Als je een narcist doorziet, zal hij je bestrijden tot en met.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef abk2017 het volgende:
en de reden dat ik nu geen contact meer met haar mag opnemen is omdat ik het doorzie, dat is wat ik denk.
jep daarom mag ik geen contact meer met haar. Ik heb het gevoel dat hij denkt, dat ik een indringer ben, dat ik WEG MOET. En daarom kan ik niet 'zomaar ff langs'. Geloof me ik ben daar thuis geweest. Hij is geen lieverdje. Hij schepte er zelfs over op dat hij haar een pak slaag had gegeven 's ochtends.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:39 schreef Fidji het volgende:
[..]
Als je een narcist doorziet, zal hij je bestrijden tot en met.
Nee ik zag op whatsapp (zij hebben mij daar nog niet op blok maar ik hun wel dat ze beiden gewoon online waren vandaag. Dus dat is onzin zij heeft gewoon haar eigen telefoon).quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of misschien heeft hij inderdaad gewoon haar telefoon en heeft zij een andere....
[ afbeelding ]
zal ze nu niet doen nog ze is bang van hem! Als hij daar achter komt..quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Zorg dat ze contact met jou op kan nemen via app, fb of wat dan ook. En dan afwachten.
Je hebt het een en ander weggehaald uit dit topic dus ik mis het halve verhaal denk ik. Ik lees wat over parenclub, kennelijk moet je het toch bij jezelf zoeken. Move on dusquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:41 schreef abk2017 het volgende:
[..]
Nee ik zag op whatsapp (zij hebben mij daar nog niet op blok maar ik hun wel dat ze beiden gewoon online waren vandaag. Dus dat is onzin zij heeft gewoon haar eigen telefoon).
Heeft ze eerder om hulp gevraagd dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:41 schreef abk2017 het volgende:
[..]
zal ze nu niet doen nog ze is bang van hem! Als hij daar achter komt..ze heeft mijn vaste telefoonnummer die ze altijd kan bellen!
De app kan ik beter niet ontblokken want de laatste keer appte hij vanaf haar nummer dus die ga ik niet ontblokken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Zorg dat ze contact met jou op kan nemen via app, fb of wat dan ook. En dan afwachten.
Nou ja, ze heeft als het goed is nu toch een ander nummer.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef abk2017 het volgende:
[..]
De app kan ik beter niet ontblokken want de laatste keer appte hij vanaf haar nummer dus die ga ik niet ontblokken.
? dat is toch niet van belang?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Heeft ze eerder om hulp gevraagd dan?
nee dat geloof ik niet. ze is gewoon online onder haar eigen nummer met haar eigen naam.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft als het goed is nu toch een ander nummer.
Denk ik wel, als ze zelf niet om hulp vraagt dan is het nogal tricky om ervan uit te gaan dat ze je hulp nodig heeft. Zeker als ze zelf geen contact met je opneemt.quote:
Dat was toch haar man?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:47 schreef abk2017 het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet. ze is gewoon online onder haar eigen nummer met haar eigen naam.
wat voor hulp? of ik haar kom REDDEN?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Heeft ze eerder om hulp gevraagd dan?
Of: "Mijn man verdient geld aan me als ik met andere mannen neuk op zijn bevel, maar dat wil ik eigenlijk niet. Wat moet ik doen?"quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:53 schreef abk2017 het volgende:
[..]
wat voor hulp? of ik haar kom REDDEN? eh . nee.
Wat vervelend voor je, ik heb ook in mijn leven te maken met een narcist, dat is mijn tante eigenlijk. Ze bemoeit overal zich mee, zodat zij voor mij zorgt, samen met mijn vader. Maar ze manipuleert iedereen en vindt andere meningen echt niet belangrijk om te horen, stookt heel vaak in het gesprekken om aandacht te hebben van anderen. En de man van jouw vriendin is niet goed wijs wat hij zoiets doet, telefoon van jouw vriendin controleren, heeft hij echt gehoord van privacy van jouw vriendin? Jouw vriendin is oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ze graag wil en doen, niet haar man!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:47 schreef abk2017 het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet. ze is gewoon online onder haar eigen nummer met haar eigen naam.
hij stuurde mij een whatsapp bericht en wel 3 (!) sms berichten vanaf haar telefoon ja. hij is nog gewoon actief onder zijn eigen whatsapp hoor.quote:
weten we niet zeker of hij zelf geld eraan verdient. Zou kunnen. IK heb ook wel eens gehoord dat ze thuis mensen uitnodigen namelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Of: "Mijn man verdient geld aan me als ik met andere mannen neuk op zijn bevel, maar dat wil ik eigenlijk niet. Wat moet ik doen?"
Maar als zij gewoon online is dan kan je haar toch gewoon een berichtje sturen?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef abk2017 het volgende:
[..]
hij stuurde mij een whatsapp bericht en wel 3 (!) sms berichten vanaf haar telefoon ja. hij is nog gewoon actief onder zijn eigen whatsapp hoor.
Nou ja, je zei eerder dat mannen geld neertellen om met haar te neuken in een parenclub. Maar dat weet je dus niet zeker. Misschien vind ze het zelf wel leuk en vind ze het niet tof dat je haar een hoer noemde?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:55 schreef abk2017 het volgende:
[..]
weten we niet zeker of hij zelf geld eraan verdient. Zou kunnen. IK heb ook wel eens gehoord dat ze thuis mensen uitnodigen namelijk.
Maar zij heeft mij die vraag die jij noemt niet gesteld.
Het komt niet in je op dat er mensen zijn die vrijwillig naar parenclubs gaan?quote:
Hoi! Vervelend dat je er ook mee te maken hebt! Die eigenschappen die je noemt zijn inderdaad eigenschappen van een narcist!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je, ik heb ook in mijn leven te maken met een narcist, dat is mijn tante eigenlijk. Ze bemoeit overal zich mee, zodat zij voor mij zorgt, samen met mijn vader. Maar ze manipuleert iedereen en vindt andere meningen echt niet belangrijk om te horen, stookt heel vaak in het gesprekken om aandacht te hebben van anderen. En de man van jouw vriendin is niet goed wijs wat hij zoiets doet, telefoon van jouw vriendin controleren, heeft hij echt gehoord van privacy van jouw vriendin? Jouw vriendin is oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ze graag wil en doen, niet haar man!
Ik kan me echt voorstellen dat je heel veel zorgen over haar maakt? Ik las dat je ook met jouw vriendin 3 keer seks hebt gehad, klopt dat? Ik neem aan dat net als ik biseksueel ben?
Entreegeld voor de club waarschijnlijk. Niet voor vriendin in het bijzonder.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ja, je zei eerder dat mannen geld neertellen om met haar te neuken in een parenclub. Maar dat weet je dus niet zeker. Misschien vind ze het zelf wel leuk en vind ze het niet tof dat je haar een hoer noemde?
dat heb ik al 2 keer gedaan en beide keren antwoordde haar man dat ik niks meer naar haar mag sturen. het laatste appje luidde "Hoi hier met de man van **** wat hadden wij nu afgesproken? Je zou niets meer sturen. Ik heb haar telefoon ze heeft een ander nummer"quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:55 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar als zij gewoon online is dan kan je haar toch gewoon een berichtje sturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |