Best leuk om te zien, vloggende popo.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:44 schreef butz0rs het volgende:
Voor de balans, wat vinden jullie van Politievlogger Tess (behalve lekker wijf):
Ik ben niet overtuigdquote:Op maandag 22 januari 2018 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het compleet verkeerd.
Want ja, ik heb er respect voor dat 'ie in die Jag rijd, maar nee, jaloers ben ik totaal niet. Hij betaald een godsvermogen aan onderhoud/wegenbelasting/verzekering/brandstof, en ik rij niet in die luxe/stilte/comfort, maar ben echt 500x goedkoper uit.
Misschien omdat hij er trots op is wat hij met WERKEN bereikt heeft, en jij niet eens trots mag zijn op een bak van 125 euro waar je nog geen stap voor verzet hebt.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat was die Golf persiflage, dit is gewoon "kijk mij eens terwijl ik jonger ben dan Bradge een dikke bak bezitten terwijl Bradge in een Krotta rijd"
ah, ik zie dat je weer terug bentquote:Op maandag 22 januari 2018 18:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er trots op is wat hij met WERKEN bereikt heeft, en jij niet eens trots mag zijn op een bak van 125 euro waar je nog geen stap voor verzet hebt.
huh wat?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:12 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ga vooral zo door met je misselijke gedrag joh
Je kan ze ook zelf editten hoor?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:13 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Verwijder al mijn posts maar weer snel, ook als ze serieus bedoelt zijn.
Is Embraer niet die mislukte moderator eendagsvlieg ?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:14 schreef Muisspinrat het volgende:
Embraer komt dit topic even eigenhandig om zeep helpen.
Noem jij Braddie nu treurig?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:16 schreef tailfox het volgende:
Ben blij dat die teurige users niet in tailsc zitten.
Behalve een braddie die mij negeert
Dan heb je pech.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:17 schreef murp het volgende:
[..]
gewoon lief zijn. Als je niet lief wil zijn adviseer ik je in een ander topic te posten
Woooow hahahquote:Op maandag 22 januari 2018 18:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er trots op is wat hij met WERKEN bereikt heeft, en jij niet eens trots mag zijn op een bak van 125 euro waar je nog geen stap voor verzet hebt.
Wat versta je onder gezellig? Ik vind het namelijk best gezellig hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |