Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Begint er langzaam een beetje op te lijken toch?
Ja, op een kut manier die uiteindelijk stigmatiserend werkt idd. En die veranderen ze nu dan ook terstond. Straks gaan ze je schedel nog na meten daar bij die grutters.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:01 schreef Montagui het volgende:
Niks stigmatisering, gewoon bedrijfsvoering gericht op het maximaliseren van winst. Kapitalisme, tsjakka!
Nu weet ik weer waarom ik normaal dit soort filmpjes niet bekijk. Nu moet ik weer een fles schnaps aanbreken om die onzin te vergeten.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die deugdebielen zijn zelf diep racistisch. Dit filmpje is een leuk voorbeeld
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:51 schreef Achterhoker het volgende:
Enkel een oorlog kan deze waanzin stoppen.
En bovendien, wie drinkt anders al die fucking Fernandez?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar zit 'm de fout.
Ze willen geld verdienen, en of dat geld nou van Jort Kelder of van jou komt, maakt ze niks uit. Als het geld maar binnen komt.
Wat ze doen, is hun personeel opleiden om zoveel mogelijk geld uit de zakken van de klanten te kloppen.
Dat jij dat ziet als "ik mag er niet meer komen" zit volledig tussen jouw oren. Sterkte met je minderwaardigheidscomplex.
Dat stonden er niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:46 schreef HSG het volgende:
Is dat stigmatiseren dan? Wat als er nou Aziatische of blanke mensen daar stonden?
Wat had er anders gemoeten, volgens jou?quote:
Niet een plaatje, gemiddelde AH-medewerker neemt alles op via beelden, niet via tekst.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat had er anders gemoeten, volgens jou?
Oh, is dat zo? Je hebt uiteraard bewijzen voor die uitspraak. Laat maar zien.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
gemiddelde AH-medewerker neemt alles op via beelden, niet via tekst.
Nee, ik heb geen bewijzen, zijn ook geen bewijzen voor, kun je niet krijgen, dat is common sense.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Je hebt uiteraard bewijzen voor die uitspraak. Laat maar zien.
Jouw common sense hebben al eerder in dit topic aan het werk gezien...quote:Op vrijdag 12 januari 2018 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen bewijzen, zijn ook geen bewijzen voor, kun je niet krijgen, dat is common sense.
Lol, o, ja?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jouw common sense hebben al eerder in dit topic aan het werk gezien...
Ik zeg nergens dat je niet kritisch mag zijn en geen vragen mag stellen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, o, ja?
Maar goed alles wat de markt doet is dus moreel goed, volgens jou, je mag geen vraag stellen, niet sceptisch zijn, want anders.....??? Ben je slecht???
Theologie dus.
Omdat dat ook niet zo is?quote:"Dit werkt niet mee aan de gedachte dat iedere klant gelijk is en dezelfde behandeling verdient."
Daarom wordt je ook rijk door geen overpriced bla bla merken te kopen maar zuinig aan te doenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:40 schreef Pharkus het volgende:
Ik koop juist de ah basic shit als 'rijke witte man'.
Hipsters verdienen het om genaaid te wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:42 schreef SeLang het volgende:
Ik zou me vooral zorgen maken als ik die hipster was (blauwe shirt). Want dan word je kennelijk een poot uitgerukt bij AH.
"City Premium"
Yep, als ik ongeschoren met een kapotte spijkerbroek op de fiets naar de Mercedes-dealer ga, dan word ik ook anders behandeld dan een gladjakker in een net pak...zo werkt het gewoon.quote:
Zeer pijnlijk om te zien. Zouden ze zelf niet in de gaten hebben dat hun opmerkingen behoorlijk racistisch zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die deugdebielen zijn zelf diep racistisch. Dit filmpje is een leuk voorbeeld
Huh!? Maar iedereen kan toch pakken bij AH wat ie wil? Het maakt toch helemaal geen ene flikker uit hoe de klant eruit ziet, je gooit het in het karretje en rekent af, daar valt vor Ah weinig aan te plannen dunkt me!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:01 schreef Montagui het volgende:
Niks stigmatisering, gewoon bedrijfsvoering gericht op het maximaliseren van winst. Kapitalisme, tsjakka!
Stelletje racisten daar bij Mercedes. Ik eis kamervragen!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, als ik ongeschoren met een kapotte spijkerbroek op de fiets naar de Mercedes-dealer ga, dan word ik ook anders behandeld dan een gladjakker in een net pak...zo werkt het gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |