quote:Er is gewoon besloten om in elk forum een eigen feedback topic te maken dat voor dat forum bedoeld is. Vandaar dat dit topicje er nu staat
Op zaterdag 21 december 2002 16:45 schreef Loedertje het volgende:
mmmaaar, het gaat NU toch eindelijk goed?
quote:hhmm.. Dat gemiep van vanmiddag had ik even over het hoofd gezien. Topic is weer schoongeveegd.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:
Uhm... Prettige sfeer in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Topic is weer schoongeveegd.
quote:We doen hier niet aan halve maatregelen
Op vrijdag 3 januari 2003 22:55 schreef calvobbes het volgende:En niet zo'n klein beetje ook
http://www.cafeshops.com/cp/prod.aspx?p=stuporstore.3334057&zoom=yes#zoom
Selectieve prutmod.
quote:Heeft niets te maken met selectiviteit, maar gewoon met het feit dat er verschillende keren zowel door mij als door robh gevraagd is om de hoeveelheid cartoons binnen de perken te houden, zodat de discussie niet verdrongen wordt door de (al dan niet) lollige plaatjes.
Op zondag 5 januari 2003 15:38 schreef Loedertje het volgende:
Die van mij moest weg en die in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11 blijven gewoon staan?Selectieve prutmod.
Wanneer aan die verzoeken geen gehoor wordt gegeven dan volgen er op een gegeven moment gewoon edits. En dat gegeven moment was er nu dus.
Nogmaals, zoals al eens eerder gezegd: Een keer een cartoon tussendoor is niet erg, maar het moet niet de overhand krijgen.
quote:Oh, dus over tien postings zou het in principe wel weer mogen..
Op zondag 5 januari 2003 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nogmaals, zoals al eens eerder gezegd: Een keer een cartoon tussendoor is niet erg, maar het moet niet de overhand krijgen.
quote:Ik ga geen getallen hangen aan een term als 'een keer tussendoor'.
Op zondag 5 januari 2003 15:52 schreef Loedertje het volgende:
Oh, dus over tien postings zou het in principe wel weer mogen..
quote:je mod gewoon selectief
Op zondag 5 januari 2003 15:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik ga geen getallen hangen aan een term als 'een keer tussendoor'.
punt uit.
quote:Ik heb het vriendelijk gevraagd. Had je het plaatje eerder neergezet dan had ik het laten staan, maar we moeten ergens de grens trekken om de discussie enigszins een discussie te houden.
Op zondag 5 januari 2003 15:38 schreef Loedertje het volgende:
Die van mij moest weg en die in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11 blijven gewoon staan?Selectieve prutmod.
Jammer dat het jouw plaatje was, want ik vind m wel leuk hoor
quote:Die plaatjes voegen wel degelijk iets toe..
Op zondag 5 januari 2003 16:06 schreef robh het volgende:[..]
Ik heb het vriendelijk gevraagd. Had je het plaatje eerder neergezet dan had ik het laten staan, maar we moeten ergens de grens trekken om de discussie enigszins een discussie te houden.
quote:Zulke plaatjes voegen niets toe aan een discussie. Of mis ik iets in dat plaatje wat al niet eerder in die discussie verwoord is?
Op zondag 5 januari 2003 16:21 schreef Loedertje het volgende:Die plaatjes voegen wel degelijk iets toe..
quote:Politieke cartoons e.d.
Op zondag 5 januari 2003 16:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is een algemeen 'actualiteiten-cartoons' topic misschien een idee?
quote:Ja, ik weet dat dat topic er is, daarom had ik het ook over een topic met cartoons over actualiteiten
Op zondag 5 januari 2003 16:32 schreef Loedertje het volgende:[..]
quote:Hm, en die posting van 17 december zagen alle mods over het hoofd?
Op zondag 5 januari 2003 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Ja, ik weet dat dat topic er is
quote:Een Canadese WO2 poster met daarop een Canadese soldaat, ge-Photoshopped om de motieven van de VS te tonen. Huh ?
Op zondag 5 januari 2003 16:21 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die plaatjes voegen wel degelijk iets toe..
ze bedoelt deze
die is best wel ziek eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 05-01-2003 16:46]
quote:Nou.. Ik denk het niet.
Op zondag 5 januari 2003 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Hakenkruisjes morgen daar wel trouwens..
quote:Die van mij was kennelijk veeeel zieker, die moest acuut weg
Op zondag 5 januari 2003 16:45 schreef speedcore het volgende:
-edit-ze bedoelt deze
die is best wel ziek eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 05-01-2003 16:47]
quote:nog eens kijken dan, maar nu met je ogen open
Op zondag 5 januari 2003 16:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nou.. Ik denk het niet.
quote:Cooool dat je dat ziet!
Op zondag 5 januari 2003 16:38 schreef CeeJee het volgende:[..]
Een Canadese WO2 poster met daarop een Canadese soldaat, ge-Photoshopped om de motieven van de VS te tonen. Huh ?
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 05-01-2003 16:49]
quote:Doe zelf maar.
Op zondag 5 januari 2003 16:46 schreef speedcore het volgende:
nog eens kijken dan, maar nu met je ogen open
quote:Zie hierboven, daar staat uitgelegd waarom jouw plaatje weggehaald is.
Op zondag 5 januari 2003 16:46 schreef Loedertje het volgende:
Die van mij was kennelijk veeeel zieker, die moest acuut weg
quote:Weet je dan ook waarom die andere wel 2 weken mocht blijven staan?
Op zondag 5 januari 2003 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Zie hierboven, daar staat uitgelegd waarom jouw plaatje weggehaald is.
quote:jij eerst, jij bent er voor aangenomen.
Op zondag 5 januari 2003 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Doe zelf maar.
[..]
Als die daadwerkelijk in oog was geplaatst hadden ze hem direct naar GC gegooit..geen discussiewaarde
quote:Dat mocht niet, maar blijkbaar was niemand die laatste post opgevallen. En nog maar eens, in een laatste poging om het door te laten dringen: De reden waarom jouw post weg is gehaald is een volkomen andere reden dan waarom dat plaatje weggehaald wordt.
Op zondag 5 januari 2003 16:49 schreef Loedertje het volgende:
Weet je dan ook waarom die andere wel 2 weken mocht blijven staan?
voorzichtige aanname: een last-post van M.ALTA maakt een topic erg onaantrekkelijk om te openen.
quote:Extra oplettenheid bij juist een user als malta hebben jullie niet overwogen?
Op zondag 5 januari 2003 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:voorzichtige aanname: een last-post van M.ALTA maakt een topic erg onaantrekkelijk om te openen.
quote:Loop nou eens niet zo te drammen zeg. Het kan altijd voorkomen dat zo'n laatste post in een topic een hele tijd niet gezien wordt omdat het topic daarna snel wegzakt.
Op zondag 5 januari 2003 17:06 schreef Loedertje het volgende:
Extra oplettenheid bij juist een user als malta hebben jullie niet overwogen?
quote:(pruil*
Op zondag 5 januari 2003 17:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Loop nou eens niet zo te drammen zeg.
Overigens nieuws hoorde ooit gewoon in ANM, tegenwoordig niet meer
quote:dat heet borrelpraat tegenwoordig dus GC
Op zondag 5 januari 2003 17:14 schreef Loedertje het volgende:[..]
(pruil*
Overigens nieuws hoorde ooit gewoon in ANM, tegenwoordig niet meer
quote:Dan kan OOG wel dicht toch?
Op zondag 5 januari 2003 17:16 schreef Re het volgende:[..]
dat heet borrelpraat tegenwoordig dus GC
quote:Handige tips en uitspraken om een idee van OOG te krijgen ;)
Op zondag 5 januari 2003 17:19 schreef Loedertje het volgende:Dan kan OOG wel dicht toch?
quote:nee, er moet toch ergens gebashed worden
Op zondag 5 januari 2003 17:19 schreef Loedertje het volgende:[..]
Dan kan OOG wel dicht toch?
quote:Supertip!
Op zondag 5 januari 2003 17:21 schreef robh het volgende:[..]
Handige tips en uitspraken om een idee van OOG te krijgen ;)
quote:hmm.. Volgens mij moest er nog iets aangepast worden
Op zondag 5 januari 2003 17:25 schreef Loedertje het volgende:[..]
Supertip!
Ik ga Joker1977 direct mailen!
quote:Van wegzakken was geen sprake
Op zondag 5 januari 2003 17:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[.Het kan altijd voorkomen dat zo'n laatste post in een topic een hele tijd niet gezien wordt omdat het topic daarna snel wegzakt.]
hmm.. Volgens mij moest er nog iets aangepast worden
.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:27 schreef Loedertje het volgende:[..]
Van wegzakken was geen sprake
Maar ik ken de FAQ... dus ik kijk er niet zo vaak in .
quote:Nogmaals er zijn ook mensen die het niet zien.
Op maandag 6 januari 2003 15:23 schreef Loedertje het volgende:
*de mensen* snappen de link tussen de titel en het stukje juist wel (zie o.a. de reacties van SCH)
Als je een discussie wilt starten aan de hand van een artikel, waarin het woord klassejustitie niet genoemd en dus zijdelings er wat mee te maken kan hebben, dan is het toch normaal dat je aangeeft wat voor jou de motivatie is?
Dus geef je visie en motiveer dat. En dan dekt de titel de lading wel!
Ander voorstel dan: "Justitie laat grote fraudezaken liggen." Is dat meer naar je zin?
quote:Klassejustitie dus
Op maandag 6 januari 2003 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja, sorry Loedertje, maar ik blijf er ook bij dat die titel die jij er boven zetten de lading gewoon niet dekt, en niet duidelijk aangeeft wat je nou wilt bereiken.Ander voorstel dan: "Justitie laat grote fraudezaken liggen." Is dat meer naar je zin?
quote:Een titel als 'klassejustitie' kan op veel meer slaan dan waar het in het artikel over gaat. Bovendien impliceert 'klassejustitie' een zekere vorm van opzet of moedwil om bepaalde zaken niet aan te pakken.
Op maandag 6 januari 2003 15:44 schreef Loedertje het volgende:[..]
Klassejustitie dus
Maar is die titel nu OK of niet?
quote:Neen.
Op maandag 6 januari 2003 15:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Maar is die titel nu OK of niet?
Het belemmert de normale discussie namelijk.
J.
quote:Wat daar gaande was noem ik geen discussie meer. En het slotje was een 'puinruim'-slotje, om te voorkomen dat ik bezig blijf het verwijderen van gequote reacties.
Op woensdag 8 januari 2003 01:00 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik de tijdelijke slotjes in de Israël-Palestina en de Gretta D. topics (in Politiek), ondanks sommige bedenkelijke reacties, toch iets te voorbarig vind.Het belemmert de normale discussie namelijk.
J.
Leuk dat antwoord van je, maar ik krijg niet echt de kans om daar op te reageren.
Je zegt dat ik het in het centrale topic van Ayaan Hirshi Ali moet gooien. Sorry, maar het onderwerp van mijn topic gaat niet over AHA, maar is naar aanleiding van. Het gaat mij om de reacties van sommige moslims op uitspraken van AHA. Dit staat verder los van alle andere gebeurtenissen rond AHA. Het onderwerp van mijn topic was dus de moslims die raar reageren als er iets over hun geloof wordt gezegt, en NIET AHA.
En ja, ik ben nogal duidelijk in mijn mening met wat er zou moeten gebeuren met de moslims die dit soort uitspraken doen. Maar ik spreek tenminste geen fatwa over ze uit. Het is mijn mening wat er moet gebeuren met mensen die zich niet aan de Nederlandse normen, waarden en wetten kunnen houden. Klinkt me raar dat ik die mening niet mag uiten. Ik scheer niet de hele moslim gemeenschap over 1 kam, ik pik de gene eruit die deze uitspraken doen!
edit: typo + topic waar het eigenlijk om gaat: Homo's zijn varkens, moslims zijn perfect
[Dit bericht is gewijzigd door beany op 29-01-2003 13:29]
maarruhh, waarom zit die vent OP de kameel eigenlijk?
quote:omdat ie van ze drommedares steets af gleet lol he eh he
Op woensdag 29 januari 2003 13:57 schreef Generaal_Foutje het volgende:LOL
maarruhh, waarom zit die vent OP de kameel eigenlijk?
quote:Je topic is op slot gegaan omdat het in eerste instantie leek (aan de hand van het nieuwsbericht waar jij naar linkte) dat het een dubbeltopic was.
Op woensdag 29 januari 2003 13:22 schreef beany het volgende:
Waarom Topic dicht?Leuk dat antwoord van je, maar ik krijg niet echt de kans om daar op te reageren.
edit: typo + topic waar het eigenlijk om gaat: Homo's zijn varkens, moslims zijn perfect
Als ik een topic maak, genaamd 'Post hier alles wat je kwijt wil' zijn we snel klaar. Dan mag niemand meer een nieuw topic openen omdat er al 1 topic is waar zijn/haar verhaal in past.
Ik moet nou eenmaal kotsen van de kortzichtigheid van de moslims die reageren zoals in dat nieuws stuk staat.
Geen discussiewaarde? Het feit dat er moslims in Nederland zijn die pleiten/hopen/aansturen op een fatwa lijkt mij toch discussie stof genoeg!
Kortom: wat ik hier merk is dat wanneer je wat kritisch wordt, je mond wordt gesnoerd omdat Fok! bang is om als rechts bolwerk te boek te staan. Het enige wat ik wil, is mijn mening uiten, en kijken hoe anderen daarop op reageren om te zien of ik het nou verkeerd zie en dat er mensen zijn die mij de zaak van een andere kant kunnen belichten.
En over dubbel topics. Er zijn ZOVEEL dubbel topics hier die NIET gesloten worden. En dan wil ik het nog niet eens hebben over de ONZIN topics die hier rondzwerven.
Ik vond het Fok! forum best wel leuk. Maar als ik niet kritisch mag zijn, is de lol er al snel af.
Fok! moet eens leren dat harde kritiek daadwerkelijk een toegevoegde waarde kan hebben. De vrede bewaren door alles maar op slot te pleuren wat jullie niet aanstaat is erg kortzichtig.
quote:Zie: Post hier alles wat je kwijt wilt.
Op woensdag 29 januari 2003 14:16 schreef beany het volgende:
Dus,Als ik een topic maak, genaamd 'Post hier alles wat je kwijt wil' zijn we snel klaar. Dan mag niemand meer een nieuw topic openen omdat er al 1 topic is waar zijn/haar verhaal in past.
quote:Geef dan een aanzet tot discussie, en geen FP reactie.
Ik moet nou eenmaal kotsen van de kortzichtigheid van de moslims die reageren zoals in dat nieuws stuk staat.Geen discussiewaarde? Het feit dat er moslims in Nederland zijn die pleiten/hopen/aansturen op een fatwa lijkt mij toch discussie stof genoeg!
quote:Er zijn legio topics waar je mening over moslims kwijt kunt, deze topics lopen als een trein dus de nut van nog een topic ontgaat me (temeer omdat jouw topic niet aan de FAQ voldoet)
Kortom: wat ik hier merk is dat wanneer je wat kritisch wordt, je mond wordt gesnoerd omdat Fok! bang is om als rechts bolwerk te boek te staan. Het enige wat ik wil, is mijn mening uiten, en kijken hoe anderen daarop op reageren om te zien of ik het nou verkeerd zie en dat er mensen zijn die mij de zaak van een andere kant kunnen belichten.
quote:Zie hierboven.
En over dubbel topics. Er zijn ZOVEEL dubbel topics hier die NIET gesloten worden. En dan wil ik het nog niet eens hebben over de ONZIN topics die hier rondzwerven.
quote:Je weet er geen echt antwoord op dus....
Op woensdag 29 januari 2003 14:26 schreef robh het volgende:[..]
Zie: Post hier alles wat je kwijt wilt.
quote:Ik geef heel duidelijk weer hoe het is. Mensen kunnen daarop reageren. Of moet ik er onder zetten 'hoe denken jullie er over?' Als dat zo is, maak ik met liefde een nieuw topic aan, met als toevoeging dat zinnetje
[..]Geef dan een aanzet tot discussie, en geen FP reactie.
quote:Waarom zijn er legio topics? Moeten die dan ook niet allemaal worden gesloten op 1 na? Zo niet, heropen dan mijn topic weer.
[..]Er zijn legio topics waar je mening over moslims kwijt kunt, deze topics lopen als een trein dus de nut van nog een topic ontgaat me (temeer omdat jouw topic niet aan de FAQ voldoet)
En welk gedeelte voldoet er niet aan de FAQ? Moet je eens meer uitleggen, want ik zie het niet. Misschien handig als ik in de toekomst een topic open wat over moslims gaat. Ik zie het gewoon niet, ik uit alleen mijn mening.
quote:u2
[..]Zie hierboven.
quote:Na aanleiding van de hetze rondom Hirshi Ali, waar al een topic over loopt, wil jij een nieuw topic maken, dat is dubbel ergo slot.
Op woensdag 29 januari 2003 14:31 schreef beany het volgende:Ik geef heel duidelijk weer hoe het is. Mensen kunnen daarop reageren. Of moet ik er onder zetten 'hoe denken jullie er over?' Als dat zo is, maak ik met liefde een nieuw topic aan, met als toevoeging dat zinnetje
Jouw mening past in al deze topics. En daarom is het zinloos om er een apart topic voor te openen.
Zie de FAQ voor de criteria waaraan een topic moet voldoen.
En kotssmileys
complementeren natuurlijk nooit een stelling/onderbouwde mening in een discussie
quote:Je moet eens beter gaan lezen denk ik. Ik open geen topic OVER AHA, maar naar aanleiding van uitspraken die moslims daarin doen. Ik wil het niet hebben over geloof/kledij/taal/integratie/terroristen/haarkleur/sexuele voorkeur van moslims maar over het feit dat Nederlandse moslims proberen een fatwa te organiseren. Ik zoek in de search op fatwa, en geen van de topics gaan over het feit dat Nederlandse moslims een fatwa willen(suggereren).
Op woensdag 29 januari 2003 14:46 schreef robh het volgende:[..]
Na aanleiding van de hetze rondom Hirshi Ali, waar al een topic over loopt, wil jij een nieuw topic maken, dat is dubbel ergo slot.
Er lopen al genoeg topics over alle mogelijk kenmerken van moslims (geloof/kledij/taal/integratie/terroristen/haarkleur/sexuele voorkeur etc etc)
quote:
Jouw mening past in al deze topics. En daarom is het zinloos om er een apart topic voor te openen.
quote:Dat is je er wel heel erg gemakkelijk vanaf maken. Geef dan eens aan wat er fout is, want ik zie het niet
Zie de FAQ voor de criteria waaraan een topic moet voldoen.
quote:De kots smiley geeft heel duidelijk aan welke emotie ik er bij heb. Hey! Zijn smiley's daar niet voor????
Enkotssmileys
complementeren natuurlijk nooit een stelling/onderbouwde mening in een discussie
quote:lekkere bullshit. De titel van dat topic suggeert helemaal niet dat hier ook een discussie loopt over de fatwa e.d. Beetje flauw allemaal hoe je hiermee omgaat, maar goed, das het voordeel als je een modje bent. Duidelijkheid is hier ver te zoeken(je roept dat er een topic loopt, maar verdomt het om een linkje te plaatsen, ik vraag DUIDELIJK wat er mis is met mijn topic tov de FAQ en je reageert er NIET op)
Op woensdag 29 januari 2003 15:00 schreef robh het volgende:
Goed dan, formuleer ik het begrijpbaar. Over de uitspraken van AHA én de daaropvolgende opmerkingen van enkele moslims + de onrust die het heeft veroorzaakt loopt al een topic in POL.
Je scheept me gewoon af... Je doet maar
quote:Homo's zijn varkens, moslims zijn perfect
Op woensdag 29 januari 2003 15:06 schreef beany het volgende:lekkere bullshit. De titel van dat topic suggeert helemaal niet dat hier ook een discussie loopt over de fatwa e.d. Beetje flauw allemaal hoe je hiermee omgaat, maar goed, das het voordeel als je een modje bent.
Over duidelijke topictitels valt te twisten blijkbaar.
quote:Ach ja, ik heb in de sluitpost vergeten om voor jou het linkje naar het enige centrale AHA topic te zoeken (in je topic in FB staat wel waar je heen moet btw). Mn excuses daarvoor.
Duidelijkheid is hier ver te zoeken(je roept dat er een topic loopt, maar verdomt het om een linkje te plaatsen, ik vraag DUIDELIJK wat er mis is met mijn topic tov de FAQ en je reageert er NIET op)
Wat er mis is met jou topic tav de faq? Het is stemmingmakend, je gebruikt kotssmileys, er zit geen nieuwsbericht bij, het nodigt niet uit tot discussie. Het is gewoon een dump.
Oja, het past prima in het centrale AHA topic in POL.
quote:De titel geeft duidelijk weer wat de kern van het probleem is. Maar goed, dat had een topic change kunnen zijn als het echt te is volgens jou
Op woensdag 29 januari 2003 15:21 schreef robh het volgende:[..]
Homo's zijn varkens, moslims zijn perfect
Over duidelijke topictitels valt te twisten blijkbaar.
quote:Tja, een Zie POL zegt mij niks. Ik weet niet dat je daarmee Politiek bedoelt. Het is gewoon erg bot hoe je er mee omgaat. Maar goed, zal wel beleid zijn
[..]Ach ja, ik heb in de sluitpost vergeten om voor jou het linkje naar het enige centrale AHA topic te zoeken (in je topic in FB staat wel waar je heen moet btw). Mn excuses daarvoor.
quote:- Stemmingmakend? Ik leg neer hoe ik er over denk, wat ik er van vind.
Wat er mis is met jou topic tav de faq? Het is stemmingmakend, je gebruikt kotssmileys, er zit geen nieuwsbericht bij, het nodigt niet uit tot discussie. Het is gewoon een dump.
quote:Ik blijf mezelf niet herhalen. Je weigert mijn posts goed te lezen.
Oja, het past prima in het centrale AHA topic in POL.
We houden het simpel: ik gooi bij deze een slotje op deze discussie. Er valt namelijk niet met je discussieren, je leest niet goed en je weigert goed of duidelijke antwoorden te geven.
Happy moderating!
*SLOTJE DISCUSSIE*
quote:Die is alweer dicht, zo'n tien minuten geleden.
Op woensdag 29 januari 2003 15:21 schreef robh het volgende:[..]
[Oja, het past prima in het centrale AHA topic in POL.
quote:deeltje 2
Op woensdag 29 januari 2003 15:42 schreef Generaal_Foutje het volgende:
bummer
Mogen we het dus niet meer over Nederlandse moslims die op een fatwa aansturen hebben...
Was het racistisch, xenofobisch of iets anders?
Volgens mij gaf ik mijn (nog steeds dragende) mening over het feit dat Mandela zijn zin niet krijgt en gelijk het woord "racisme" moet gebruiken.
Wat was hier fout aan?
quote:Erhm, ik quote een deel van het nieuwsbericht en geef daar mijn mening over en dit wordt als "offtopic" afgeschreven???
Op donderdag 30 januari 2003 15:13 schreef robh het volgende:
Het was offtopic. En generaliserend.
Het spijt me zeer maar dit gaat natuurlijk nergens over. Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen voordat je "=knip=" overheen paste
En generaliserend vind ik ook extreem overdreven. Het is een voorval waarover al veel vaker gepost is, vooral in de discussies op de FP. Ik snap echt niet hoe je aan deze opvatting komt.
quote:Ik heb in het topic een "verduidelijkings-post" neergezet want schijnbaar snap je (en andere) mij niet.
Op donderdag 30 januari 2003 15:28 schreef robh het volgende:
Je kunt beter je mening anders formuleren. Op een niet-generaliserende/discriminerende manier wel te verstaan. Zeg wat je van het voorval vindt, niet van de huiskleur.
Trouwens, ik was niet rasictisch bezig. Of iemand met een donkere huidskleur een "neger" noemen in jouw ogen al racistisch
quote:Ik spreek even voor mezelf, maar ik vind het ook generalisatie, aangezien je zegt dat "een neger" heel snel begint over "racisme" als hij zijn zin niet krijgt.
Op donderdag 30 januari 2003 15:32 schreef kwib het volgende:
Trouwens, ik was niet rasictisch bezig. Of iemand met een donkere huidskleur een "neger" noemen in jouw ogen al racistisch
quote:Zoals het er nu staat vind ik het prima. En "racistisch"? daar heb ik het niet over.
Op donderdag 30 januari 2003 15:32 schreef kwib het volgende:Ik heb in het topic een "verduidelijkings-post" neergezet want schijnbaar snap je (en andere) mij niet.
quote:Okee, discriminerend dan. Dus iemand van Afrikaanse origine een "neger" noemen, is dat volgens jou discriminatie?
Op donderdag 30 januari 2003 15:39 schreef robh het volgende:[..]
Zoals het er nu staat vind ik het prima. En "racistisch"? daar heb ik het niet over.
quote:nee.
Op donderdag 30 januari 2003 15:43 schreef kwib het volgende:Okee, discriminerend dan. Dus iemand van Afrikaanse origine een "neger" noemen, is dat volgens jou discriminatie?
quote:"weer een zwarte die...."
Op donderdag 30 januari 2003 15:32 schreef kwib het volgende:
Neuh, op dat soort opmerkingen zitten we niet te wachten.
quote:Dan zie ik geen argumentatie waarom je mijn post verwijderd hebt. Maar ik heb geen zin in een verdere discussie omdat ik niet inzie wat hier mee te bereiken valt. Ik heb mijn mening geven in het betreffende Forum over het generaliseren wat volgens bepaalde personen door mij wordt gedaan. Het is op z'n minst merkwaardig dat het hebben van kritiek op een non-blank persoon gelijk wordt gezien als generalisatie terwijl als men de betreffende post goed had gelezen en er 3 seconden over had nagedacht duidelijk was te zien dat er hier totaal geen sprake was van generalisatie maar puur kritiek op de persoon zelf.
Op donderdag 30 januari 2003 15:46 schreef robh het volgende:[..]
nee.
Erg jammer.
*discussie sluit*
Nu is bijv. een topic dat ik (per abuis blijkbaar) gisteren opende m.b.t. State of the Union in rubriek "Met het oog op" direct geloten omdat in "rubriek Politiek" e.a. al was ge-opend.
Begrijpt u mijn verwarring ?
Wat zijn de criteria tussen deze rubrieken ?
quote:Ik begrijp je verwarring
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef M.ALTA het volgende:
Ik had de indruk dat de rubriek "politiek"betrekking had op met name
Binnenlandse Nederlandse Politiek met een zwaar inhoudelijk gehalte en dat de rubriek "Met het Oog op" een luchtiger en actueler en vooral ook internationaler karakter heeft.Nu is bijv. een topic dat ik (per abuis blijkbaar) gisteren opende m.b.t. State of the Union in rubriek "Met het oog op" direct geloten omdat in "rubriek Politiek" e.a. al was ge-opend.
Begrijpt u mijn verwarring ?
Wat zijn de criteria tussen deze rubrieken ?
De criteria heb je al gegeven, alleen soms heb je onderwerpen die prima in beide fora passen. En dan is het simpelweg kijken welke het eerste open was en dan gaat de ander op slot.
quote:Jep jij. Je gaat op niemands argumenten of vragen in, plaatst trolls, haalt irrelevante off-topic argumenten aan en spreekt jezelf keer op keer tegen.
Op zondag 2 februari 2003 15:11 schreef Farzin het volgende:
"VS nemen tijdelijk het bestuur van Irak over"Hier loopt een user flink te trollen en te flamen.
Op de kleuterschool discussieerde ik al beter.
quote:"VS nemen tijdelijk het bestuur van Irak over"
Op vrijdag 31 januari 2003 11:15 schreef robh het volgende:
De criteria heb je al gegeven, alleen soms heb je onderwerpen die prima in beide fora passen. En dan is het simpelweg kijken welke het eerste open was en dan gaat de ander op slot.
Waarom blijft die open ? Pas toch prima in het centrale topic lijkt me.
quote:Net zoals het topic over UK en Rusland die allemaal heel snel dicht moesten.
Op zondag 2 februari 2003 16:41 schreef battlesickloner het volgende:
"VS nemen tijdelijk het bestuur van Irak over"Waarom blijft die open ? Pas toch prima in het centrale topic lijkt me.
Wat is nou eigenlijk de richtlijn die jullie volgen ?
als die er is tegenwoordig
quote:Idd, had daar prima in gepast. Tis zondag hè. Sommige modjes zijn dan niet de hele dag online
Op zondag 2 februari 2003 16:41 schreef battlesickloner het volgende:"VS nemen tijdelijk het bestuur van Irak over"
Waarom blijft die open ? Pas toch prima in het centrale topic lijkt me.
Goed, dat topic hoort niet in OOG, maar in GC zou het toch wel kunnen? Lijkt me beter om het daarheen te schoppen dan het op slot te gooien, dan heeft ie tenminste nog een kans dat ie een reactie krijgt.
quote:Mailadres van Kariem staat in zijn profiel. Info genoeg dus om een mailtje te kunnen sturen en een vraag te stellen.
Op maandag 3 februari 2003 00:01 schreef Lithion het volgende:
golfer:Goed, dat topic hoort niet in OOG, maar in GC zou het toch wel kunnen? Lijkt me beter om het daarheen te schoppen dan het op slot te gooien, dan heeft ie tenminste nog een kans dat ie een reactie krijgt.
quote:Die 10 euro om lid te worden van de NCPN had ik wel voor dat kleurtje over
Op dinsdag 4 februari 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Gefeliciteerd robh met dat je geen light mod meer bent.
quote:Ah, nu speel ik opeens op de man, terwijl George_Bush mensen die het niet eens zijn met Amerika mag uitmaken voor 'Saddam-huggers'? Beetje krom, vind je niet?
Op woensdag 5 februari 2003 16:18 schreef robh het volgende:
Farzin, zou je willen kappen met dat op de man spelen?
quote:Je hoeft niet steeds op zijn uitspraken in te gaan.
Op woensdag 5 februari 2003 16:29 schreef Farzin het volgende:Ah, nu speel ik opeens op de man, terwijl George_Bush mensen die het niet eens zijn met Amerika mag uitmaken voor 'Saddam-huggers'? Beetje krom, vind je niet?
quote:Dat is natuurlijk waar, maar waarom zeg je niet tegen hem dat hij niet op de man moet spelen?
Op woensdag 5 februari 2003 16:37 schreef robh het volgende:
Je hoeft niet steeds op zijn uitspraken in te gaan.
Of vind je het erger als iemand zegt dat Bush een idool is van iemand met een Bush-usericon en username, dan als iemand alle mensen die tegen de oorlog zijn (89% zonder VN-resolutie) over één kam scheert? Of niet?
quote:Bescheiden kick.
Op woensdag 5 februari 2003 16:48 schreef Farzin het volgende:
Dat is natuurlijk waar, maar waarom zeg je niet tegen hem dat hij niet op de man moet spelen?Of vind je het erger als iemand zegt dat Bush een idool is van iemand met een Bush-usericon en username, dan als iemand alle mensen die tegen de oorlog zijn (89% zonder VN-resolutie) over één kam scheert? Of niet?
niet hier.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 06-02-2003 15:23]
quote:Jij wordt persoonlijk in dat topic, een aangezien je dat wel vaker doet zeg ik er wat van. "Maar hij deed het ook...." heeft hier verder niets mee te maken. Wees de verstandigste en laat hem rechts links liggen
Op woensdag 5 februari 2003 16:48 schreef Farzin het volgende:Dat is natuurlijk waar, maar waarom zeg je niet tegen hem dat hij niet op de man moet spelen?
Of vind je het erger als iemand zegt dat Bush een idool is van iemand met een Bush-usericon en username, dan als iemand alle mensen die tegen de oorlog zijn (89% zonder VN-resolutie) over één kam scheert? Of niet?
quote:Oke, duidelijk.
Op donderdag 6 februari 2003 15:19 schreef robh het volgende:
Jij wordt persoonlijk in dat topic, een aangezien je dat wel vaker doet zeg ik er wat van. "Maar hij deed het ook...." heeft hier verder niets mee te maken. Wees de verstandigste en laat hem rechts links liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |