Ik verwacht er ook weinig van. Maar je weet het niet. DeGees wordt het waarschijnlijk niet, maar dat had ik ook al ergens verwacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:19 schreef Faraday01 het volgende:
heb mijn lijstje nog eens bekeken en zou me niet verbazen als 0 renners heb![]()
Ik verwacht er minstens 2quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:19 schreef Faraday01 het volgende:
heb mijn lijstje nog eens bekeken en zou me niet verbazen als 0 renners heb![]()
Cosnefroy is wel een talentje.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh hey mijn team is compleet
Pim Ligthart
Grega Bole
Zakkari Dempster
Lachlan Morton
Benoit Cosnefroy
Meest verbaasd over Bole.
Ja, ben er echt blij mee. Mathieu rijdt wel vanaf mei pas, maar dan gaat ie ook wel een paar maanden ongekend schroeien.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
En je hebt Mathieu ook. Wat een prachtig team.
Ik heb 7,5 miljoen geboden op Navarro en niet 10.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:22 schreef wimderon het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)0ronde%203.xlsx?dl=0
Let goed op de sheet die later komt voor hoe de teams er op dit moment uitzien en hoeveel plekken je nog moet invullen. De volgende deadline is morgen 23:00 alweer.
Fouten uiteraard weer voorbehouden.
Die heb ik vrij laat van mijn lijstje gehaald. (Al had ik misschien noch minder gebieden dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |