Tegenwoordig staan wij er niet meer op vrees ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
In een flits zag ik gisteren dat er achter op haar helm wat met stift geschreven stond, was dat de FOK!helm die ze op had?
Ik hoop het, maar op die baan zelf kwam ze tot nu toe niet lekker uit de verf toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:53 schreef Moira het volgende:
Kim is zo lekker bezigDie sjeest zich echt wel naar die plak in Peking, hatsee
De baan zelf is voor haar wel een soort ‘thuiswedstrijd’ omdat het de dichtstbijzijnde is, maar vorig seizoen zat de baan haar tijdens de wedstrijd niet mee iig!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar op die baan zelf kwam ze tot nu toe niet lekker uit de verf toch?
@heywoodu TT change naar 'Kimberley gaat naar de Spelen'?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:55 schreef Moira het volgende:
Ohja en hier trouwens ook nog even een shout-out naar onze Edese Fantasieland-representative Kimberley Bos (@Skeletonster), die afgelopen vrijdag als eerste Nederlander de Wereldbeker skeleton won, en tegelijkertijd de eerste Nederlandse Europees kampioen skeleton werd
https://nos.nl/peking2022(...)titel-en-wereldbeker
inb4 de Olympische medaille deze Winterspelen(vrijdag 11 en zaterdag 12 februari
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
huidige helmIk weet van niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |