Als jij nou eens uitlogt en FOK! blokkeert via wat dan ook, ben ik in elk geval snel uit je systeem.quote:
Ben je al 100 gram afgevallen?quote:Op zondag 14 januari 2018 01:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als jij nou eens uitlogt en FOK! blokkeert via wat dan ook, ben ik in elk geval snel uit je systeem.
quote:
Drugquote:
Yo Huge! Gaat lekker man, paar kilo afgevallen ondertussen (Geen wonderen, maar toch 6 kg) Was zelfs aan't werk en shit!quote:Op zondag 14 januari 2018 01:45 schreef hugecooll het volgende:
Eyyy hoe ist dan? Nog een beetje aan jezelf gewerkt en zo?
Oh oh kijk jou goed bezig zijn danquote:Op zondag 14 januari 2018 01:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yo Huge! Gaat lekker man, paar kilo afgevallen ondertussen (Geen wonderen, maar toch 6 kg) Was zelfs aan't werk en shit!
Mijn doel is i.i.g de 90 kilo aan te tikken voor't eind van het jaar.quote:Op zondag 14 januari 2018 01:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh oh kijk jou goed bezig zijn danOp wat zit je nu dan en wat is je doel?
Okok al ingeschreven bij een sportschool?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn doel is i.i.g de 90 kilo aan te tikken voor't eind van het jaar.
En waar ik op zit? Kilo of 40 mag er nog wel af voor ik de 90 aan tik zeg maar
Hugeyquote:Op zondag 14 januari 2018 02:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Okok al ingeschreven bij een sportschool?
2,5.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ben je nou trots dat je een maand aan het werk geweest bent?
quote:Op zondag 14 januari 2018 02:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ben je nou trots dat je een maand aan het werk geweest bent?
Ik vind het vooral knap van jou dat je zo verzuurd kan zijn terwijl je zelf net een jaartje ouder bent.quote:
Waarom ben je gestopt met werken na 2,5 maanden?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
2,5.
En JA, daar ben ik trots op.
Is moeilijk te bevatten voor jou misschien, maar als je 6 jaar thuis zit, en je krijgt een kans om te werken en pakt die aan, dan is dat alleen maar stimulerend, maakt niet uit hoe lang het duurt, werk is werk.
En uiteindelijk zat ik op 40 uur per week.
Weet je hoe veel dat isquote:Op zondag 14 januari 2018 02:09 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met werken na 2,5 maanden?
waar?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 3 tot 11 op m`n benen staan, muziek maken, dus ik vind het leuk geweest
My niggaquote:
Hoiquote:
How is lifequote:
Same bruvquote:Op zondag 14 januari 2018 02:28 schreef Drug het volgende:
[..]
hm een gezellige puinhoop laat ik daarop houden
En met jou?
Qftquote:
Tong gedroeg zich dan ook erg debiel en dramatisch.quote:
nou kom op man, dat is zijn shtickquote:Op zondag 14 januari 2018 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tong gedroeg zich dan ook erg debiel en dramatisch.
Ik vind Tong wel leuk.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tong gedroeg zich dan ook erg debiel en dramatisch.
Ik ben haske lief.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe eens lief dan. Dis is not da wae
Als je slaaptquote:
Hij heeft ontslag genomenquote:Op zondag 14 januari 2018 02:32 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb je zin in pizza?![]()
2.5 maand gewerkt. Werk je nog of ben je drm terug op fok?
Hij kan best grappig zijn maar hij gedroeg zich echt verkeerd bij zijn comeback.quote:
Ja was niet zo handig maar goed kan gebeuren.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kan best grappig zijn maar hij gedroeg zich echt verkeerd bij zijn comeback.
Oh, dat was niet zo moeilijk.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
letterlijk pikki ook. Hoe ben je door de sollicitatie van fok heengekomen?
Nou doe je jezelf toch echt te minquote:Op zondag 14 januari 2018 02:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Moet wel toegeven. Braddie possetje en tong zijn wel de users die fok! Maken.
Possetje is ook weg trouwens hij had laatst nog filmpje over haags gemaakt.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:40 schreef defokkingfoker het volgende:
o jaquote:Op zondag 14 januari 2018 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Possetje is ook weg trouwens hij had laatst nog filmpje over haags gemaakt.
Possetje weg?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Badtripbob ook welquote:Op zondag 14 januari 2018 02:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Paar dagen nu denk ik.quote:
iwanus ook trouwens. Was hem vergeten. Waar is hij eigenlijk? Geen mieps meer?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Link?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:
https://www.youtube.com/channel/UCPtTi7SvvWygAkbwPbahINQquote:Op zondag 14 januari 2018 02:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Soms post hik wel toffe filmpjes. Ben zn kanaalnaam alleen vergeten
Niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Braddie wanneer ga jij sketches posten?
Klopt, prachtige shitquote:Op zondag 14 januari 2018 02:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hij moest ook zijn lach zelf inhouden
Mja, de ene stream krijg ik wel wat, andere stream niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hey braad, heb je nou nog een beetje doekoe gevangen tijdens je stream laatst?
quote:Op zondag 14 januari 2018 03:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, de ene stream krijg ik wel wat, andere stream niet.
Laatste stream (Gisternacht) kreeg ik 1 euro, stream daarvoor totaal 87 cent, maar wie het kleine niet eerd.
En als ik er mensen mee vermaak, dan graag
Deze:quote:
quote:Op zondag 14 januari 2018 03:00 schreef Braddie het volgende:
Maar dat gepraat over vlogs en streams enz, kan in dat vloggen topic.
ONZ / Vloggen Topic #1
holy shit rijd die auto nogsteedsquote:
Yes!quote:Op zondag 14 januari 2018 03:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
holy shit rijd die auto nogsteeds
Was ook geen crew bash gewoon voor de lol zover ik weet, zo iets zei die ook in topic waar die hem plaatste.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Dat filmpje over haags was wel baas trouwens. Maar mag toch gwn? Fok en crew bashen buiten fok om?
Kapitein Koek neemt het roer over.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik kaap deze topic gewoon. Je weetz thats how i roll
Oh mijn god. Dat is zolang geleden.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kapitein Koek neemt het roer over.
Die braddie video's kunnen daar ook prima.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:57 schreef Braddie het volgende:
Maar Edwin zijn video's kunnen ook hier !
ONZ / Vloggen Topic #1
Ik rij al bijna 1 half jaar in een autoquote:Op zondag 14 januari 2018 03:14 schreef sig000 het volgende:
Yo Brad ik heb de perfecte auto te koop voor je de spanrollen rammelen wat maar verder prima bak.
Ja true, dit was gewoon een kijk mij terug zijn topic.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die braddie video's kunnen daar ook prima.
Een reserve is altijd handig.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij al bijna 1 half jaar in een auto
Thanks, geshagged wel, maar gewillig?quote:Op zondag 14 januari 2018 04:04 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Braddie, welkom terug. Nog een beetje gewillige bitches geshagged?
Lekker manquote:Op zondag 14 januari 2018 04:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks, geshagged wel, maar gewillig?
Record is iets van anderhalf jaar met de Twingo, toch?quote:Op zondag 14 januari 2018 03:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij al bijna 1 half jaar in een auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |