Ik vind dat filmpje van die Willem eigenlijk een beetje vreemdquote:Op maandag 22 januari 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Redelijk leuk filmpje van die Willem trouwens.
Ik denk dat het een persiflage voor moet stellen.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje van die Willem eigenlijk een beetje vreemd![]()
Want waarom ga je zo`n filmpje opnemen ? Een Jaguar van een paar ruggen vergelijken met een Opel Corsa van 125 euroWat wil je dan bereiken..
Mwa, vond z`n vorige persiflage leuker dan, met die Golfquote:Op maandag 22 januari 2018 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het een persiflage voor moet stellen.
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want waarom ga je zo`n filmpje opnemen ? Een Jaguar van een paar ruggen vergelijken met een Opel Corsa van 125 euroWat wil je dan bereiken..
Altijd al willen weten hoeveel vakjes een Jaguar heeft.quote:
Niet zo bashen Brad.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op maandag 22 januari 2018 16:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.
Maar zijn onderhouds/benzine/wegenbelasting noem het maar op, -kosten zijn een veelvoud van die van jou
En de kans dat zijn auto niet start is ook nogal wat groter
Hij is 2 jaar jonger dan Brad?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.
Als ik de videobeschrijving mag geloven wel.quote:
Mensen die geen Corsa rijden zijn gewoon gek dusquote:Op maandag 22 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Hij betaald per kwartaal aan wegenbelasting 300 euro, dat betaal ik jaar
Volle tank is voor hem 100 euro schat ik?(En daar red 'ie het niet de 650 kilometer mee dat ik er mee haal voor 70)
En onderhoud inderdaadremmen voor/achter + schokbrekers voor/achter zijn voor die van mijn +- 250 euro, denk dat je bij die van hem daarvoor misschien net alleen remmen hebt
Toegegeven, het is een bazenbak! En het is een mooie wagen, en je rijd best in wat unieks. Maar dat filmpje was gewoon belachelijk en sloeg nergens op, het zijn 2 compleet andere auto's van 2 compleet andere mensen, en tóch doen de auto's beide hetzelfde, namelijk gewoon rijden, alleen kost dat voor de een 60 euro in de maand (MRB + Verzekering) En voor de ander ik denk 200
Aha, zo ver was ik nog niet.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als ik de videobeschrijving mag geloven wel.
Je klinkt ietwat jelly.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Volle tank is voor hem 100 euro schat ik?(En daar red 'ie het niet de 650 kilometer mee dat ik er mee haal voor 70)
En onderhoud inderdaadremmen voor/achter + schokbrekers voor/achter zijn voor die van mijn +- 250 euro, denk dat je bij die van hem daarvoor misschien net alleen remmen hebt
Toegegeven, het is een bazenbak! En het is een mooie wagen, en je rijd best in wat unieks. Maar dat filmpje was gewoon belachelijk en sloeg nergens op, het zijn 2 compleet andere auto's van 2 compleet andere mensen, en tóch doen de auto's beide hetzelfde, namelijk gewoon rijden, alleen kost dat voor de een 60 euro in de maand (MRB + Verzekering) En voor de ander ik denk 200
Oh, nee dat niet, ik heb er enorm veel respect voor dat 'ie het aandurft om in zo`n dikke bak te rijden, heb er echt respect voor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Mensen die geen Corsa rijden zijn gewoon gek dus
Het gaat toch niet om de autoquote:Op maandag 22 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Dan interpreteer je het compleet verkeerd.quote:
Shots fired! En nu is het wachten op Willem...quote:Op maandag 22 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Nee, dat was die Golf persiflage, dit is gewoon "kijk mij eens terwijl ik jonger ben dan Bradge een dikke bak bezitten terwijl Bradge in een Krotta rijd"quote:Op maandag 22 januari 2018 16:35 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de auto![]()
Het gaat erom dat hij zijn auto op de typische Bradge manier reviewed. Vakjes, starten=lopen, vakjes, bagageruimte, en vakjes, enz.
Ik betwijfel of dit het geval is.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat was die Golf persiflage, dit is gewoon "kijk mij eens terwijl ik jonger ben dan Bradge een dikke bak bezitten terwijl Bradge in een Krotta rijd"
Ja ik dus niet.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit het geval is.
Waar is de zelfreflectie? Het is een geslaagde persiflage in de zin dat jij bij je reviews allerlei onzin erbij haalt om je sloopbak omhoog te praten.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 16:38 schreef Voszje het volgende:
Misschien moet ik ook een vlog gaan maken over het aantal vakjes in de auto, achter mezelf gaan zitten en in de kofferbak duiken.
Jij legt er ook regelmatig de focus op als iemand ouder is dan jou en je vindt dat ze zich niet fatsoenlijk gedragenquote:Op maandag 22 januari 2018 16:38 schreef Braddie het volgende:
Oke laatste en dan hou ik er over op:
Maar WAAROM zou je anders moeten vermelden dat je jonger bent dan ik?
Best leuk om te zien, vloggende popo.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:44 schreef butz0rs het volgende:
Voor de balans, wat vinden jullie van Politievlogger Tess (behalve lekker wijf):
Ik ben niet overtuigdquote:Op maandag 22 januari 2018 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het compleet verkeerd.
Want ja, ik heb er respect voor dat 'ie in die Jag rijd, maar nee, jaloers ben ik totaal niet. Hij betaald een godsvermogen aan onderhoud/wegenbelasting/verzekering/brandstof, en ik rij niet in die luxe/stilte/comfort, maar ben echt 500x goedkoper uit.
Misschien omdat hij er trots op is wat hij met WERKEN bereikt heeft, en jij niet eens trots mag zijn op een bak van 125 euro waar je nog geen stap voor verzet hebt.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat was die Golf persiflage, dit is gewoon "kijk mij eens terwijl ik jonger ben dan Bradge een dikke bak bezitten terwijl Bradge in een Krotta rijd"
ah, ik zie dat je weer terug bentquote:Op maandag 22 januari 2018 18:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er trots op is wat hij met WERKEN bereikt heeft, en jij niet eens trots mag zijn op een bak van 125 euro waar je nog geen stap voor verzet hebt.
huh wat?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:12 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ga vooral zo door met je misselijke gedrag joh
Je kan ze ook zelf editten hoor?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:13 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Verwijder al mijn posts maar weer snel, ook als ze serieus bedoelt zijn.
Is Embraer niet die mislukte moderator eendagsvlieg ?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:14 schreef Muisspinrat het volgende:
Embraer komt dit topic even eigenhandig om zeep helpen.
Noem jij Braddie nu treurig?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:16 schreef tailfox het volgende:
Ben blij dat die teurige users niet in tailsc zitten.
Behalve een braddie die mij negeert
Dan heb je pech.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:17 schreef murp het volgende:
[..]
gewoon lief zijn. Als je niet lief wil zijn adviseer ik je in een ander topic te posten
Woooow hahahquote:Op maandag 22 januari 2018 18:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er trots op is wat hij met WERKEN bereikt heeft, en jij niet eens trots mag zijn op een bak van 125 euro waar je nog geen stap voor verzet hebt.
Wat versta je onder gezellig? Ik vind het namelijk best gezellig hier.quote:
Haal weg, aub. Hij mag niet meer op FOK!, dan is het topic straks weer dicht.quote:
Zelfde als met je keyboard. Je kunt spelen op een van 3 tientjes, maar je hebt liever een Tyros oid.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het compleet verkeerd.
Want ja, ik heb er respect voor dat 'ie in die Jag rijd, maar nee, jaloers ben ik totaal niet. Hij betaald een godsvermogen aan onderhoud/wegenbelasting/verzekering/brandstof, en ik rij niet in die luxe/stilte/comfort, maar ben echt 500x goedkoper uit.
Braddielogica.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Zelfde als met je keyboard. Je kunt spelen op een van 3 tientjes, maar je hebt liever een Tyros oid.
Ze spelen beiden en op de een ben je mss 500x goedkoper uit. Toch is het niet hetzelfde.
negatief vind ik ok. Moet alleen geen afzeiken zijn. Daarnaast haat ik vloggersquote:Op maandag 22 januari 2018 18:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat versta je onder gezellig? Ik vind het namelijk best gezellig hier.
Als je wil dat er enkel positieve dingen gepost worden, raad ik je aan even bij jezelf te rade te gaan over wat je zelf over andere vloggers e.d. post. Zoals ene gothic.
Haten op de BradGodquote:Op maandag 22 januari 2018 18:57 schreef murp het volgende:
[..]
negatief vind ik ok. Moet alleen geen afzeiken zijn. Daarnaast haat ik vloggers
Hadden we WEB nog maar, had ik het daar heen kunnen tiefen
Hahaha en hij had ook een paar video's over zelf drank maken, die zijn nog best chill.quote:Op maandag 22 januari 2018 08:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Possetje zijn videos worden steeds beter![]()
Mensen die niet zijn voorbeeld navolgen en altijd een paar koppen koffie in de vriezer hebben staan voor het geval je zonder komt te zitten
verschil in geluidskwaliteit en toetsenbordquote:Op maandag 22 januari 2018 18:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Zelfde als met je keyboard. Je kunt spelen op een van 3 tientjes, maar je hebt liever een Tyros oid.
Ze spelen beiden en op de een ben je mss 500x goedkoper uit. Toch is het niet hetzelfde.
quote:Op maandag 22 januari 2018 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
verschil in geluidskwaliteit en toetsenbord
helpquote:Op maandag 22 januari 2018 19:00 schreef Voszje het volgende:
Hier nog een parel van een vlogger, speciaal voor murp.
maar dit is jullie hobby of zo? Naar beperkten kijken?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:00 schreef Voszje het volgende:
Bobby Eden was bezig met een vlog toch ooit?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:01 schreef murp het volgende:
Maar wie is nou echt een goede vlogger? Iemand met inhoud?
AMOURFAYA!quote:Op maandag 22 januari 2018 19:00 schreef Voszje het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2018 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bobby Eden was bezig met een vlog toch ooit?
Weet ik veel, volgens mij kijken de meeste alleen maar naar verstandelijk beperkten of zo.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:03 schreef murp het volgende:
[..]
En dan kijk je naar iemand die fucking over niets praat?
Zo heb je ook verschil in kwaliteit tussen die 2 wagens hequote:Op maandag 22 januari 2018 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
verschil in geluidskwaliteit en toetsenbord
Ik kijk eigk alleen vlogs over onderwerpen die me interesseren. Bijv. turnen is mijn favo sport en vind het leuk om dan bijv. video's te zien van zo'n gast van het Britse nationaal team die dan zijn dag in de turnhal laat zien en beetje loopt te kloten met z'n teamgenoten. Zelfde geldt voor meiden die bij UCLA college gymnastics doen, leuk om een inside kijkje mee te krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:01 schreef murp het volgende:
Maar wie is nou echt een goede vlogger? Iemand met inhoud?
om die dan gezamenlijk in een slowchat af te zeiken?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet ik veel, volgens mij kijken de meeste alleen maar naar verstandelijk beperkten of zo.
Daar lijkt het wel op ja, af te zeiken en op te naaien.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
om die dan gezamenlijk in een slowchat af te zeiken?
Diėten met Possetjequote:Op maandag 22 januari 2018 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha en hij had ook een paar video's over zelf drank maken, die zijn nog best chill.
Maar vind het een grappige kerel, verder weinig last van en doet verder ook niet kut of vals of zo tegen mensen.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
Weet ik niet, was laatst nog in het dodetopic zijn muziek aan het posten, misschien daar druk mee bezig nu; wens hem het beste toe iig.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Diėten met Possetje![]()
Heb hem al een tijd niet meer zien posten trouwens, zou jij zichzelf weer een fokverbod opgelegd hebben?
En dan zelf wel de vlogs van possetje bekijken..quote:Op maandag 22 januari 2018 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar dit is jullie hobby of zo? Naar beperkten kijken?
Jij snapt het echt nog steeds niet hequote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
Die maakt voluit reclame in het dodetopic ja, dan wil ik die beste man zijn filmpje wel even bekijken en zeggen dat het leuk is.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
En dan zelf wel de vlogs van possetje bekijken..
Nou, vooruit. Te goed voor deze wereld, jij.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die maakt voluit reclame in het dodetopic ja, dan wil ik die beste man zijn filmpje wel even bekijken en zeggen dat het leuk is.
Aaah, okee, dat kan. Vind zijn muziek niet eens zo slecht.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet ik niet, was laatst nog in het dodetopic zijn muziek aan het posten, misschien daar druk mee bezig nu; wens hem het beste toe iig.
Zeker wel, plaatst zat voor nog een veer hoor.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Te goed voor deze wereld, jij.
misschien wil je moeite doen om jet mij uit te leggen? Misschien via DM?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:08 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jij snapt het echt nog steeds niet he
Nee precies die soort electro of zo is best prima, niet zo mijn ding maar lijkt wel ergens op.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aaah, okee, dat kan. Vind zijn muziek niet eens zo slecht.
Je bent een fijne millennial.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeker wel, plaatst zat voor nog een veer hoor.
quote:
NIET BASHENquote:Op maandag 22 januari 2018 18:57 schreef murp het volgende:
[..]
negatief vind ik ok. Moet alleen geen afzeiken zijn. Daarnaast haat ik vloggers
Hadden we WEB nog maar, had ik het daar heen kunnen tiefen
Murp kan het niet handelen en reageert het daarom maar op zijn users af. Geen wonder dat ONZ niet meer loopt.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
EWAAAAAAA BOISSSSSSSSSSSSSSa
3 daagjes ban vanwege braddie bashmaar dez boi is weer terug
mogen hier alle vlogs gepost worden of is het een braddie only topic?
Er mag van alles gepost worden maar de nadruk ligt natuurlijk op BradgeTV.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
EWAAAAAAA BOISSSSSSSSSSSSSSa
3 daagjes ban vanwege braddie bashmaar dez boi is weer terug
Maar het mag niet enkel over Brad gaan, want dan gaat het topic weer op slot.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Er mag van alles gepost worden maar de nadruk ligt natuurlijk op BradgeTV.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar het mag niet enkel over Brad gaan, want dan gaat het topic weer op slot.
Alle vlogs !quote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Maar dat ga je toch juist wel weer doen, zo nu en dan?quote:
Ja, maar dat is zo sporadisch..quote:Op maandag 22 januari 2018 20:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar dat ga je toch juist wel weer doen, zo nu en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |