ik zei ouder, niet oud..quote:Op maandag 15 januari 2018 18:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een jonge god van 23.
Alleen mijn lichaam is al bijna bejaard.
Niet teveel stress dus!!quote:Op maandag 15 januari 2018 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Plus Inso heeft kleintjes ik heb kleintjes..
jaja we worden ouder..
Stress nee, slaap gebrek.. jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Niet teveel stress dus!!![]()
Hebben er geloof ik wel meer last vanquote:Op maandag 15 januari 2018 18:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een jonge god van 23.
Alleen mijn lichaam is al bijna bejaard.
Gaat het een beetje beter met je Sara?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:19 schreef sararaats het volgende:
Lav
Vanmorgen rond 7u een ochtendwandelingetje gemaakt. Wat was het nog stil in Gooreind.
Bwah gaat wel. Neus doet pijn aan de kant waar mijn neustussenschot scheef staat. Vrijdag naar het Universitaire Ziekenhuis.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het een beetje beter met je Sara?
Soms moet het eerst erger, voor het betertquote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bwah gaat wel. Neus doet pijn aan de kant waar mijn neustussenschot scheef staat. Vrijdag naar het Universitaire Ziekenhuis.
Hopelijk ben ik snel van de pijn af (hoewel de pijn dan echt begint hihi)
Vanmorgen hagelbollen.quote:
Arme kip?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vanmorgen hagelbollen.
Ik denk dat er nog wat komt.
[ afbeelding ]
Arme kip
Goeiemorgen luitjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:22 schreef RM-rf het volgende:
Goedemorgen
Een fijn gevoel te merken dat het weer vroeger licht wordt.
Waarover?quote:
Gisteren had hondje bijna vliegles, hier bij de school zijn wat vlaggenmasten omgewaaid, en bij mij thuis mis ik een paar dakpannen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen luitjes.
En dat het vandaag windstil is
ga je dakpannen leggen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarover?
[..]
Gisteren had hondje bijna vliegles, hier bij de school zijn wat vlaggenmasten omgewaaid, en bij mij thuis mis ik een paar dakpannen.
Saw gekeken gisteren?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Over iemand die mij in stukken wilde zagen
Jup morgen heb er nog een paar, je kan op zolder gewoon naar buiten kijken.quote:
hier wordt in limburg dikke sneeuw voorspelt met 0 graden dus het blijft liggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Saw gekeken gisteren?
[..]
Jup morgen heb er nog een paar, je kan op zolder gewoon naar buiten kijken.
Was hier ook even afgelopen week, nadeel veranderd al snel in smurrie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier wordt in limburg dikke sneeuw voorspelt met 0 graden dus het blijft liggen.
Sneeuw! En mooi als het blijft liggenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier wordt in limburg dikke sneeuw voorspelt met 0 graden dus het blijft liggen.
Noord of zuid limburg?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bijna weggeblazen. Echt waar. Kon amper op de been blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:01 schreef Charged het volgende:
Een beste avond allen.
Nog veel last van de storm gehad iemand?
Schutting omver,paar dakpannen en een werkdag..de Sprinter (en ik) was niet zo happy met de wind dus terug naar de zaak.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijna weggeblazen. Echt waar. Kon amper op de been blijven.
Jullie veel schade?
Schutting om, daar was ik ook zo bang om, maar is gelukkig niet gebeurd. Bij de buurman aan de overkant wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Schutting omver,paar dakpannen en een werkdag..de Sprinter (en ik) was niet zo happy met de wind dus terug naar de zaak.
Och,is wel grappig ergens..ik was meer bezorgd over de poort..die vangt meer wind. Heb ik zelf gedaan en de schutting laten doen. Poort gaf geen krimp.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schutting om, daar was ik ook zo bang om, maar is gelukkig niet gebeurd. Bij de buurman aan de overkant wel.
Dus jij kan aan de slag![]()
Dan staat die poort stevig!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Och,is wel grappig ergens..ik was meer bezorgd over de poort..die vangt meer wind. Heb ik zelf gedaan en de schutting laten doen. Poort gaf geen krimp.
Meh,zonder gekheid,grappig was het niet. ESP greep automatisch in van de bus,dan moet het al gek doen,heb een dak van een trailer los zien scheuren voor me en 2 trailers de vangrail in. Ik rij al een goeie 10 jaar op dit soort bussen door heel het land maar dit heb ik nog nooit zo erg meegemaakt. Ach ja..we kunnen zeggen dat we de storm van 2018 meegemaakt hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gebruikt toen ik een nieuwe schutting kreeg. Mooi spul.
Het was ook doodeng. En zelfs doden gevallen. Man die een tak van de weg haalde en vervolgens een tak op zijn hoofd kreeg waardoor hij is overledenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:18 schreef Charged het volgende:
[..]
Meh,zonder gekheid,grappig was het niet. ESP greep automatisch in van de bus,dan moet het al gek doen,heb een dak van een trailer los zien scheuren voor me en 2 trailers de vangrail in. Ik rij al een goeie 10 jaar op dit soort bussen door heel het land maar dit heb ik nog nooit zo erg meegemaakt. Ach ja..we kunnen zeggen dat we de storm van 2018 meegemaakt hebben.
17 graden en zon ja. Wel vroeg donker.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack! Bij jou lekker zonnetje zeker?
Hoe erg dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben de storm overleefd gelukkig. Was echt erg Tjack
Bofkont ben jequote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
17 graden en zon ja. Wel vroeg donker.
Erg sinds 1990 tochquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ooit zo'n storm meegemaakt te hebben. Windkracht 10!!!
Dus jullie ookquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
hier was de storm snachts en de enige schade was dat dochter er 2 keer van wakker werd
Mazzelpikquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
hier was de storm snachts en de enige schade was dat dochter er 2 keer van wakker werd
Neeee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ben je al opgenomen in de nederlandse expat community
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |