quote:Op zondag 14 januari 2018 10:52 schreef Bayswater het volgende:
Geloof er niets van dat dit de reden is. Hij heeft per toeval ontdekt dat Jan Versteegh de Mol is waarschijnlijk door een foutje van de organisatie en wil/kan op die manier het spel niet meer spelen.
Geloof er niets van dat dit de reden is. Hij heeft per toeval ontdekt dat Jan Versteegh de Mol is waarschijnlijk door een foutje van de organisatie en wil/kan op die manier het spel niet meer spelen.
Wat heb jij op?quote:Op zondag 14 januari 2018 10:52 schreef Bayswater het volgende:
Glaasje karnemelk. Het is een spel dat organisatorisch veel risico met zich meedraagtquote:
Roeland Fernhout.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:34 schreef eborn het volgende:
Volgens mij is er nog eens iemand om privéredenen weggegaan. Was die niet heel erg ziek toen?
Ze moesten allemaal bij Ron gaan zitten, en niemand kwam, ondanks zijn wenken en wuiven. Stel je voor dat de regie nu had gezegd: OK ga toch maar, want Jean Marc is vrijwillig vertrokken.quote:Op zondag 14 januari 2018 00:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Aha! Dan nog vind ik echt jammer voor Ron dat hij naar huis moet en JM naar huis mag.....
Dow dan niet mee aan WidM of bedenk iets emt de regie om Ron terug te laten komen ten koste van jou (JM)
Olcayquote:Op zondag 14 januari 2018 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Aflevering twee net gezien, nu ben ik wel benieuwd: wie zien jullie wel of niet graag zsm een Jean-Marc doen en vertrekken?
Dit is een 'serieuze' theorie?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
De theorie dat JM is vertrokken omdat Jan Versteegh de mol is, en hij dit met 100 % zeker weet door iets wat er gedurende de eerste dag is gebeurd vind ik mega interessant en goed gevonden.
Uitstekende keuze. Met d'r gejank over Stine's klerenquote:
Ik klikte op 'meer weergeven' en dacht 'Hey, het werkt!' tot ik zag dat ik gewoon het plaatje in een nieuwe tab kreegquote:
Ik had het na aflevering 1 gezien in de nieuwsfeed van de FP en vandaag dacht ik gezien te hebben dat er iets stond over een tweedelige naam (dat kon er maar één zijn dus)quote:Op zondag 14 januari 2018 22:43 schreef Koen66 het volgende:
zo, hehe, ik heb nu pas de aflevering gezien, was er in geslaagd nieuws over de exit te vermijden
Bayswater heeft hem bedacht, niet ik. Maar het zou zeker een dingetje zijn. En serieus?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is een 'serieuze' theorie?
Zou wel een dingetje zijn
het zou wel eerlijk zijn van hemquote:Op zondag 14 januari 2018 23:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Bayswater heeft hem bedacht, niet ik. Maar het zou zeker een dingetje zijn. En serieus?Helemaal onmogelijk is het natuurlijk niet. Stel dat het waar is, dat JM al bij aankomst doorgeeft dat hij met zekerheid weet wie de mol is vanwege een gemaakte fout (bijvoorbeeld door het camerateam), dan zou hem eruit halen een oplossing zijn.
Ik vind de theorie van Bayswater aannemelijker dan deze. Bij de Vlaamse mol kan je in de achteraf alles herbekijken zien dat een mol van te voren getraind wordt. Niet alleen bijna per minuut weet wat er gaat gebeuren, maar ook dat de mol al een keer met zo'n graafmachine heeft gereden en geoefend, anders dan de echte kandidaten. Dus dat Jean Marc de mol was, is onwaarschijnlijk, dan was hij er bij zo'n training al uitgestapt, en het lukt ze nooit om à la minute een andere kandidaat tot mol te maken, want die kan je niet onopgemerkt door de anderen laten oefenen in met allerlei zaken die nog gaan komen.quote:
Als dat al t geval is: ik betwijfel dat ze dat ooit toe gaan geven/benoemen!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2420563/10/25#p176506782]
De theorie dat JM is vertrokken omdat Jan Versteegh de mol is, en hij dit met 100 % zeker weet door iets wat er gedurende de eerste dag is gebeurd vind ik mega interessant en goed gevonden. Dat zou pas een ontknoping zijn, die we dan natuurlijk pas op de allerlaatste dag horen. Mocht het zo zijn, dan moeten een heleboel mensen hier die wat al te snel met hun oordeel over anderen klaarstaan hun woorden toch wel diep betreuren, alleen daarom al zou je hopen dat het waar is.
Ik wil er wel 500,- op inzetten dat het Stine of Simone is ja. Jij niet? De titels slaan op hun, niemand anders dus 1 en 1 = 2. Nooit hebben de titels op kandidaten geslagen, altijd op De Mol.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Oh het is alweer zeker wie de Mol is schijnbaar? Zoals in al die andere jaren dat het absoluut niet kon missen? Nou, afgelopen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |