abonnement Unibet Coolblue
pi_176704591


[ Bericht 100% gewijzigd door Armani XL op 24-01-2018 16:20:44 (Blijf dan maar gewoon weg) ]
pi_176709685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:13 schreef Dolce. het volgende:
Altijd mooi, die brievenbuspakjes+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik heel slecht tegen :(
T
pi_176710010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 05:30 schreef bmp80 het volgende:

[..]

T
@Dolce, holymoly.

Zo groot heb ik ze nog niet gehad. Zou ik ook niet blij mee zijn.

Had wel vlak voor de Kerst een pakket verpakt in Kerstpapier dat iets kleiner was. Een kerstpakketje van DHL uit Duitsland om bij iemand af te geven. Belde aan en de bewoner snapte ook niet waarom iemand van Postnl een pakket dat verzonden was via DHL zou bezorgen. Blij was ze wel.

Ik heb wel vaker pakjes, verzonden via DHL, ertussen zitten, maar niet zo groot als dat Kerstpakketje destijds.

Maar wat jij @Dolce,ertussen had, heb ik nog niet gehad.

P.s. zie ik het goed? Staat er 1 gram op?
pi_176710019
Even iets anders.

De mensen die het 13-weekse gemiddelde niet gehad hebben, is dat nog rechtgetrokken?

Wat hebben jullie uiteindelijk gekregen?
pi_176710456
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 06:50 schreef Globetrottertje het volgende:
Even iets anders.

De mensen die het 13-weekse gemiddelde niet gehad hebben, is dat nog rechtgetrokken?

Wat hebben jullie uiteindelijk gekregen?
Ik (zelfde admi) heb het wél gehad... moet haast zijn dat ze aan het rekenen zijn geweest wat voor hen het voordeligst was, de kniepers :)
pi_176710890
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 06:50 schreef Globetrottertje het volgende:
Even iets anders.

De mensen die het 13-weekse gemiddelde niet gehad hebben, is dat nog rechtgetrokken?

Wat hebben jullie uiteindelijk gekregen?
Ik heb zelf berekend hoeveel ik heb gekregen aan de hand van mijn loonstrookje. Ik kwam uit op mijn 13-weeks gemiddelde.
pi_176711758
Ik heb ook het 13-uurs gemiddelde gehad.
pi_176712548
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:55 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik heb ook het 13-uurs gemiddelde gehad.
Oh, dan heb ik niks gezegd ;)

De concurrent ligt ook al smekend voor mijn deur... eerst maar een mooi tarief afspreken ;)
pi_176713373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:53 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Hier moeten we hah adressen tellen. Krijg er elke dag 100.
We hebben hier een paar keer de dreiging gehad dat we dat moesten gaan tellen. Steeds gezegd wat voor onzinnig werk dat is. Dat kan immers volgende week weer anders zijn. Dat hebben we nu al zeker vijf jaar niet meer hoeven doen. Gelukkig!!
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:38:07 #260
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176714623
Het is best nutteloos. Ik geef al 3 weken aan dat ik 20 hah tekort kom. Hoe denken ze dat ik dat weet???
Overigens gaan we er 3 weken over doen lees ik net. De wijzigingen gaan pas 20 maart in. Wat betekend dat die 20 adressen dus 12 weken op hun folders moet wachten... Dat is toch dom?

[ Bericht 47% gewijzigd door V__L_N op 24-01-2018 12:43:44 ]
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_176717085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:38 schreef V__L_N het volgende:
Het is best nutteloos. Ik geef al 3 weken aan dat ik 20 hah tekort kom. Hoe denken ze dat ik dat weet???
Overigens gaan we er 3 weken over doen lees ik net. De wijzigingen gaan pas 20 maart in. Wat betekend dat die 20 adressen dus 12 weken op hun folders moet wachten... Dat is toch dom?
Kan je niet een stapeltje van een wijk pikken die teveel heeft? Ik heb wel eens een volle tas over gehad... dan denk ik: wordt dat niet doorgegeven of zo? Of wordt er niet naar geluisterd?
Als je 't niet weet (nieuwe wijk), dan baal je wel, al die kilo's voor niks meegezeuld :(
pi_176718145
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 06:45 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

@Dolce, holymoly.

Zo groot heb ik ze nog niet gehad. Zou ik ook niet blij mee zijn.

Had wel vlak voor de Kerst een pakket verpakt in Kerstpapier dat iets kleiner was. Een kerstpakketje van DHL uit Duitsland om bij iemand af te geven. Belde aan en de bewoner snapte ook niet waarom iemand van Postnl een pakket dat verzonden was via DHL zou bezorgen. Blij was ze wel.

Ik heb wel vaker pakjes, verzonden via DHL, ertussen zitten, maar niet zo groot als dat Kerstpakketje destijds.

Maar wat jij @Dolce,ertussen had, heb ik nog niet gehad.

P.s. zie ik het goed? Staat er 1 gram op?
Heb op ons depot al wel vaker zulk formaat pakjes voorbij zien komen, ook zelf wel gehad. Maar dan wel buitenlandse. Dit was ook geen pakket van een grote klant volgens mij, dus deze afzender zal mazzel gehad hebben dat ze weg gekomen zijn met dit geintje. Er staat idd 1 gram op, het was ook niet zwaar maar wel meer dan dat ;). Zie ik vaker, ook wel eens 0 gram. Dan wegen ze het waarschijnlijk gewoon niet eens. Van de grotere klanten als H&M en Bol zitten er regelmatig dingen tussen die niet door de bus kunnen, maar wel als buspakje verzonden zijn. Dat ziet men door de vingers..

Pakketjes van DHL heb ik hier ook al wel eens voorbij zien komen. Dan worden ze in Duitsland daar mee verzonden en neemt in NL PostNL het ineens over. Snap ook nooit zo waarom dat niet met DHL zelf gaat.
  woensdag 24 januari 2018 @ 16:58:07 #263
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176719403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:40 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Kan je niet een stapeltje van een wijk pikken die teveel heeft? Ik heb wel eens een volle tas over gehad... dan denk ik: wordt dat niet doorgegeven of zo? Of wordt er niet naar geluisterd?
Als je 't niet weet (nieuwe wijk), dan baal je wel, al die kilo's voor niks meegezeuld :(
Ik loop van een depot waar maar 2 wijken weg gaan. De andere wijk heeft er ook steeds 2 of 3 tekort. Ik snap niet dat het moeilijk is om aan te passen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_176722085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 16:58 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik loop van een depot waar maar 2 wijken weg gaan. De andere wijk heeft er ook steeds 2 of 3 tekort. Ik snap niet dat het moeilijk is om aan te passen.
Slordig... maar goed, als de bewoners van de laatste adressen gaan klagen kan je tenminste aantonen dat je het gemeld hebt.
pi_176731189
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:46 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik niks gezegd ;)

De concurrent ligt ook al smekend voor mijn deur... eerst maar een mooi tarief afspreken ;)
Oja? DieSnelle? _O- _O- Gelijk heb je als ze het vragen en als het voor een paar weken is. Extra centen zijn altijd welkom. Is het een leuke wijk?

@V--L-N, dan is het lastig om een stapeltje van een andere wijk mee te nemen.

Toen ik 3 1/2 jaar geleden begon had ik een wijk dat standaard 75 hah teveel had. Toen hadden we ook nog de hah op dinsdag. Het heeft me een half jaar gekost voordat ik een formulier kreeg om de hah te gaan tellen. Daarna duurde het nog een tijd voordat het ingevoerd was. Sjongejonge. Na een jaar was het opgelost. |:(

Liever te veel hah dan structureel te weinig uiteraard, want je kunt het op het depot laten. Voor jou is dit veel en veel lastiger.

Maar dat het zo moeilijk is om te wijzigen blijkbaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Globetrottertje op 25-01-2018 06:26:27 ]
pi_176731749
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 06:18 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Oja? DieSnelle? _O- _O- Gelijk heb je als ze het vragen en als het voor een paar weken is.
Ze vroegen me voor langer, maar ik heb twee weken toegezegd.... kan mooi vóór PostNL. Langer doe ik alleen met een arbeidscontract ;)
  vrijdag 26 januari 2018 @ 16:03:07 #267
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176761121
"wil je niet zo aanbellen, dat klinkt zo agressief!!"

Sinds wanneer kunnen bellen agressief klinken?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_176761253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:03 schreef V__L_N het volgende:
"wil je niet zo aanbellen, dat klinkt zo agressief!!"

Sinds wanneer kunnen bellen agressief klinken?
Sinds een paar belletjes daarvóór niet gehoord werden? Moeten ze maar een briefje erbij hangen: pas op, agressieve deurbel :)
pi_176761279
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:03 schreef V__L_N het volgende:
"wil je niet zo aanbellen, dat klinkt zo agressief!!"

Sinds wanneer kunnen bellen agressief klinken?
Heeft iemand ook een keer tegen mij gezegd ;( Agressieve bellers verenigt u
pi_176763211
Als ze na mijn agressief harde aanbellen mauwen, dan duw ik het pakje in hun muil! :( })

_O_ _O_ _O-
pi_176763253
Ook zoiets.. hadden ze er een vandaag een hah Gemeente mailing bij zitten.

We kregen om tien uur vanochtend een sms'je dat VB had gezegd dat bij onze postcode en nog twee andere er een hah mailing bij zat vandaag. Was van de Gemeente. Dat afval ophalen of zoiets veranderd.

Dus echt overal.
Ach.. had twee wijken en kon op beide meer dan een uur plussen. 8-)
pi_176763511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:03 schreef V__L_N het volgende:
"wil je niet zo aanbellen, dat klinkt zo agressief!!"

Sinds wanneer kunnen bellen agressief klinken?
"Schiet je op, want ik ben aan de telefoon"

Die is ook leuk })
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_176763644
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

"Schiet je op, want ik ben aan de telefoon"

Die is ook leuk })
Ja hoor mevrouw zo gepiept
* bmp80 gooit kennisgeving naar binnen en loopt weg
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 19:35:04 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176764647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:03 schreef V__L_N het volgende:
"wil je niet zo aanbellen, dat klinkt zo agressief!!"

Sinds wanneer kunnen bellen agressief klinken?
Het hangt er vanaf hoe je aanbelt. Snel of langzaam. Daar zit een groot verschil tussen en dat voelen en horen de mensen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 januari 2018 @ 20:31:23 #275
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176765731
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 19:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf hoe je aanbelt. Snel of langzaam. Daar zit een groot verschil tussen en dat voelen en horen de mensen.
Op dit adres zaniken ze gewoon graag. Heb daar ook wel is het verwijt gehad dat ik wegrende na het aanbellen |:( Ik bel altijd op de zelfde manier. 2 keer kort achter elkaar en dan 1 keer iets langer. Zo herkenbaar dat ik mensen heb die precies weten dat ik het ben en dan sneller zijn of een raam open doen en zeggen, "leg maar neer, pak hem zo wel"
Reageren ze niet dan wordt het natuurlijk wat anders.... Dan leun ik altijd tijdens het schrijven van me briefje even op de bel O-) :+ })
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')