zo ga je natuurlijk nooit 1000 subs krijgen.
Met zo'n instelling kom je daar inderdaad niet, nee. Waar is de tijd van een Braddie die actief bezig was het aantal abonnees op te krikken door bij specifieke mijpalen iets speciaals te doen/beloven? Kom op, leve de VOC-mentaliteit!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
Moet je betalen als je geen seks wil?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Meet en greet met Braddie bij 1000 subs. Seks optioneel.
Yep!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Moet je betalen als je geen seks wil?
Als je telkens kanalen en/of vlogs blijft verwijderen gaat het lastig worden ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
Kan totaal niets aan mis gaan!quote:
Als je met interessante content komt krijg je vanzelf wel subs. Zoals de Zeurchauffeur, nachtelijke wandelingen en nieuwe plekken waar je de toerist ging uithangen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 150 van de 188 subs ook gekregen buiten FOK! dus zal wel los lopen, ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echte Die Hard vloggers doen het inderdaad gewoon voor de lol kan ik mij zo voorstellen, maar een hoop vloggers die net beginnen willen er wel een slaatje uit slaan d.m.v dat monetize gebeuren
quote:En ik had dit kanaal ook voornamelijk vanwege de extra monetizing, maar omdat ze dit hebben afgeschaft is dat nog een reden er mee te stoppen.
Nee!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:36 schreef cofi het volgende:
[..]
Is er een nieuwe braad SC toegestaan?
Hij is er gewoon nog, hoor. Alleen de SC is er niet meer, en mag blijkbaar ook niet meer terugkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:42 schreef 164836 het volgende:
Die komt volgend jaar wel weer vanuit het niets opzetten. Of wanneer ie een nieuwe auto koopt ofzo.
kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij is er gewoon nog, hoor. Alleen de SC is er niet meer, en mag blijkbaar ook niet meer terugkomen.
Die was vandaag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Meet en greet met Braddie bij 1000 subs. Seks optioneel.
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.quote:
Met de nieuwe bougies!quote:Op zondag 21 januari 2018 19:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |