Ok, dan is ons dak maar een "tuinstoel" als je dat zietquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef cynicus het volgende:
[..]
Top! Kunnen ze meteen het isolatiegehalte verbeteren
Ja de onze ligt ook om (niet alleen het dak), word dus een nieuwe zettenquote:
De achterkant staat nog. Die heb ik eerde vandaag vastgezet met een touwtjequote:Op donderdag 18 januari 2018 12:19 schreef MrFotografie het volgende:
[..]
Ja de onze ligt ook om (niet alleen het dak), word dus een nieuwe zetten
deze week de schutting hersteld na de schade van de vorige storm, nu is hij blijven staanquote:
Beter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze week de schutting hersteld na de schade van de vorige storm, nu is hij blijven staanhelaas ligt de mimosa nu om...
ik zo de overburen nog vertellen dat er zwammen groeien op hun berk. Niet meer nodig, die is afgebrokenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter.
Deze heb ik in de herfst gestut na een storm. Maar ja.
Hmm ik schaam me. Normaal haal ik die dingen er altijd uit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:43 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]twitter:MartijnKonings twitterde op donderdag 18-01-2018 om 11:37:04(Ok, dat vorige filmpje van mij was is uit 2013 en staat gewoon op YouTube, maar ik wil eens even checken hoe klakkeloos mensen dit zomaar gaan retweeten. Noem het een social experimentje. Ofzoiets.) reageer retweet
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:43 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]twitter:MartijnKonings twitterde op donderdag 18-01-2018 om 11:37:04(Ok, dat vorige filmpje van mij was is uit 2013 en staat gewoon op YouTube, maar ik wil eens even checken hoe klakkeloos mensen dit zomaar gaan retweeten. Noem het een social experimentje. Ofzoiets.) reageer retweet
Bad ass!quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:40 schreef trein2000 het volgende:
Een school die zn leerlingen naar Huis stuurt![]()
Wij mogen niet weg. Ik heb net bij de directie gemeld dat ik dat zelf wel uitmaak.
Waarom naar huis? Ergste is voorbijquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:40 schreef trein2000 het volgende:
Een school die zn leerlingen naar Huis stuurt![]()
Wij mogen niet weg. Ik heb net bij de directie gemeld dat ik dat zelf wel uitmaak.
Shit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:57 schreef FlyingEagle het volgende:
Eerste dode in Enschede. 62 jarige man overlijdt nadat een boom op zijn bus viel.
https://www.tubantia.nl/d(...)achterhoek~af20de5c/
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:57 schreef FlyingEagle het volgende:
Eerste dode in Enschede. 62 jarige man overlijdt nadat een boom op zijn bus viel.
https://www.tubantia.nl/d(...)achterhoek~af20de5c/
Vuren.. maar is nog niet zeker dat dat stormgerelateerd is of een bedrijfsongeval dacht ikquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
Nog ergens in Gelderland een dode, iemand door een constructie van plexiglas gevallen. Kon even niet horen waar precies.
En dat ziet er zo uit, na zagen:quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit nog een auto onder
Die Mini is wel heel erg mini geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat ziet er zo uit, na zagen:
https://www.112enschede.nl/?p=41330
(SFW enzo hoor)
Mah het stelde maar weinig voor. Ben we wat harder gewend dan deze kleine windstootjes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:28 schreef MaGNeT het volgende:
In NO Fryslân wel wat wind, niet zo spannend (nog).
hier ookquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:50 schreef AQUILA. het volgende:
Mijn schutting staat er nog, bij de buren niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |