Heldinquote:
Wat tof!quote:Op donderdag 7 december 2023 20:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Heldin
Ik ga trouwens naar de laatste dag van het WK in februari! Geen idee of meer mensen hier nog steeds lid zijn van haar fanclub en zich dus ook nog gratis kunnen aanmelden voor die fandag? Met busje naar Winterberg
Wel een beetje een dingetje bij Bos die ene echt grote prijs (WK of OS) ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:54 schreef Pino112 het volgende:
Weer de wereldbeker gewonnen!
Jammer dat het zo mis ging op het WK.
Nou ja, dat geldt wel voor de meesten natuurlijk. Met EK-goud, WK-zilver, olympisch brons en twee keer het World Cup-klassement (wat gewoon aangeeft dat je echt de beste was) is ze sowieso wel de meest succesvolle van de laatste paar jaar bij de vrouwen. Maar inderdaad, ook een wereld- of olympische titel zou het wel écht helemaal supercompleet makenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel een beetje een dingetje bij Bos die ene echt grote prijs (WK of OS) ontbreekt nog.
Hier meer + video's:quote:Skeletonster Kimberley Bos heeft een historische gouden medaille gewonnen bij de wereldkampioenschappen in het Amerikaanse Lake Placid. Bos is de eerste Nederlander ooit die een wereldtitel pakt in het skeleton.
Eerder in haar loopbaan won Bos al eens WK-zilver. Dat deed ze in 2023 in het Zwitserse Sankt Moritz. Tot vandaag was dat de beste Nederlandse prestatie op de WK.
"Ik ben hier supertrots op", aldus de opgetogen Bos. "Ik ben zo vaak dichtbij geweest. Dit geeft heel veel vertrouwen richting de Spelen."
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:11 schreef Coelho het volgende:
Als supporters van het eerste uur verwacht je toch wel een dankjewel terug te krijgen nu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:11 schreef Coelho het volgende:
Als supporters van het eerste uur verwacht je toch wel een dankjewel terug te krijgen nu![]()
[ afbeelding ]
Je kan nog steeds fan worden voor 30 euro per jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was jij niet betrokken bij de fanclub?
Edit: ja dus
Jaaa ik heb mijn naam op de WK helm gespotquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was jij niet betrokken bij de fanclub?
Edit: ja dus
quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:51 schreef Sked het volgende:
SPT / Terugblik OS: Stel je vragen aan Kimberley Bos!
Is hier ooit iets van terecht gekomen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:54 schreef Viv het volgende:
Hier verder, als je jouw vraag nog niet gesteld hebt kan dit nog tot en met 28 januari!
SPT / [WK Skeleton] Stel je vragen aan Kimberley Bos!
Als ik het me goed herinner, zijn die vragen wel beantwoord, maar is het posten van de antwoorden er niet meer van gekomen.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Is hier ooit iets van terecht gekomen?
Zijn die hier echt nooit meer gepost sindsdien?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, zijn die vragen wel beantwoord, maar is het posten van de antwoorden er niet meer van gekomen.![]()
@:moira
Net zoals bij Henk Westbroek. Daarna stopte het. Had ook geen zin meer om er naar te vragen. De downfall van FOK! was al ingezet.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Zijn die hier echt nooit meer gepost sindsdien?![]()
oh ik dacht al die is toch niet #anoniem maar gelukkig gewoon een typoquote:Op zondag 9 maart 2025 13:14 schreef Viv het volgende:
@:Knutknuttsson zie hierboven![]()
@:moira heldin, dank je wel!!
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, zijn die vragen wel beantwoord, maar is het posten van de antwoorden er niet meer van gekomen.![]()
@:moira
Wat een wilde.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Zijn die hier echt nooit meer gepost sindsdien?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |