Het doet jullie heel wat blijkbaar, dan wil ik het graag nog even benadrukkenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:34 schreef tailfox het volgende:
Gelukkig praat iedereen over vieuws en niet over de muziek
Jullie?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doet jullie heel wat blijkbaar, dan wil ik het graag nog even benadrukken
6ilmpje van half jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 01:38 schreef riazop het volgende:
BOEF knalt op 2h04 keihard binnen met Patsergedrag op Tomorrowland met Like Mike
het gebeurde een half jaar geleden, maar nu de officiele versie gereleased omdat morgen de nieuwe PATSER track uitkomt met.....let welquote:
De muziek is bagger dat wil ik zeker benadrukkenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doet jullie heel wat blijkbaar, dan wil ik het graag nog even benadrukken
Ik ben MUZ mod dus ik reageer in topics over muziek waar ik niets mee heb, dat is onderdeel van mijn taak. Maar als user had ik daar minder de neiging toe, opzich is er natuurlijk niets mis met melden dat het niet persee jouw soort muziek is. Al neemt het in dit topic erg vreemde vormen aan. Het voelt een beetje alsof men het hier fijn vind om in de irritatie zone te zitten. Zo van ik ga me vandaag eens even lekker irriteren aan boef en dat iedereen duidelijk maken in het boef topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:28 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
De muziek is bagger dat wil ik zeker benadrukken
Dat is idd wat ik ook roep, je ziet mij bijv ook niet in het ADO topic posten van wat voor kut voetbal ze spelen elke keer of in het ajax topic met wat voor hekel ik aan ze heb..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben MUZ mod dus ik reageer in topics over muziek waar ik niets mee heb, dat is onderdeel van mijn taak. Maar als user had ik daar minder de neiging toe, opzich is er natuurlijk niets mis met melden dat het niet persee jouw soort muziek is. Al neemt het in dit topic erg vreemde vormen aan. Het voelt een beetje alsof men het hier fijn vind om in de irritatie zone te zitten. Zo van ik ga me vandaag eens even lekker irriteren aan boef en dat iedereen duidelijk maken in het boef topic.
Ik zou als tip aan deze mensen geven dat als je die neiging hebt je deze om kunt buigen, bedenk wat je favoriete hedendaagse muzikant is en open er een topic over. Het vreet veel minder energie om over artiesten te praten die je leuk vind. Daarnaast verrijk je het forum en kun je misschien mensen laten horen wat jij nou echt leuke muziek vind en wie weet nog eens een paar boef fans verrassen met wat er ook voor muziek bestaat.
Ik zit in een Feyenoord forum en daar is het Ajax topic best hot, mensen spreken graag hun ergernis en frustratie uit of als er leedvermaak is, zo geldt het hier ook, ik vind mee muziek slecht maar de Nederlandse rap is echt bagger en Boef is daarvan de populairste dus vangt ook de meeste wind .quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is idd wat ik ook roep, je ziet mij bijv ook niet in het ADO topic posten van wat voor kut voetbal ze spelen elke keer of in het ajax topic met wat voor hekel ik aan ze heb..
Het is net een Hollywoodfilm.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:38 schreef riazop het volgende:
Al over de 3 miljoen weer, de man is niet te stoppen
En weer een uitwas van de voorbeeldfunctie van Boefquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Talent he, die komt vanzelf altijd weet omhoog drijven
Talent is een onzijdig substantief. Het betrekkelijk voornaamwoord dat daarbij hoort is "dat".quote:Ik word gecanceld door een festival die mij niet geboekt heeft.
Lekker boeiend, doe toch een internationale studiequote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En weer een uitwas van de voorbeeldfunctie van Boef
[..]
Talent is een onzijdig substantief. Het betrekkelijk voornaamwoord dat daarbij hoort is "dat".
Al gedaan. En nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker boeiend, doe toch een internationale studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |