quote:Je edit de quote van dat bericht door speeddinges maar laat het oorspronkelijke bericht staan..
Op zaterdag 15 februari 2003 03:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
en wat is het probleem?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 03:05 schreef SunChaser het volgende:
Doet me denken aan de mop: hoeveel Joden passen er in een Volkswagen.
quote:Was dat niet iets met een asbak?
Op zaterdag 15 februari 2003 03:06 schreef Loedertje het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 03:05 schreef Loedertje het volgende:[..]
Je edit de quote van dat bericht door speeddinges maar laat het oorspronkelijke bericht staan..
Ik heb een heel bericht van speedfreakssj leeggehaald vanwege uitspraken die daarin stonden. Uitspraken van hem dus. Het ging niet om het aangehaalde stuk tekst.
quote:twasnietbedoeld als voorzetje, maar betekent de quote dat je het antwoord wilt weten soms?
Op zaterdag 15 februari 2003 03:06 schreef Loedertje het volgende:
quote:Het gaat WEL om het aangehaalde stukje
Op zaterdag 15 februari 2003 03:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik heb een heel bericht van speedfreakssj leeggehaald vanwege uitspraken die daarin stonden. Uitspraken van hem dus. Het ging niet om het aangehaalde stuk tekst.
immers
actie= reactie..
quote:Het antwoord weet ik wel alleen ik quote je om duidelijk te maken dat het vergelijkbaar was..
Op zaterdag 15 februari 2003 03:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
twasnietbedoeld als voorzetje, maar betekent de quote dat je het antwoord wilt weten soms?
quote:Okidoki.
Op zaterdag 15 februari 2003 03:43 schreef Loedertje het volgende:[..]
Het antwoord weet ik wel alleen ik quote je om duidelijk te maken dat het vergelijkbaar was..
quote:Nou, dan mag je me morgen uitleggen waarom jij beter weet dan ik zelf dat het mij niet ging om de post die jij aanhaalde.
Op zaterdag 15 februari 2003 03:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Het gaat WEL om het aangehaalde stukje
immers
actie= reactie..
Volgens mij werd die in de door mij ge-editte post niet eens gequote, maar goed, wat dat betreft kan ik me vergissen. Maar alleen dat zou al duidelijk moeten maken dat het mij daar niet om ging, maar om de uitlatingen van speeddingus.
quote:Het gaat me er ook niet om dat er iemand op zijn strepen gaat staan ( want schijnbaar zijn er scheidsrechters nodig, helaas) maar wel de manier waarop dit gebeurd.
Op donderdag 13 februari 2003 08:26 schreef robh het volgende:[..]
Als je geen reden hebt om je aangesproken te voelen, voel je dan aub niet aangesproken. Om een topic nog enigszins te redden en niet te laten vervallen in een flame-oorlog moet je af en toe gewoon op je strepen gaan staan. Het alternatief is het topic sluiten, en daar is, ongeacht het post-gedrag, iedereen de dupe van.
quote:Het vriendelijk vragen helpt jammergenoeg niet altijd. En dan wordt de terminologie wat ongenuanceerder. Jammer, maar helaas is het af en toe nodig...
Op zondag 16 februari 2003 14:54 schreef eNaSnI het volgende:Het gaat me er ook niet om dat er iemand op zijn strepen gaat staan ( want schijnbaar zijn er scheidsrechters nodig, helaas) maar wel de manier waarop dit gebeurd.
Zie hieronder:
Poll dichtgegooid, mag hij weer open
Ik vind dat m'n poll niet terecht is gesloten en vraag hierbij om hem weer te openen.
quote:volledig mee eens..
Op woensdag 19 februari 2003 20:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Waarom is Het Artikel van Pfaff dicht? de motivatie van robh is 'speculatie'. Niet dus. Het artikel is verschenen in een gerenommeerde krant (de International herald Tribune) en erin wordt een hoge Amerikaanse functionaris geciteerd. Bovendien heeft het stuk op de Fp gestaan als Nieuws. Het eerste topic erover werd gesloten omdat men (blijkbaar) Der Spiegel niet betrouwbaar genoeg vond, maar in Het Artikel van Pfaff heb ik het oorspronkelijke artikel geciteerd. Ik ben erg benieuwd waarom DAT speculatie is en dicht gaat, terwijl een kul onderwerp in bv WFT over Jupiter die de tweede zon wordt, wel openblijft.
Gooi open dat topic !!!
ten eerste gaat dit over een bericht wat ook op de FP staat.
ten tweede zijn er bronvermeldingen
ten derde is dit dan toch wel uitermate belangrijk om te weten omdat dit een effect zal hebben op alle europeanen...
en om nog een duidelijke bron te geven om te laten zien dat het GEEN speculaties zijn
http://www.observer.co.uk/international/story/0,6903,896573,00.html
quote:Wij vonden dat artikel in dergelijke bewoordingen behoorlijk speculatief. En behalve dat, er zijn inmiddels meer dan voldoende topics over de VS en/of Irak en/of het standpunt van de VS vs EU waar dit in zou passen. Het is simpelweg onnodig om voor elk artikel dat ergens verschijnt een apart topic te openen.
Op woensdag 19 februari 2003 20:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Waarom is Het Artikel van Pfaff dicht? de motivatie van robh is 'speculatie'. Niet dus. Het artikel is verschenen in een gerenommeerde krant (de International herald Tribune) en erin wordt een hoge Amerikaanse functionaris geciteerd. Bovendien heeft het stuk op de Fp gestaan als Nieuws. Het eerste topic erover werd gesloten omdat men (blijkbaar) Der Spiegel niet betrouwbaar genoeg vond, maar in Het Artikel van Pfaff heb ik het oorspronkelijke artikel geciteerd. Ik ben erg benieuwd waarom DAT speculatie is en dicht gaat,
Ook dat het op de FP staat is geen argument, dit is het forum, niet de FP.
quote:Dit is OOG, geen WFT.
terwijl een kul onderwerp in bv WFT over Jupiter die de tweede zon wordt, wel openblijft.
quote:ach we gaan weer allerlei uitvluchten verzinnen om maar niet toe te geven dat de beslissing om het topic te sluiten onjuist was..
Op donderdag 20 februari 2003 00:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wij vonden dat artikel in dergelijke bewoordingen behoorlijk speculatief.
De VS Dreigt met zware economische sancties tegen onze buren waarvan de economie gelinkt is met de onze..
heb je enig benul wat voor effect dat heeft op Nederland
en dat nieuws wil je wegmoffelen met een lul smoes ??????
we hebben het hier niet over een onenigheidje maar over serieuze plannen om de Duitse Economie ( en dus ook onze ) te ruineren
Zoiets verdient toch zeker een eigen topic !!!
lees nog effe de link die ik de post hierboven heb gegeven misschien dat je dan begrijpt wat de ernst hiervan is..
quote:Ik ben normaal geen drammer, maar dit vind ik dus een kul redenering. Er wordt in de Amerikaanse pers openlijk gepraat over plannen van de Amerikaanse regering om de regering van een bevriende natie onderuit te schoffelen, alleen omdat men het met een bepaald standpunt niet eens is.
Op donderdag 20 februari 2003 00:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Wij vonden dat artikel in dergelijke bewoordingen behoorlijk speculatief. En behalve dat, er zijn inmiddels meer dan voldoende topics over de VS en/of Irak en/of het standpunt van de VS vs EU waar dit in zou passen. Het is simpelweg onnodig om voor elk artikel dat ergens verschijnt een apart topic te openen.
Ook dat het op de FP staat is geen argument, dit is het forum, niet de FP.
[..]Dit is OOG, geen WFT.
Het argument dat dit onder de Irak topics valt snijdt ook geen hout. In dit geval heeft het toevallig betrekking op een Irak-besluit van Amerika, maar de achterliggende gedachte om het artikel te plaatsen was, dat Amerika zich dus blijkbaar God aan het voelen is. Volgende keer willen ze de nederlandse regering onderuit halen omdat wij weigeren de World Series Live uit te zenden. Of omdat we ondanks het feit dat Amerika het niet leuk vindt, toch het homo-huwelijk handhaven. Of omdat we aangeven dat we eigenlijk vinden dat Amerika zich minder met Panama moet bemoeien of zo.
Nogmaals: Het gaat om de trend die door het artikel gesuggereerd wordt. Dit wegmoffelen in een ander Irak topic doet geen recht aan de zeer serieuze implicaties die deze Amerikaanse houding op de toekomstige verhoudingen op internationaal gebied kan hebben.
Je zou het zelfs kunnen zien als een casus belli. En dan zijn we als Nederland verplicht (zie het Navo-handvest) Duitsland bij te staan in de strijd tegen Amerika.
quote:Serieuze plannen? Er wordt niet 1 naam genoemd als bron en concreet is het ook al niet. Pure speculatie.
Op donderdag 20 februari 2003 00:41 schreef Fonkmeistah het volgende:ach we gaan weer allerlei uitvluchten verzinnen om maar niet toe te geven dat de beslissing om het topic te sluiten onjuist was..
De VS Dreigt met zware economische sancties tegen onze buren waarvan de economie gelinkt is met de onze..
heb je enig benul wat voor effect dat heeft op Nederland
en dat nieuws wil je wegmoffelen met een lul smoes ??????we hebben het hier niet over een onenigheidje maar over serieuze plannen om de Duitse Economie ( en dus ook onze ) te ruineren
Zoiets verdient toch zeker een eigen topic !!!
Het zou prima aansluiten bij VS wil militaire bases in Europa als in Koeweit. en behoeft dus geen ander topic.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:01 schreef Jabberwockie het volgende:
Okee ik wist niet dat er tegenwoordig in het forum zelf gereageerd moest worden met feedback.Zie hieronder:
Poll dichtgegooid, mag hij weer openIk vind dat m'n poll niet terecht is gesloten en vraag hierbij om hem weer te openen.
quote:Die poll bevat niets meer dan een berg statements die in diverse topics aan bod komen. Ik zie er daarom ook echt geen toegevoegde waarde in om daar (weer) een apart topic over te beginnen.
Op donderdag 20 februari 2003 11:46 schreef Graaljager het volgende:
Hallo, ik snap dat er ook andere discussies zijn, maar zie mijn topic eerder op deze pagina, en mijn post in het Algemene Feedback forum, kan daar even op gereageerd worden?
quote:Problemen met lezen, rob? In het artikel worden meerdere namen genoemd. Niks speculatie dus.
Op donderdag 20 februari 2003 08:38 schreef robh het volgende:[..]
Serieuze plannen? Er wordt niet 1 naam genoemd als bron en concreet is het ook al niet. Pure speculatie.
quote:Zie boven. het gaat niet zozeer om het feit dat het nu over Irak gaat, als wel over de achterliggende gedachte, dat Amerika een bevriende natie onderuit wil schoppen wegens andersdenken. Me dunkt dat zoiets best een topic verdient.
Het zou prima aansluiten bij VS wil militaire bases in Europa als in Koeweit. en behoeft dus geen ander topic.
quote:Idd worden er meerdere namen genoemd, maar als de bron "one source" heet dan blijf ik sceptisch.
Op donderdag 20 februari 2003 12:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Problemen met lezen, rob? In het artikel worden meerdere namen genoemd. Niks speculatie dus.
quote:De mogelijke troepenverplaatsing is al tijden bekend. En aangezien het artikel nog steeds niet met feiten komt lijkt me dat het speculeren prima in het topic kan dat is aangegeven.
Zie boven. het gaat niet zozeer om het feit dat het nu over Irak gaat, als wel over de achterliggende gedachte, dat Amerika een bevriende natie onderuit wil schoppen wegens andersdenken. Me dunkt dat zoiets best een topic verdient.
quote:Dat is je goed recht. Maar dat blijf ik geen reden vinden om een topic dicht te gooien. Verplaats het dan naar GC.
Op donderdag 20 februari 2003 12:49 schreef robh het volgende:[..]
Idd worden er meerdere namen genoemd, maar als de bron "one source" heet dan blijf ik sceptisch.
quote:Aaaarghhhh!!!
[..]De mogelijke troepenverplaatsing is al tijden bekend. En aangezien het artikel nog steeds niet met feiten komt lijkt me dat het speculeren prima in het topic kan dat is aangegeven.
quote:DAAR gaat het om! Niet specifiek om Irak, maar om de in het artikel gesuggereerde houding van de Amerikanen t.o.v. een bevriende natie.
Het argument dat dit onder de Irak topics valt snijdt ook geen hout. In dit geval heeft het toevallig betrekking op een Irak-besluit van Amerika, maar de achterliggende gedachte om het artikel te plaatsen was, dat Amerika zich dus blijkbaar God aan het voelen is. Volgende keer willen ze de nederlandse regering onderuit halen omdat wij weigeren de World Series Live uit te zenden. Of omdat we ondanks het feit dat Amerika het niet leuk vindt, toch het homo-huwelijk handhaven. Of omdat we aangeven dat we eigenlijk vinden dat Amerika zich minder met Panama moet bemoeien of zo.Nogmaals: Het gaat om de trend die door het artikel gesuggereerd wordt. Dit wegmoffelen in een ander Irak topic doet geen recht aan de zeer serieuze implicaties die deze Amerikaanse houding op de toekomstige verhoudingen op internationaal gebied kan hebben.
quote:VS wil militaire bases in Europa als in Koeweit.
Op donderdag 20 februari 2003 15:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:DAAR gaat het om! Niet specifiek om Irak, maar om de in het artikel gesuggereerde houding van de Amerikanen t.o.v. een bevriende natie.
Dát topic gaat al over de troepenverspreiding (geen Irak), dat er een andere reden voor de verspreiding en verplaatsing zou kunnen bestaan kun je daar toch gewoon bediscussieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |