Kom er net vanaf, heerlijk uitgewaaid. Kan er weer tegenaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Zit op kantoor
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er waaide net een fietsbroek van iemand hier het balkon op.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dezelfde als die ene die zich voor een trein gooide?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:19 schreef RAVW het volgende:
Bij mijn ouders net bij de buren een trampoline door de achterraam gewaaid .. ( kwam van hun buren) die is over hun schutting gewaaid tegen het raam en er door heen :-(
hier zelf op 6 hoog nog geen schade
Waar is hier?quote:
Ik las eerst mensen die vast zitten in omgevallen bomenquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:27 schreef Sigaartje het volgende:
Tip: Radio NPO 1: live verslag van mensen die allemaal vastzitten en omgevallen bomen en zo.
Ik zit in Zuid-Korea op dit moment, dus zou wel erg harde wind geweest moeten zijn als jou broek op mijn balkon zou belandenquote:
Beter een broek dan een raket.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid-Korea op dit moment, dus zou wel erg harde wind geweest moeten zijn als jou broek op mijn balkon zou belanden
zo dan:
https://twitter.com/ruurd(...)-fiets-en-al-rood%2F
Ook weer waarquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Beter een broek dan een raket.
Damn, dat zijn toch wel orkaan achtige beelden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:39 schreef INViCTuS het volgende:
Huizen van daken in Den Bosch:twitter:MartijnKonings twitterde op donderdag 18-01-2018 om 11:35:04Ho.Ly. Shit.#storm #codeoranje #DenBosch https://t.co/56vzUzDVGf reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |