@Skeletonster represent voor mij Olympisch brons voor FOK!, voor Ede en voor Fantasielandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Brons! Brons voor FOK!
Na twintig jaar FOK!kers produceren die niet verder zijn gekomen dan hun zolderkamer hebben WIJ eindelijk een Olympische plak
Alleen jammer dat ze al 5 jaar niet meer hier is geweest. Een finale groet aan haar supporters van het eerste uur zou mooi zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:48 schreef Moira het volgende:
[..]
@:Skeletonster represent voor mij Olympisch brons voor FOK!, voor Ede en voor FantasielandWat een godin
En wat een fucking opluchting dat ze het zo mooi heeft af mogen maken na zo'n mooi seizoen![]()
![]()
https://www.edestad.nl/sp(...)voelt-als-een-gouden Ik mocht hierbij zijn en heb (na eerst te staan springen) echt een traantje weggeslikt toen Hermann haar niet voorbij ging en ze van brons verzekerd was![]()
Zo hard voor gewerkt. Alles from scratch samen met de mensen om je heen op poten zien te zetten. En dan nu gewoon het Europees kampioenschap, de World Cup én Olympisch brons pakken. Unieke schaats-loze medaille voor Nederland op de Winterspelen. Schrijft gewoon fucking geschiedenis
TOETERTJES!!1!![]()
Ja! Al heeft die het vermoedelijk druk zat gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze al 5 jaar niet meer hier is geweest. Een finale groet aan haar supporters van het eerste uur zou mooi zijn
Binnenkort in de tv show schuift ze aan bij Ivo Niehe met haar helm met daarop FOK! en komen we echt wel ter sprake.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze al 5 jaar niet meer hier is geweest. Een finale groet aan haar supporters van het eerste uur zou mooi zijn
Lijkt me toch ook wel vermoeiend al die huldigingen. Schiphol, talkshows, Ridderzaal, Zuiderpark, Paleis Noordeinde enz enzquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:57 schreef Moira het volgende:
Morgen wordt Kimberley in Ede ook gehuldigd door de burgemeesterMogen 500 mensen bij zijn
Oh en tzt komt ze hier vast nog wel een keer van zich laten horen, denk dat ze eerst ff deze rollercoaster moet uitzingen
Ja ik vraag me af hoe veel ze bewust meekrijgtquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook wel vermoeiend al die huldigingen. Schiphol, talkshows, Ridderzaal, Zuiderpark, Paleis Noordeinde enz enz
kofietijdquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook wel vermoeiend al die huldigingen. Schiphol, talkshows, Ridderzaal, Zuiderpark, Paleis Noordeinde enz enz
Ik begrijp wel dat ze nu alle publiciteit pakt. Ze heeft het lang met weinig aandacht moeten doen en extra sponsoring voor komend seizoen en werken aan een solide financiële positie zijn belangrijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kofietijdde slee was mee natuurlijk
quote:Bos mikt op eerste Nederlandse WK-medaille ooit bij skeleton: 'Leuke uitdaging'
Bijna een jaar na haar historische olympische medaille staat Kimberley Bos voor een volgende uitdaging: als eerste Nederlandse deze week een medaille pakken bij de WK skeleton in Sankt Moritz.
Hier meer + video:quote:Bos moet donderdagmiddag om 13.30 uur voor de eerste keer naar beneden glijden en ze heeft goede hoop op een mooi resultaat. "Fysiek sta ik er sowieso goed voor en ik denk dat we de baan onder controle hebben."
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:43 schreef golfer het volgende:
Skeletonster Kimberley Bos heeft voor de vierde keer in haar loopbaan een wereldbekerwedstrijd gewonnen. Op de baan in Innsbruck leek het er na de eerste run op dat Bos een anonieme dag op de slee tegemoet ging, maar met een indrukwekkende tweede run pakte ze alsnog de zege in Oostenrijk.
Het goud zal het gemoed van Bos goed doen, twee weken nadat ze bij de WK op 0,01 seconde tweede was geworden. De manier waarop ze in Innsbruck goud pakte, was ook fraai. Na de eerste manche stond Bos slechts elfde, op 0,30 seconde van de Amerikaanse Hallie Clarke.
Van elf naar één
Maar Bos, winnares van de wereldbeker van vorig seizoen, excelleerde met een baanrecord in haar tweede run. Daarmee was ze 0,61 seconde sneller dan in de eerste heat. Dat bleek teveel voor de concurrentie. Clarke werd uiteindelijk tweede op 0,28 seconde.
In 2021, 2022 en 2023 won Bos wereldbekerwedstrijden in Winterberg, deze zege in Oostenrijk is de vierde uit haar carrière.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |