Dacht dat die dingen waren uitgestorven door de opkomst van de ijskast.quote:
Net zo mooie fotoshop als de burgers van McD zekerquote:
Het is diepvries.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dacht dat die dingen waren uitgestorven door de opkomst van de ijskast.
En terecht, ik ben ook trots op mijn vlees.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 12:09 schreef Fer het volgende:
Die kerel van Unox, helemaal trots op zijn vlees.
Nope, rechtstreeks van de Unox website (kun je ook aan de url van de afbeelding zien).quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zo mooie fotoshop als de burgers van McD zeker
Een ijskast is een koelkast, oelewapper.quote:
er zit ook nog heel wat tussenin.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:18 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me totaal niet op kunnen tegen een zelfgemaakte hamburger. Maar gemak dient de mens weleens.
Want in een koelkast zit ijs?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 14:40 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Een ijskast is een koelkast, oelewapper.
Een echte vent maakt alles zelf en compleet vers. Ergo TS is een zeikwijf!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:18 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me totaal niet op kunnen tegen een zelfgemaakte hamburger. Maar gemak dient de mens weleens.
quote:
Het beste voor je voer is instellen op maximaal 4 graden, en dan zit er achterin nog weleens een stukje waar het net vriest.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want in een koelkast zit ijs?
Een koelkast koelt maar tot 6 graden oid hoor boii
Waarom is dat het beste?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Het beste voor je voer is instellen op maximaal 4 graden, en dan zit er achterin nog weleens een stukje waar het net vriest.
Bederven je spullen minder snel, vooral kip enzo.quote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:10 schreef Henno het volgende:
[..]
Bederven je spullen minder snel, vooral kip enzo.
Domme oplossing is altijd makkelijk om er een paar in huis te hebben,in folie hoeft het ook geen ruimte in te nemen in de koelkast.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:09 schreef Sigaartje het volgende:
Niet in mijn maag, maar uit de schappen.
Ik ben vrijgezel en af en toe ben ik zo verschrikkelijk moe dat ik een Unox hamburger uit de verpakking neem en in de oven leg. Later broodje erbij met een pepertje. Een broodje is genoeg, ook luchtig.
Maar ik merk dat ze in de supermarkt nog amper worden verkocht.
Klacht: Briljant product gaat verdwijnen.
[ afbeelding ]
Prima te doen als je brak bent.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima te doen als je brak bent.
Ja. Laatste keer is wel jaren terug maar staat me bij dat ik het met mijn mega brakke kop prima te eten vond.quote:
In de oven of de koekenpan of de juspanquote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:43 schreef cofi het volgende:
Moeten die in de oven? Dan Kun je toch net zo goed zelf een burger bakken? Zal kwa tijd weinig schelen
Nee dank je, dan eet ik liever iets anders.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima te doen als je brak bent.
Prima.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, dan eet ik liever iets anders.
Het zit bij mijn oorlogsvoorraad. In een grote kast op zolder. Wel in afgesloten bak want ik heb een keer meegemaakt dat een muis dwars door de folie knaagde.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:13 schreef geevee het volgende:
[..]
Domme oplossing is altijd makkelijk om er een paar in huis te hebben,in folie hoeft het ook geen ruimte in te nemen in de koelkast.
Uiteraard,goed afsluiten en dan in een kistje doen eventueel wat mottenballen in de buurt leggen en af en toe de voorraad verversen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het zit bij mijn oorlogsvoorraad. In een grote kast op zolder. Wel in afgesloten bak want ik heb een keer meegemaakt dat een muis dwars door de folie knaagde.
Natuurlijk zijn zelfgemaakte hamburgers veel beter.
quote:
Ik heb een "doorlopende" voorraad van blikken: soepen (vele soorten) worstjes, gehaktballetjes in satesaus, ansjovis, bruine bonen, capucijners, bon duel groenteblikjes, blikken biefstuk, kipfilet van de slager, blikken gehaktballen, blikken bami en nasi van suzi wan, blikken koffie, blikjes soepballetjes, blikken chili con carne van de slager, blikken ham, ik kan het zo gek niet noemen, ik weet zeker dat ik nog wat ben vergeten.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:05 schreef geevee het volgende:
[..]
Uiteraard,goed afsluiten en dan in een kistje doen eventueel wat mottenballen in de buurt leggen en af en toe de voorraad verversen.
Op zich is een blik soep best lekker! Niks mis met blik op zich. Maar je kan blikken vlees bij de slager krijgen?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:20 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb een "doorlopende" voorraad van blikken: soepen (vele soorten) worstjes, gehaktballetjes in satesaus, ansjovis, bruine bonen, capucijners, bon duel groenteblikjes, blikken biefstuk, kipfilet van de slager, blikken gehaktballen, blikken bami en nasi van suzi wan, blikken koffie, blikjes soepballetjes, blikken chili con carne van de slager, blikken ham, ik kan het zo gek niet noemen, ik weet zeker dat ik nog wat ben vergeten.
Ik hou een fifo-systeem bij, ik hou een termijn van vijf jaar aan per blik. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik een week bruine bonen met spek heb gegeten ( de spekblik was enorm maar de tijd was voorbij)
Ik heb er nog veel lol van gehad, maar mijn collega's konden er niet om
lachen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop