Dit klinkt als een verhaal die ik zou kunnen meemaken :p.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:27 schreef Notnecessary het volgende:
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben: wat is jullie gekste, raarste of ergste sekservaring?
Ik eerst: Een date leek op zijn einde te lopen, toen die kerel vroeg of hij even tegen mij aan mocht komen liggen. Vreemde move dacht ik nog, maar vond het prima.
Hij legt vervolgens zijn hoofd op mijn borst. Hij over de 2,00 meter en ik nog geen 1,70m wat al een beetje ongemakkelijk aanvoelde. Vervolgens steekt hij zijn hand bij mijn beha naar binnen en kreunt... In het begin denk je nog van oke prima, misschien is het lang geleden, maar het gekreun werd steeds erger. Terwijl hij alleen maar met zijn hand of mond mijn tiet raakt. Ik raak hem niet aan en we zoenen ook niet.
Ik vond het zo absurd dat ik aangaf het 'rustig' aan wilde doen en naar huis zou gaan.
Vervolgens bij de deur zoent hij me opnieuw, drukt mij op een gegeven moment tegen de muur en probeert het nog eens. Dat ietwat agressieve vind ik wel lekker dus dacht, ik geef m nog een kans![]()
Met dat hij een hand in mijn broek steekt kreunt hij weer zo hard dat ik er rillingen van over mijn rug krijg en maar ben vertrokken..
En? Hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:17 schreef GM78 het volgende:
Heerlijk gepijpt worden en op het moment van klaarkomen, de controle over je kringspier verliezen.
Gevolg, een dikke scheet die ook nog eens naar rotte eieren rook
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:22 schreef flipsen het volgende:
Ah, ik heb nog een leuke, is echt een "running gag" geworden hier: "En el culo no!"
Het verhaal: vrouwlief en ik waren met 2 honden naar Chili, waar we meededen aan een competitie agility (behendigheid). We konden overnachten in een groot huis van één van onze Chileense vrienden, samen met nog een zooi mensen. Omdat vrouwlief en ik het enige getrouwde koppeltje waren, kregen we een omgebouwde container die naast het huis stond, voorzien van slaapkamertje, keukentje en badkamer en plek voor de 2 honden.
´s Ochtends ging mijn vrouw douchen en toen ze terug liep wilde ze een slip uit haar koffer pakken, dus ze bukte/hurkte en op dat moment dook één van onze honden net met haar neus zo´n beetje in het achterwerk van mijn vrouw, die daarop gekscherend zei: "En el culo no!", wat zoveel betekent als "Niet in mijn kont". En nog geen seconde daarna hoorden we de werklui die buiten bezig waren hard lachenIk lag echt dubbel van de lach en vrouwlief durfde niet meer naar buiten
Jij had nog een goed verhaal toch over die keer op het strand met die jongen van het frituur?quote:
Plompzakker? Alsjeblieft zeg. Dan hou ik helemaal geen kont meer over.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jij had nog een goed verhaal toch over die keer op het strand met die jongen van het frituur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |