abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 12 januari 2018 @ 16:22:13 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_176455476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit is gewoon een natuurlijke reactie Rik. Veel mensen zijn al die aandachtsgeile leeghoofden meer dan zat/ Van mij mogen ze allemaal dood neervallen, stiekem hoop ik ook dat Barbie de pijp uit gaat. Laat haar maar een voorbeeld zijn voor al die andere josti's
Hoe zou zij dan een voorbeeld kunnen worden precies?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 12 januari 2018 @ 16:23:18 #152
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_176455517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:21 schreef Daargaatze het volgende:
Dat vind ik wel weer de keerzijde van internet. Idioten die altijd alles maar massaal denken te kunnen zeggen, in wat voor situatie dan ook. En het nog menen ook nog.
Tsja een verstandig mens blijft dan ook weg van fb,twitter e.d.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 12 januari 2018 @ 16:23:39 #153
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176455524
Nog steeds geen update over de situatie? ;(
  roze vrijdag 12 januari 2018 @ 16:25:38 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176455574
Heb niks met haar verder maar vind dit wel sneu. Hopelijk gaat het sneller beter met haar.
Your beauty never ever scared me.
pi_176455580
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, lekker hopen dat ze dood gaat is weinig (niks eigenlijk) anders dan te ziek voor woorden. Dan is er echt iets heel ernstig mis, als je zoiets hoopt.
ben ik helemaal met je eens, maar het wordt hoog tijd dat we gewoon eens massaal stoppen met het geven van aandacht aan zulke figuren.

En nee zoiets als dit gun je niemand.

En ze heeft jarenlang goed geleefd van die aandacht.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_176455639
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens, maar het wordt hoog tijd dat we gewoon eens massaal stoppen met het geven van aandacht aan zulke figuren.

En nee zoiets als dit gun je niemand.

En ze heeft jarenlang goed geleefd van die aandacht.
Dat valt volgens mij best mee, 25000 per jaar dacht ik eerder in dit topic te lezen en dan nog wat er bij komt buiten de serie om.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 12 januari 2018 @ 16:28:36 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_176455642
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens, maar het wordt hoog tijd dat we gewoon eens massaal stoppen met het geven van aandacht aan zulke figuren.

Zal toch nooit gebeuren. Tokkies doen het goed in de media.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176455645
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:23 schreef Lunatiek het volgende:
Nog steeds geen update over de situatie? ;(
Volgens Jake Hampel, de oud-manager van Barbie, zou de toestand van Barbie momenteel stabiel zijn. ,,Ik weet het niet helemaal zeker, maar ze zou weer bij bewustzijn zijn'', benadrukt hij, onderweg naar Schiphol om Michael - de ex van Barbie - op te halen. ,,Hij zal zich over hun kinderen ontfermen en de komende tijd de woordvoering over Samantha doen. Logisch, ze heeft weliswaar vriendjes, maar hij staat nog steeds het dichtste bij haar.''
[..]
De voormalige manager stelt dat Barbie, nadat hij in september na vele jaren stopte met het begeleiding van de Haagse, 'in een vrije val is gekomen'. ,,Haar ex woont in het buitenland en ik was er ook niet meer. Dus stond ze er - op eigen verzoek - zonder die twee stabiele factoren in haar leven helemaal alleen voor. Toen ik vertrok heb ik tegen Samantha's ouders gezegd dat ze iets van mental coaching nodig heeft. Naar mijn weten heeft ze die geestelijke hulp op eigen verzoek nooit gezocht en gekregen'', aldus Hampel die benadrukt momenteel 'vanaf de zijlijn' te spreken.
https://www.tubantia.nl/s(...)ziekenhuis~a494c4fa/
´
pi_176455725
Die dikke Jake leek me altijd al de verstandigste, alleen betekent een manager ook provisie. Toen ze besefte dat hij een goede boterham aan haar verdiend heeft, zal wel frictie zijn ontstaan. Als hij vervolgens aangeeft: 'ze moet professionele hulp hebben', zou dat niet helemaal aankomen.
  Admin vrijdag 12 januari 2018 @ 16:33:57 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_176455730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit is gewoon een natuurlijke reactie Rik. Veel mensen zijn al die aandachtsgeile leeghoofden meer dan zat/ Van mij mogen ze allemaal dood neervallen, stiekem hoop ik ook dat Barbie de pijp uit gaat. Laat haar maar een voorbeeld zijn voor al die andere josti's
Wat raar, ik zie j net in het depressietopic vrij begaan reageren.
Mocht het inderdaad een zelfmoordpoging zijn, dan gaat daar iets tragisch aan vooraf,
die stap zet je niet omdat je nagel gebroken is.
Waarom dan hier zo kort door de bocht regeren?

Je moet haar karakter zoals te zien is op tv ( je weet dat dat niet echt is hè, net als sinterklaas) niet, prima.
Maar jij kunt net zo min als ik in haar hoofd kijken en wat hieraan vooraf is gegaan.
\ik kijk zo eens in de zoveel tijd naar haar als er weer iets is, en in die weinige keren dat ik haar zag vond ik haar een verdrietige uitstraling hebben.

Het is triest dat je zo diep zit, dat je jezelf niet meer levenswaardig vindt , en om dan al die reacties overal op i-net te lezen , wat haar kinderen ooit zullen doen, sucks.

Denk gewoon eens na voor je op invoeren klikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 12-01-2018 17:50:30 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_176455737
Die manager van Barbie :') asjeblieft zeg, wat een figuur. Met die kerel is alle ellende mi begonnen. Wegwezen die vent.
pi_176455785
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat raar, ik zie j net in het depressietopic vrij begaan reageren.
Mocht het inderdaad een zelfmoordpoging zijn, dan gaat daar iets tragisch aan vooraf,
die stap zet je niet omdat je nagel gebroken is.
Waarom dan hier zo kort door de bocht regeren?

Je moet haar karakter zoals te zien is op tv ( je weet dat dat niet echt is hè, net als sinterklaas) niet, prima.
Maar jij kunt net zo min als ik in haar hoofd kijken en wat hieraan vooraf is gegaan.
\ik kijk zo eens in de zoveel tijd naar haar als er weer iets is, en in die weinige keren dat ik haar zag vond ik haar een verdrietige uitstraling hebben.

Het is triest dat je zo diep zit, dat je jezelf niet meer levenswaardig vindt , en om dan al die reacties overal op i-net te lezen is, wat haar kinderen ooit zullen doen, sucks.

Denk gewoon eens na voor je op invoeren klikt.
_O_ ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176455790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:34 schreef Colafles63 het volgende:
Die manager van Barbie :') asjeblieft zeg, wat een figuur. Met die kerel is alle ellende mi begonnen. Wegwezen die vent.
Reactie manager (na beschuldigd te zijn door Barbie)
In een reactie zegt Hampel dat de kijker ‘aan het einde van de serie z'n oordeel kan geven'. ,,Maar van manipulatie is nimmer sprake geweest. Niemand heeft haar bevolen te trouwen, een gezin te stichten, vier keer te verhuizen en vervolgens te scheiden. Zender en producent hebben grote zorg aan de programma's besteed en persoonlijk heb ik meer energie in Samantha gestoken dan een manager betaamt.''

,,Het beschimpen'', vervolgt Hampel, ,,neem ik voor lief, want ik weet dat ze bijzonder geëmotioneerd is. Vorig jaar rond deze tijd was ik een ‘oplichter’ om vervolgens dit jaar via social media weer op handen gedragen te worden. Ik zie dit als een natuurverschijnsel: je hebt Irma, Harvey en deze orkaan heet ‘Jake’. In het belang van de kids heb ik geprobeerd hun huwelijk te redden maar beloften zal ik nooit doen. Alles is in het werk gesteld om haar solistisch aan de slag te krijgen, maar daar zijn eigen initiatief, energie en wilskracht voor nodig.''
Lijkt me geen klootzak
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 16:37:56 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176455802
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens, maar het wordt hoog tijd dat we gewoon eens massaal stoppen met het geven van aandacht aan zulke figuren.

En nee zoiets als dit gun je niemand.

En ze heeft jarenlang goed geleefd van die aandacht.
Aandacht voor die mensen boeit mij ook helemaal niks, maar dan is het toch vrij simpel: als je het niet interessant vindt, kijk je het niet. Ik zou ook echt niet weten wat ze 'ons' aangedaan heeft om dergelijke reacties op social media nu allemaal te verdienen. Ik heb nooit last gehad van die vrouw, want ik kijk de programma's waar zij schijnbaar op te zien is niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176455954
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat raar, ik zie j net in het depressietopic vrij begaan reageren.
Mocht het inderdaad een zelfmoordpoging zijn, dan gaat daar iets tragisch aan vooraf,
die stap zet je niet omdat je nagel gebroken is.
Waarom dan hier zo kort door de bocht regeren?

Je moet haar karakter zoals te zien is op tv ( je weet dat dat niet echt is hè, net als sinterklaas) niet, prima.
Maar jij kunt net zo min als ik in haar hoofd kijken en wat hieraan vooraf is gegaan.
\ik kijk zo eens in de zoveel tijd naar haar als er weer iets is, en in die weinige keren dat ik haar zag vond ik haar een verdrietige uitstraling hebben.

Het is triest dat je zo diep zit, dat je jezelf niet meer levenswaardig vindt , en om dan al die reacties overal op i-net te lezen is, wat haar kinderen ooit zullen doen, sucks.

Denk gewoon eens na voor je op invoeren klikt.
Iets zegt me dat iemand een melding heeft gedaan.

Om eerlijk te zijn heb ik wel inlevingsvermogen, maar niet voor iedereen.
pi_176456049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:37 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Reactie manager (na beschuldigd te zijn door Barbie)
In een reactie zegt Hampel dat de kijker ‘aan het einde van de serie z'n oordeel kan geven'. ,,Maar van manipulatie is nimmer sprake geweest. Niemand heeft haar bevolen te trouwen, een gezin te stichten, vier keer te verhuizen en vervolgens te scheiden. Zender en producent hebben grote zorg aan de programma's besteed en persoonlijk heb ik meer energie in Samantha gestoken dan een manager betaamt.''

,,Het beschimpen'', vervolgt Hampel, ,,neem ik voor lief, want ik weet dat ze bijzonder geëmotioneerd is. Vorig jaar rond deze tijd was ik een ‘oplichter’ om vervolgens dit jaar via social media weer op handen gedragen te worden. Ik zie dit als een natuurverschijnsel: je hebt Irma, Harvey en deze orkaan heet ‘Jake’. In het belang van de kids heb ik geprobeerd hun huwelijk te redden maar beloften zal ik nooit doen. Alles is in het werk gesteld om haar solistisch aan de slag te krijgen, maar daar zijn eigen initiatief, energie en wilskracht voor nodig.''
Lijkt me geen klootzak
Mij wel. Hij heeft grof geld verdiend aan een stel labiele, weinig intelligente mensen. Dit heet gewoon misbruik maken van mensen. En volgens mij is hij alleen een manager van Barbie geweest, dus ik zou het niet eens zo gek vinden als hij voor haar nog nooit een manager geweest is.
pi_176456171
Jake is ook manager van Bobbi Eden.
En Michael is niet dom. Maar als zelfs Michael niet doordringt bij Samant, wie dan wel?
´
  roze vrijdag 12 januari 2018 @ 16:55:53 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176456248
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Jake is ook manager van Bobbi Eden.
En Michael is niet dom. Maar als zelfs Michael niet doordringt bij Samant, wie dan wel?
Haar kindjes?
Your beauty never ever scared me.
pi_176456269
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Haar kindjes?
Ook niet, blijkbaar..
´
  roze vrijdag 12 januari 2018 @ 16:57:42 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176456292
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ook niet, blijkbaar..
Misschien nu wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_176456337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Jake is ook manager van Bobbi Eden.
En Michael is niet dom. Maar als zelfs Michael niet doordringt bij Samant, wie dan wel?

Chiel Harten
pi_176456350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Jake is ook manager van Bobbi Eden.
En Michael is niet dom. Maar als zelfs Michael niet doordringt bij Samant, wie dan wel?
Ze heeft het toch ook gewoon heel lang wel enorm naar haar zin gehad met hoe het ging?
pi_176456384
Wat zeggen ze altijd? Horizontaal voor aandacht, verticaal voor effect?
Als het geen zelfmoord poging is, sterkte.
pi_176456388
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze heeft het toch ook gewoon heel lang wel enorm naar haar zin gehad met hoe het ging?
Euh, ja, dat is ook mijn mening. Ik geloof niet in haar slachtofferschap; alles en iedereen is kut behalve Samant zelf.
´
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 17:13:31 #175
388664 crew  Dotteke
pi_176456550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
Triest.
Die arme kindjes, hopelijk is het niet te ernstig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')