Godverdomme dit meen je toch niet hèquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe ontvang je deze?
Ik heb 0.5 ETH via Mywallet gestuurd naar het juiste adres. Nog geen bevestiging o.i.d
Hoeveel mocht jij inleggen?
?quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Godverdomme dit meen je toch niet hè![]()
![]()
![]()
de MAXIMALE inleg is 0,1 ETH voor non-AirBNB'ers. Met AirBND is de cap 0,2. Dus 0,5 ETH is mooi maar niet geldig. ik weet overigens niet wat er gebeurd als je teveel stuurt, weet iemand dat? Is het dan foetsie maar krijg je voor 0,1 ETH tokens en 0,4 is weg? Of is alles weg?quote:
waarom 0,5, dat is ruim boven de cap?quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe ontvang je deze?
Ik heb 0.5 ETH via Mywallet gestuurd naar het juiste adres. Nog geen bevestiging o.i.d
Hoeveel mocht jij inleggen?
In eerdere info is gezegd dat het retour wordt gestuurd minus transactiekostenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de MAXIMALE inleg is 0,1 ETH voor non-AirBNB'ers. Met AirBND is de cap 0,2. Dus 0,5 ETH is mooi maar niet geldig. ik weet overigens niet wat er gebeurd als je teveel stuurt, weet iemand dat? Is het dan foetsie maar krijg je voor 0,1 ETH tokens en 0,4 is weg? Of is alles weg?
Naar welk adres heb je het verstuurd?
Waarheen retour gestuurd? Zelfde adres?quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
In eerdere info is gezegd dat het retour wordt gestuurd minus transactiekosten
Wat zijn dit voor achterlijke regels ineens voor ICOquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
voor WePower vanmiddag is de cap 0,2![]()
![]()
Ja, maar omdat je teveel hebt gedaan kan dat wel eens langer duren.quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarheen retour gestuurd? Zelfde adres?
Zie nog geen nieuwe coins
0.2 verstuurd naar het juiste Bee-token adres , via de ETHwallet. Hoe kan ik nu bij die Bee-tokens?quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de MAXIMALE inleg is 0,1 ETH voor non-AirBNB'ers. Met AirBND is de cap 0,2. Dus 0,5 ETH is mooi maar niet geldig. ik weet overigens niet wat er gebeurd als je teveel stuurt, weet iemand dat? Is het dan foetsie maar krijg je voor 0,1 ETH tokens en 0,4 is weg? Of is alles weg?
Naar welk adres heb je het verstuurd?
Je krijgt ze teruggestuurd naar datzelfde eth adres.quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
0.2 verstuurd naar het juiste Bee-token adres , via de ETHwallet. Hoe kan ik nu bij die Bee-tokens?
Je moet BEE handmatig toevoegen met het contractnummer, BEE als coin en decimalen (18 bij mij)quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
0.2 verstuurd naar het juiste Bee-token adres , via de ETHwallet. Hoe kan ik nu bij die Bee-tokens?
Je krijgt ze automatisch toegestuurd maar je ziet ze pas in je wallet wanneer je de token hebt toegevoegd. Op Etherscan kun je onder het tabblad Tokens kijken of de tokens naar je adres zijn gestuurd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:25 schreef Landgeld het volgende:
Ten aanzien van de BEE: moet ik ze nu handmatig toevoegen, of krijg je ze toegestuurd?
MTN en BEE, ik ben d'rbie! WPR uiteraard niet, POWR gaat het helemaal makenquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:44 schreef Blik het volgende:
Wepower ook ingeschreven voor 0,2 ETH. Ben nu even klaar
Heb nu 3 ICO's:
MyTracknet (fok-knokploeg token) (MTN)
BEEtoken (BEE)
Wepower (WPR)
Waarom doe je mee aan dit soort dingen als je verder niet eens het verstand hebt om de info rondom investeren tot je te nemen...quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:02 schreef Landgeld het volgende:
WEPOWER nu helemaal gesloten? Ik was "Whitelisted", maar nu niet meer mogelijk?
Goede onderbouwing hoorquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:21 schreef RobinaHoed het volgende:
BeeToken een grote scam..en dan te bedenken dat er een run was om gewhistelist te worden
De scam was niet bee zelf... ja mischien een medewerker...quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:21 schreef RobinaHoed het volgende:
BeeToken een grote scam..en dan te bedenken dat er een run was om gewhistelist te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |