Ik heb hem zelf er niet over gehoord, maar wel iemand daar, dacht ik.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is toch allang bekend? Hij heeft er ook over verteld.
![]()
3x raden wat Johan zei toen hij hoorde dat Ivan een surinaamse vriendin had......
Iets met roze schaamlippen?quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is toch allang bekend? Hij heeft er ook over verteld.
![]()
3x raden wat Johan zei toen hij hoorde dat Ivan een surinaamse vriendin had......
Nah,... heel ander type. Ze heeft meer van die vriendin van Vicky.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:47 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Rowena was
Ontkent Senna nog steeds?quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De leugen projector staat hier in het rood.
Maar ze doen toch niks?quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik schakel de bomenbescherming in.
Ok, is mss toch niet geheel zonder risicoquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Arme kerstboom.Wat heeft hij jou misdaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Dat het dan qua sex wel goed zit, want die surinaamse vrouwen......quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iets met roze schaamlippen?
Nu je het zegt. Hij ligt erg te draaien🤣quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar ze doen toch niks?
Dat is wat ze Fay en Chipp daarstraks nog vertelde. Dat er nog niks gebeurd was
quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Ok, is mss toch niet geheel zonder risico
Staat je wel goed,dat Ruud shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat zegt Fay over zichzelf ook nog steeds.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar ze doen toch niks?
Af en toe een kreuntje omdat het zo hoort , ook gezien bij een filmquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
Kijk eens mama: ik neuk met een jongen die ik niet leuk leuk vind en waar ik na Utopia niets wil.
Kijk eens mama: ik zorg ervoor dat mijn vriendin afknapt en neuk binnen een week een meisje wat me niet leuk leuk vind en verder niets met me wil.
Wat een armoe.
Wat een hypocrieten, alsof het allemaal nog zo erg is op dit moment.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar ze doen toch niks?
omdat die het niet onder de dekens dedenquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:50 schreef chufi het volgende:
Wel frappant om te zien dat waar er wel geneukt wordt dat we mogen kijken,maar waar Bill Johan doet dat er dan een SL was
quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat je wel goed,dat Ruud shirt.
Wat was ze boos toen Chipp vertelde wanneer hij haar bloempje had geplukt.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zegt Fay over zichzelf ook nog steeds.![]()
Jullie zeggen buiten toch ook dat je nog nooit Utopia hebt gekekenquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat was ze boos toen Chipp vertelde wanneer hij haar bloempje had geplukt.
Die fase ben ik al lang voorbij.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jullie zeggen buiten toch ook dat je nog nooit Utopia hebt gekeken
Jawel hoor, ik sta toch al bekend als de dorpsgek.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jullie zeggen buiten toch ook dat je nog nooit Utopia hebt gekeken
Dat is het begin van het herstelquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die fase ben ik al lang voorbij.
Ja, die jongen kan niet niet anders dan lange halen makenquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:55 schreef Gooddeal het volgende:
Ach gut, Senna is zijn trage movements weer aan het maken?
Zit jij ook bij de AU?quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is het begin van het herstel
Mama: Lijk ik op mijn papa?...quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
Kijk eens mama: ik neuk met een jongen die ik niet leuk leuk vind en waar ik na Utopia niets mee wil.
Kijk eens mama: ik zorg ervoor dat mijn vriendin afknapt en neuk binnen een week een meisje wat me niet leuk leuk vind en verder niets met me wil.
Wat een armoe.
Ik heb veel Dr Phil gekeken, maar jij klinkt als iemand met dader kennisquote:
Ik scrolde mee , dacht dat het aan mijn pc lagquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
De camera draait langzaam naar Baldr.![]()
![]()
Gatverdamme.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, die jongen kan niet niet anders dan lange halen maken
quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:57 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik scrolde mee , dacht dat het aan mijn pc lag
Talpa is niet helemaal op hun achterhoofd gevallenquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Jammer dat er geen post meer komt.
Yepquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Talpa is niet helemaal op hun achterhoofd gevallen
Vind je dat gek met die lange rare halen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duurt wel erg lang hoor, tjonge tonge
Jij bent meer van de korte stootjes?quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vind je dat gek met die lange rare halen.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben ik op streamquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de korte stootjes?
Sorry,was maar een vraag.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Heeft er ooit iemand daar een condoom gebruikt?
Dacht eerst dat zij bovenop lag maar denk dat hij een kurketrekker heeft hij draait hem erin.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee joh. Twins denken. Kindje maken en Talpa kan alimentatie betalenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Hoeft niet,want ze zijn getest.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:02 schreef Raskolnikow het volgende:
We hebben wel eens een utopia baby gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Ruud?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We hebben wel eens een utopia baby gehad
Ik geloof Michael en Cemalquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Onbegrijpelijk. Billy doen zonder condoom. Of Colinda. Of die ene die de tweede nacht al met Benji in bed dook.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoeft niet,want ze zijn getest.
Leg het hem ff uit. Van de bloempjes en de bijtjes, wil je?quote:
Utopianaquote:
Die was ook getest, als het goed is. Zouden de bezoekers ook getest worden?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Billy doen zonder condoom. Of Colinda. Of die ene die de tweede nacht al met Benji in bed dook.
En incubatietijd en dergelijke?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Leg het hem ff uit. Van de bloempjes en de bijtjes, wil je?
Hoe zou het daarmee gaan?quote:
Straks allemaal in isolatie/ quarantaine. Poorten dicht. Niemand er meer in of er uitquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En incubatietijd en dergelijke?
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Straks allemaal in isolatie/ quarantaine. Poorten dicht. Niemand er meer in of er uit
Niet waar, ze praat er zelfs openlijk over in het keetje. En chipp al helemaal. In de loods hoeft ze dat ook niet te doen, want die zijn alleen uit op sensatie uit. Denk dat je dat gemist hebt dan. Sinds Beu ze gesnapt had maken ze er geen geheim meer van.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Straks allemaal in isolatie/ quarantaine. Poorten dicht. Niemand er meer in of er uit
daarom kan ze nog wel zwanger worden, maar alle jongenmeiden gaan aan de pil, tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoeft niet,want ze zijn getest.
Hoepel toch op, die neuken voor volk en vaderland en dan evengoed ontkennen tegen de rest dat ze sex hebben. Fay deed behoorlijk ingewikkeld toen Bo ze gesnapt hadden.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:07 schreef Bazook het volgende:
[..]
Niet waar, ze praat er zelfs openlijk over in het keetje. En chipp al helemaal. In de loods hoeft ze dat ook niet te doen, want die zijn alleen uit op sensatie uit. Denk dat je dat gemist hebt dan. Sinds Beu ze gesnapt had maken ze er geen geheim meer van.
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht eerst dat zij bovenop lag maar denk dat hij een kurketrekker heeft hij draait hem erin.
Hij lag al in bed. En Senna lag alleen in bed. Daarna kwam Demi er aan.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat hij ook niet even weg gaat om Demon en lullo privacy te gunnen
Ze gaan maar lekker in de bosjes liggen of onder de trampoline.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nu geef je een antwoord op je eigen opmerking.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daarom kan ze nog wel zwanger worden, maar alle jongenmeiden gaan aan de pil, tegenwoordig
Uberhaupt dat je daarnaast wil liggenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij zou ze er uit moeten schoppen vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Uberhaupt dat je daarnaast wil liggen
Ze doen toch niets.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Uberhaupt dat je daarnaast wil liggen
het is al laat voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu geef je een antwoord op je eigen opmerking.
Meekreunen,en aanmoedigen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zou ze er uit moeten schoppen vind ik eigenlijk
Hoorde het Demon gewoon zeggen , morgen vroegquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij lag al in bed. En Senna lag alleen in bed. Daarna kwam Demi er aan.
Dus nee. Lijkt me niet.
Alleen echte mannen die bij de commando's hebben gezeten durven datquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Meekreunen deed hij al d.m.v. zijn snurkenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zouden die openspatten bij de inspanning?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
Dat je seks wilt met een lelijke puistenkop als Senna,.
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zouden die openspatten bij de inspanning?
Yep, als je ze zegt dat je gewoon een goeie klik met elkaar hebt, dan wil je dat.....quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want elke man en vrouw die het leuk vinden om met elkaar omgaan, willen elkaar eigenlijk keihard neuken.
heb de streams uitgedaan, zijn ze nog bezig??quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
Gatver. Zoals hij rondjes ligt te draaien.
Nou ja of een Gremlin als Demi.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
Dat je seks wilt met een lelijke puistenkop als Senna,.
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Alleen echte mannen die bij de commando's hebben gezeten durven dat
Poesie Baldr moet het eerst nog opzoeken hoe dat dan moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik snap je helemaal, ik vind het echt afzichtelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb de streams uitgedaan, zijn ze nog bezig??
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:13 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, als je ze zegt dat je gewoon een goeie klik met elkaar hebt, dan wil je dat.....
ik durf echt nooit weer te zeggen dat ik een klik met iemand heb...
Dat andere bed kraakt me een eind weg ,quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Zou ik niet raar vinden, want die gaat ws nog ruim 4 maanden door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |